VAB

Hiro

Iets voor 12u gebeld met de pechcentrale. Een uurtje later kon ik weer zorgeloos de baan op. Dankjewel aan wegenwachter Jurgen voor de snelle en efficiënte herstelling van mijn lekke band!

Harry Beckers

Best tevreden. Wordt steeds vakkundig geholpen.

De Beer

Onze zoon heeft 20 x 2 lesuren gevolgd en daarna examen gedaan. De examinator vertelde hem dat hij het helemaal verkeerd heeft aangeleerd gekregen. Hierdoor en ook door andere fouten was hij er niet... Onze zoon heeft 20 x 2 lesuren gevolgd en daarna examen gedaan. De examinator vertelde hem dat hij het helemaal verkeerd heeft aangeleerd gekregen. Hierdoor en ook door andere fouten was hij er niet door. Het laatste begrijpen we, het eerste totaal niet !
Het is in belang van ALLE weggebruikers dat de jongeren goed leren schakelen en terugschakelen (wat hij NIET mocht doen van zijn instructeur). Onbegrijpelijk en vooral gevaarlijk.
Toen de examinator vernam dat hij les had gevolgd bij de VAB zei de man laconiek : oh, bij de VAB ja daar zijn ze voor het gemak.....
Wij staan paf en zullen natuurlijk ook een klacht indienen.

Reactie VAB:

Beste, we vinden het bijzonder jammer te vernemen dat uw zoon deze instructies kreeg tijdens de rijlessen. Tijdig schakelen is niet alleen beter voor de motor, zo kan je ook brandstofzuiniger... Beste, we vinden het bijzonder jammer te vernemen dat uw zoon deze instructies kreeg tijdens de rijlessen. Tijdig schakelen is niet alleen beter voor de motor, zo kan je ook brandstofzuiniger rijden. We hebben intussen dit voorval intern nagevraagd, maar helaas is het niet gekend. Schakelen behoort tot de basistechnieken die onze rijinstructeurs aanleren.

Masood

Slechte Ervaring gehad met rijden, er was meestel fille uur, en na 20 uur praktijk les hoor ik dat ik niet bekwaam ben om alleen te rijden. En nog 6 uur extra volgen. Als VAB rijschool bereid is op... Slechte Ervaring gehad met rijden, er was meestel fille uur, en na 20 uur praktijk les hoor ik dat ik niet bekwaam ben om alleen te rijden. En nog 6 uur extra volgen. Als VAB rijschool bereid is op dat te betalen doe ik het zeker nog 20 uur bij.

Reactie VAB:

Dag Hassan, ik begrijp je teleurstelling omdat je na 20u praktijklessen nog niet alleen mag rijden. Weet dat zulke beslissing enkel kadert in het belang van jouw veiligheid en dat van de andere... Dag Hassan, ik begrijp je teleurstelling omdat je na 20u praktijklessen nog niet alleen mag rijden. Weet dat zulke beslissing enkel kadert in het belang van jouw veiligheid en dat van de andere weggebruikers. Geef niet op en blijf oefenen.

Mariem

6u les gevolgd met MALIKA, wat een top dame!!! Zo geduldig, geruststellend ze geeft leerrijk tips, ze werkt met hart en ziel. Ze doet haar job echt met passie kan haar alleen maar aanraden!! 6u les gevolgd met MALIKA, wat een top dame!!! Zo geduldig, geruststellend ze geeft leerrijk tips, ze werkt met hart en ziel. Ze doet haar job echt met passie kan haar alleen maar aanraden!!

Dikke merci Malika!!

Hans en Katelijne Danssaert

Annuleringsverzekering voor een Poolexpeditie: door Corona wordt de reis een jaar uitgesteld naar september 2022. Groenland op deze manier is alleen in september mogelijk. VAB volgt dit uitstel niet... Annuleringsverzekering voor een Poolexpeditie: door Corona wordt de reis een jaar uitgesteld naar september 2022. Groenland op deze manier is alleen in september mogelijk. VAB volgt dit uitstel niet en geeft - in tegenstelling tot de annuleringsverzekeringen van de andere reizigers die tot december 2022 verlengen - slechts verlenging tot 30/6/22. De belangrijkste maanden vlak voor vertrek worden dus niet meegenomen. Het gaat hier over een substantiële verzekering van een poolexpeditie naar Groenland voor 2 personen.
We zagen deze houding totaal niet aankomen. Eerdere ervaringen met de reisverzekering van VAB waren ronduit positief. Vandaar onze keuze voor VAB.

Beste Hans en Katelijne,
Beste Hans en Katelijne,
Bedankt voor je reactie. We begrijpen dat het vervelend was voor veel personen die hun reis in het water zagen vallen door het reisverbod. Om hieraan tegemoet te komen, bieden we onze klanten de mogelijkheid hun tijdelijke contract te verschuiven in de tijd voor een latere reis. Met de verlenging tot uiterlijk 30/06/2022 bieden we al heel wat flexibiliteit. Het spijt ons dat we geen andere datum kunnen hanteren en dit niet aan jullie verwachtingen voldoet. We hopen met het huidige vooruitzicht dat de reis nu wel vlot kan doorgaan.

Patrick Aring

Een regelrechte schande

Een regelrechte schande

Vrijdag om 20.10u bel ik VAB omdat de achterband van mijn motor lek is. Ik krijg te horen dat het mij 284 euro gaat kosten omdat ik nog geen lid ben. OK, ik krijg om 20.40u een bericht dat de pechtverhelping er zal zijn binnen het half uur. om !!! 23.30u !!! komt hij er eindelkijk door. 3 en een half uur nadat ik gebeld had.
Tot overmaat van is vandaag mijn band opnieuw lek omdat de stop die erin gestoken hebben er gewoonweg is uitgevlogen en ik nog verder sta dan het aanvankelijk was.

Wat hebben we geleerd?
1. VAB komt zijn afspraken niet na
2. VAB vraagt geld voor diensten die ze niet levert
3. Volgende keer nemen we Touring

Reactie VAB:

Dag Patrick, we begrijpen dat lang wachten voor niemand aangenaam is en als twee dagen later blijkt dat de herstelling het niet houdt dan valt dat te betreuren. Ondertussen hebben we, zoals... Dag Patrick, we begrijpen dat lang wachten voor niemand aangenaam is en als twee dagen later blijkt dat de herstelling het niet houdt dan valt dat te betreuren. Ondertussen hebben we, zoals telefonisch en per mail bevestigd, een dossier opgestart zodat we kunnen kijken waar het fout liep. We houden je via die weg ook verder op de hoogte.

Vab

Heel aangenaam en leerzaam!

Koen Vanherk

Dankzij de professionele analyse en hulp van de wegenwachter kon ik weer verderrijden. Top!

Saida

Hooi allemaal..ik heb vandaag mijn laatste rijles gehad,ik zat echt goed,,is aan te raden om via de rijschool te leren rijden,,,als instructeur had ik Lucy,,, super goed,,,ze kan goed... Hooi allemaal..ik heb vandaag mijn laatste rijles gehad,ik zat echt goed,,is aan te raden om via de rijschool te leren rijden,,,als instructeur had ik Lucy,,, super goed,,,ze kan goed uitleggen.bedankt Lucy!!
Saida

Reactie VAB:

Dag Saida, we zullen Lucy de bedankingen overmaken. Fijn dat je leerde autorijden via 1 van onze rijscholen. Veel succes met je rijexamen!