VAB

Iréne

De mensen van Vab zijn altijd beleefd, en je moet je nooit zorgen maken, ze zorgen dat je terug kan rijden, met de smile :-) Heel tevreden van! Proficiat!

Reactie VAB:

Bedankt Iréne voor dit mooie compliment! Geniet nog van de herstelde mobiliteit en wees voorzichtig op de weg.

Ik heb in 10 jaar tijd, 3x beroep al moeten doen op de VAB-pechverhelping. Alle keren ben ik heel snel geholpen en waren de pechverhelpers steeds Nederlandstalig, zeer vriendelijk en zeer... Ik heb in 10 jaar tijd, 3x beroep al moeten doen op de VAB-pechverhelping. Alle keren ben ik heel snel geholpen en waren de pechverhelpers steeds Nederlandstalig, zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Ik wil jullie dan bij deze eens bedanken voor de fijne service die jullie leveren, zowel aan de telefoon als op de weg.

Reactie VAB:

Bedankt voor deze leuke reactie. Dit is net wat we proberen bereiken met met onze dienstverlening: snel, vriendelijk en behulpzaam zijn, zowel aan de telefoon als op de weg! Fijn dat je dit ook zo... Bedankt voor deze leuke reactie. Dit is net wat we proberen bereiken met met onze dienstverlening: snel, vriendelijk en behulpzaam zijn, zowel aan de telefoon als op de weg! Fijn dat je dit ook zo ervaren hebt.

Noa Vervoort

Ik heb rijlessen gevolgd bij VAB te Aartselaar en werd begeleid door Peter. Ik ben heel tevreden van de rijlessen! Peter was altijd heel geduldig met mij en legde alles goed uit!

Reactie VAB:

Hallo Noa, fijn dat je tevreden was met de rijlessen van Peter. Ik zorg dat Peter dit ook te lezen krijgt. Veel plezier nog met je verdere rij-ervaringen & drive safe!

Chris Hendrickx

Op zaterdagavond 28/12/2019 vielen wij in panne in Geel met de auto van onze zoon. Twintig minuten na onze oproep was uw pechverhelper er al. Waterpomp stuk - dus slepen nodig - geen vervangwagenverzekering. De wegenwachter was bijzonder bezorgd hoe wij zouden thuis geraken in Rijkevorsel, ging zelfs mee kijken in het bushokje voor de uren van De Lijn. Via uw diensten mocht hij de auto naar Beerse slepen ipv Olen en ons daar afzetten - waar een buurman ons kwam oppikken. In goed een uur na oproep waren we thuis! Een warme kerstervaring! Heel veel dank aan betreffende wegenwachter en uw diensten!
Frank en Chris

Reactie VAB:

Frank en Chris, jullie bericht doet ons veel plezier. We streven de wachttijd steeds zo kort mogelijk te houden en bekommeren ons niet alleen om het voertuig, maar ook om de perso(o)n(en) erin. Fijn... Frank en Chris, jullie bericht doet ons veel plezier. We streven de wachttijd steeds zo kort mogelijk te houden en bekommeren ons niet alleen om het voertuig, maar ook om de perso(o)n(en) erin. Fijn dat jullie dit hebben opgemerkt. Weet dat het altijd mogelijk is om nog een optie vervangwagen aan jullie contract toe te voegen. Contacteer hiervoor gerust onze Klantenservice.

An Katrien

Perfecte service, vriendelijke mensen en heel behulpzaam.

vab eeklo

Dochter 20 uur rijles gevolgd in VAB EEKLO daarna rijexamen gedaan niet geslaagd 2 x. Daarna terug 6 uur les gevolgd terug niet geslaagd voor de 3de maal. HEEL jammer want ze kan voldoende rijden,... Dochter 20 uur rijles gevolgd in VAB EEKLO daarna rijexamen gedaan niet geslaagd 2 x. Daarna terug 6 uur les gevolgd terug niet geslaagd voor de 3de maal. HEEL jammer want ze kan voldoende rijden, rijd heel veel alleen MAAR ze heeft dysfasie, heel veel begeleiding nodig en kan de stress niet aan op het rijexamen (steeds iemand anders die examinator is). De rijinstructeur is supergoed voor haar ! heeft haar een heel gerust gevoel = gelukkig. Het probleem is het examen zelf met andere examinator enz.. De laatste keer heeft ze een fout gemaakt ivm links afslaan aan lichten en pijlen op de grond niet gezien (examinator had het iets te laat gezegd ..gaf dit ook toe). maar goed ze diende het gezien te hebben. De vraag is kan er met haar probleem (dysfasie..) dezelfde examinator steeds voorzien worden ?

Reactie VAB:

Beste, we hebben contact opgenomen met het examencentrum maar vernamen dat wij dit niet kunnen vragen. Enkel toeval kan ervoor zorgen dat het dezelfde examinator is. We begrijpen dat dit niet de... Beste, we hebben contact opgenomen met het examencentrum maar vernamen dat wij dit niet kunnen vragen. Enkel toeval kan ervoor zorgen dat het dezelfde examinator is. We begrijpen dat dit niet de reactie is dat je had willen vernemen. We wensen je dochter enorm veel succes en duimen voor haar dat het bij een volgende poging wel lukt.

Ik heb rijlessen gevolgd in het VAB rijschool in Aartselaar. Zeer vriendelijke begeleiders die me goed hebben geholpen en voorbereid voor mijn praktijkexamen. Hiervoor heel erg bedankt!

Reactie VAB:

Bedankt voor deze leuke reactie. We zorgen ervoor dat dit terecht komt bij onze collega's van VAB-Rijschool in Aartselaar.

Hilde Van Hoeyland

Toen de electrische fiets het niet meer deed en ik mij in zeeland bevond heeft een medewerker van VAB mij feilloos door de problemen heen geloodst, zelfs de dag erna werd geïnformeerd hoe het verder... Toen de electrische fiets het niet meer deed en ik mij in zeeland bevond heeft een medewerker van VAB mij feilloos door de problemen heen geloodst, zelfs de dag erna werd geïnformeerd hoe het verder was afgelopen , maar wat mij het meest verbaasde was de onmiddellijke vraag, bent U alleen mevrouw en hebt U kindjes mee, fijn toch.....

Reactie VAB:

Beste Hilde bedankt voor deze mooie woorden. Uiteraard vinden we het eerst belangrijk dat de persoon achter de bijstand het goed stelt. Het doet ons plezier dat u dit ook zo ervaren heeft.

Van den Bosch Esmeralda

Rijschool VAB Parklaan 15 te Sint-Niklaas.

Na falen van mijn eerste rijexamen, duidelijke info verkregen in deze rijschool.
6 uur rijlessen genomen met instructrice Boone Esmeralda....
Rijschool VAB Parklaan 15 te Sint-Niklaas.

6 uur rijlessen genomen met instructrice Boone Esmeralda. Heel correcte dame, sympathiek,vlot in omgang en in het geven van zeer goede instructies. Dankzij haar optimisme ben ik geslaagd en heb ik mijn rijbewijs behaald. Ik kan de rijschool te parklaan 15 in Sint-Niklaas zeker aanraden, vooral met zo'n fantastische, correcte dame aan u zijde om te leren rijden.
Bij deze, hartelijk dank aan Mevr. Boone Esmeralda.

Reactie VAB:

Beste Esmeralda, wat fijn te horen dat je geslaagd bent voor je rijexamen en dit met hulp van onze Esmeralda van VAB. We wensen je nog veel rijplezier.

Diana

Ik heb mijn rijlessen gehad van Malika, ze heeft me zeer goed geholpen en begeleid zeker een aanrader. Legt alles zeer goed uit, ik was heel tevreden over haar. De beste lerares ook al was ik zeer... Ik heb mijn rijlessen gehad van Malika, ze heeft me zeer goed geholpen en begeleid zeker een aanrader. Legt alles zeer goed uit, ik was heel tevreden over haar. De beste lerares ook al was ik zeer zenuwachtig ze bleef altijd kalm en motiveerde mij. Bedankt Malika ❤️

Reactie VAB:

Bedankt Diana, voor je positieve feedback. Onze lesgevers doen er alles aan om hun bestuurders in spe aan te moedigen met aandacht voor de persoonlijke noden van elke persoon. We wensen je alvast... Bedankt Diana, voor je positieve feedback. Onze lesgevers doen er alles aan om hun bestuurders in spe aan te moedigen met aandacht voor de persoonlijke noden van elke persoon. We wensen je alvast veel rijplezier!