VAB

Duidelijke info bij interventie

Altijd op tijd , altijd vriendelijk , altijd behulpzaam !

van haverbeke

Lange wachttijd!

Dag Julie,

Bedankt voor je feedback. We wilden je hierover contacteren maar jammer genoeg konden we je niet bereiken. We proberen steeds binnen het uur ter plaatse te zijn maar we zijn er toen niet in geslaagd. We verontschuldigen ons voor het ervaren ongemak.

1. De pechverhelping verloopt snel, maar de batterij van mijn wagen bleek defect te zijn, waardoor ik daarna terug niet meer kon starten. De technieker had moeten zeggen dat ik een nieuwe batterij...

Dag Hubert,

Bedankt om je reactie telefonisch verder toe te lichten. Jammer dat onze wegenwachter je onvoldoende informeerde over de toestand van de batterij. Ik geef je opmerkingen over de website ook door aan de verantwoordelijke medewerkers.

De service van uw wegenwachters is perfect. Er kunnen wel heel lange wachttijden zijn, en het feit dat een oproep betalend is en flink kan doortellen vind ik niet klantvriendelijk.

Dag Marina,

Bedankt voor het aangename telefoongesprek van daarnet. Onze verontschuldigingen dat uw oproep niet vlot is verlopen. Wat het betalend nummer betreft, worden 078-lijnen vanaf 13 december 2018 niet meer als speciale nummers beschouwd en maken ze dus deel uit van de bundels die bij telecomoperatoren worden aangeboden. Hierdoor wordt deze kost niet meer extra aangerekend bovenop je abonnement. Heel fijn om te horen dat je verder tevreden bent over de dienstverlening van onze wegenwachters.

Ik heb de wagen van mijn zoon overgenomen, die al meer dan anderhalf jaar in de garage stond en administratief niet meer in orde was. Daar ik de te volgen stappen niet kende, heb ik aan VAB advies...

Dag mevrouw van Lil,

Ik bedank je voor het aangename telefoongesprek. We bieden onze verontschuldigingen aan dat je niet meteen de juiste informatie kreeg in verband met de overdracht. Ik geef je opmerkingen door aan onze collega's zodat we de klanten in de toekomst snel de juiste informatie kunnen verschaffen. Fijn om te horen dat je verder heel tevreden was over het handelen van onze wegenwachter.

Ik had een slecht gevoel. Mijn auto kon niet worden getakeld of ter plaatste terug in orde gezet worden. Ik zou geen auto krijgen omdat dit net in mijn contract zit, maar de chauffeur kon dit dan...

Dag Sean,

Bedankt voor het telefoongesprek van daarnet. We verontschuldigen ons voor de foutieve communicatie van onze medewerker en zullen de situatie met hem bespreken. Zo kunnen we vermijden dat dit in de toekomst nog voorvalt.

Katrien Lybeert

Onze vraag bij fietspech werd compleet niet goed opgevolgd!!!

Beste Katrien,

We vinden het jammer dat je geen goed gevoel hebt overgehouden aan de interventie. We probeerden je hierover te contacteren maar konden je helaas niet bereiken. Je kan ons altijd contacteren zodat we je vragen kunnen beantwoorden.

Mistiaen Rik

De laatste oproep liep helemaal fout Oproep werd helemaal genegeerd. na mijn opmerking daarover is men nog steeds op zoek naar de oorzaak en kreeg ik nog geen sluitend antwoord

Beste Rik,

We vinden het jammer dat je geen goede ervaring had. We probeerden je hierover te contacteren maar konden je helaas niet bereiken. Je kan ons altijd contacteren zodat we je vragen kunnen beantwoorden.