VAB

Jean-Pierre Pirlot

Zeer goede ervaring met VAB voor de annulering van een reis naar Mexico ten gevolge van zware gezondheidsproblemen van mijn echtgenote.

Ik ben zeer tevreden over de service!

Goede, correcte service

Ik stond onlangs in panne langs de autosnelweg en heb de VAB toen gecontacteerd. Ik heb wel even moeten wachten voordat er iemand bij mij was, maar de wegenwachter die mij geholpen heeft was zeer...

Omdat ik VAB enkele keren heb nodig gehad en zo vlug mogelijk geholpen werd.

Ik heb tot nu toe slechts éénmaal moeten beroep doen op de VAB. Ik kon niet meer starten; ik werd goed geholpen maar heb wel een tijdje moeten wachten

Omdat we zeer tevreden zijn over VAB

Pech er telkens door andere firma dan vab, waardoor we toch moeten betalen voor de hulp.

Reactie VAB:

Bedankt voor je reactie.
Wij proberen steeds in eerste instantie één van onze eigen wegenwachters ter plaatse te sturen. Wanneer de wachttijd dreigt op te lopen of er in de omgeving van jouw pechlocatie geen VAB-wegenwachter beschikbaar is, sturen we een takeldienst in onderaanneming om zo sneller iemand ter plaatse te kunnen sturen. Waarschijnlijk kon het niet anders, maar toch jammer dat we je niet zelf zijn komen helpen. Onze verontschuldigingen daarvoor.
Over de extra kosten: Een takeldienst in onderaanneming zou niets anders mogen aanrekenen dan een VAB-wegenwachter. Je mag altijd persoonlijk contact met ons opnemen om dit verder in detail te bespreken.

Jullie zijn goed

Vanderiviere Jean-Pierre

Wanneer je op reis pech hebt wordt je zo vlug mogelijk geholpen. chapeau