VAB

Die jongen deed goed zijn werk maar heb w

Hulp duurde veel te lang

Reactie VAB:

Het is niet fijn om lang te moeten wachten. Sorry dat de wachttijd opliep. We proberen zo snel mogelijk hulp ter plaatse te sturen, maar soms kan het langer duren door files, slecht weer of andere omstandigheden

Fons Beyens

Ik heb 1x beroep moeten doen op de VAB, heb toen 2 uur moeten wachten, ik stond op een gevaarlijke locatie. Toen de mensen van de VAB aankwamen, vriendelijk, behulpzaam, etc..

Reactie VAB:

Beste Fons, pechgevallen op een gevaarlijke plaats geven we steeds dringendheid, net omwille van de veiligheid van onze klanten. We vinden het dan ook jammer te horen dat je zo'n 2 uur moest wachten tot een technieker ter plaatse kwam. Het spijt ons erg.

Ontevreden over de Facturatie dienst ! On terecht facturen opsturen . Ik heb een vervangwagen gekregen met een tank van 3/4 vol en zoals de wegenwachter zij heb ik deze ook met 3/4 terug afgeleverd...

Reactie VAB:

Wat jammer dat je een bijkomende factuur moest betalen. Het gebruik van de vervangwagen registreren we zorgvuldig en kleine verschillen rekenen we niet door. Misschien gaat dit over een vergissing. Neem gerust contact met ons op om dit verder uit te klaren.

L. Vercammen

Altijd vriendelijk, behulpzaam, correct, snelle service

Prima service

Steven B.

De paar keren dat ik jullie nodig had, dan ben ik goed geholpen

maes joris

Voldoet aan de verwachtingen

Tot op heden zeer tevreden

Vlug en efficient, vriendelijke medewerkers en wegenwachter