VAB

Sofie De Paepe

Wij hadden pech op de terugrit van Spanje naar huis. En dit tijdens de zomervakantie en met 2 kleine kindjes.
Als we alles bij elkaar rekenen hadden we 2 uur na de diagnose van de auto al een...

Yves Marquet

Om 15 uur gebeld voor pech met de wagen in Duitsland. Met 2 kinderen aan boord. Om 20 uur nog steeds geen vervangwagen bekomen of enige telefoon morgen ontvangen. Zelf meermaals teruggebeld... Ze...

Reactie VAB:

Beste Yves, dat strookt inderdaad niet met de service die we aan onze klanten willen geven. In het buitenland doen we beroep op huurwagens als vervangwagen. Het spijt ons dat de wachttijd opliep tijdens de zoektocht naar een geschikte huurwagen voor je. We hadden je inderdaad proactief op de hoogte moeten houden.

Wery

Snelle en professionele hulp.

Peter Opdebeeck

Beste, na een zwaar verkeersongeval werden wij door uw wegenwachter zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.
De man had het autowrak snel getakeld, verzamelde alle losse stukken en zorgde er...

Reactie VAB:

Bedankt Peter voor deze mooie woorden. Dat is nu net waar we naar streven! Hopelijk valt de schade na het ongeval mee en waren er geen gewonden.

Pechverhelping in Nederland, Goed geregeld, vriendelijke chauffeur.Naderhand nog telefoon of we goed thuis aangekomen waren.

Fantastische dienstverlening!

Efficiënt, duidelijke, vriendelijke hulp

Bij pech werden we steeds snel en efficiënt geholpen.

Cornil Erwin

Omdat ik vind dat het verdiend is. Wanneer ik de hulp van het team nodig had is die me correct gegeven binnen de kortst mogelijke tijd. Super

Bij pech lang gewacht en niet echt geholpen (weekend?)

Reactie VAB:

We vinden het jammer dat je geen goede ervaring had. Als je dit verder wil bespreken, mag je ons altijd contacteren. Alvast bedankt voor je feedback.