VAB

Samyn Ghislain via Hyundai assistentie

Toch ontgoocheld. De hulp kwam vrij snel. Ik werd geholpen om terug weg te rijden met een wagen die in feite niet meer op de openbare weg mocht komen want de versnelling voor achterwaarts te rijden... Toch ontgoocheld. De hulp kwam vrij snel. Ik werd geholpen om terug weg te rijden met een wagen die in feite niet meer op de openbare weg mocht komen want de versnelling voor achterwaarts te rijden was defect. Ik dacht jullie een depannage te besparen en heb zelf met die wagen naar de garage gereden. Jullie takeldienst moest mij plichtgetrouw in feite zeggen dat ik zo niet mocht rijden. Er waren ten andere eveneens alarmlichtjes op mijn dachbord die op gevaar wezen. Maar het achterliggend idee was waarschijnlijk dat ik zo geen vervangwagen moest krijgen en hij zelf snel terug vrij was. Dus alles in het voordeel van jullie firma. Geen takeling, geen fietsen die naar huis moesten gebracht worden( want die waren er ook). Ik ga dus echt geen reclame maken voor jullie service en wie het wil horen zal het horen. ALTIJD uw wagen laten takelen als het maar even kan. Triestig he dat een mens die eerlijk en zuinig probeert te zijn het deksel op de neus krijgt.

Patrick De Bruyn

Hartelijk dank aan Arne van VAB Kortrijk voor je doorzettingsvermogen en creativiteit om mijn speedpedelec opnieuw aan de praat te krijgen. Je wil echt gaan voor een oplossing en dit was hier niet... Hartelijk dank aan Arne van VAB Kortrijk voor je doorzettingsvermogen en creativiteit om mijn speedpedelec opnieuw aan de praat te krijgen. Je wil echt gaan voor een oplossing en dit was hier niet evident. Topkerel

Vercammen Frank

Uiterst positieve ervaring na batterijpech in Lapland. Een zonnige ochtend op een mooie plek in de natuur in Lapland. Dichtsbijzijnd stad(je) ongeveer 50 km verder.... en dan vertikt je batterij het... Uiterst positieve ervaring na batterijpech in Lapland. Een zonnige ochtend op een mooie plek in de natuur in Lapland. Dichtsbijzijnd stad(je) ongeveer 50 km verder.... en dan vertikt je batterij het en blijkt het niet meer mogelijk om te starten. Mijn boordcomputer deed het wel nog. Deze grapjas gaf mij de boodschap dat mijn batterij "low" was en dat ik diende te starten..... Heb dan het noodnummer van VAB gebeld. Aangezien ik in de middle of nowhere stond stelde ik de medewerker voor om hem te begeleiden via Google maps, doch dit bleek totaal overbodig. Men zond mij een sms waarvan ik de ontvangst moest bevestigen en aan de hand daarvan wist men perfect mijn locatie. Na enige tijd kreeg ik een sms met het verwachte uur van aankomst van de depannage dienst (want die moest dus van 50 km ver komen). Deze kwam stipt op het beloofde uur aan en na enkele minuten was het probleem opgelost. Toch nog iets belangrijks meegeven , dit zijn letterlijk de woorden van de medewerkster van de depannagedienst : "you have a good insurance, we have already the confirmation that they will pay 100 % of te cost, a lot of companies have a limit of 400 euro".

Hümeyra

Ik wil mijn oprechte dank uitspreken aan Leyla voor de beste ervaring en ondersteuning. Leyla was een moederfiguur met veel geduld en haar stralende positiviteit maakte het leerproces bijzonder... Ik wil mijn oprechte dank uitspreken aan Leyla voor de beste ervaring en ondersteuning. Leyla was een moederfiguur met veel geduld en haar stralende positiviteit maakte het leerproces bijzonder aangenaam. Dankzij haar heb ik mijn praktijkexamen succesvol afgerond. Ik heb een uitstekende leerervaring gehad en raad haar van harte aan aan iedereen die op zoek is naar een geweldige rijinstructeur.

Daarnaast wil ik ook VAB Rijschool in de Pothoekstraat bedanken voor de uitstekende service. Het was altijd een plezier om met een glimlach ontvangen te worden. De administratieve processen verliepen vlot en ik kreeg alle informatie duidelijk mee, zowel per e-mail als op papier. Ik kan met zekerheid zeggen dat het team hier niet werkt om te werken, maar echt vanuit hun hart handelt. Dank aan het hele team voor hun professionaliteit en vriendelijkheid.

Shelly Mast

Ik ben deze ochtend zeer goed en vriendelijk geholpen! op ‘n uurtje tijd was alles opgelost en kon ik weer de baan op. dikke merci!

Ona E.

Stefaan heeft mij enorm goed leren rijden, hij gaf mij het zelfvertrouwen dat ik nodig had. Steeds bleef hij rustig en er werd tussendoor ook veel gelachen. Super tevreden!

Francine van Eck

Factuur wordt 1 maand voor vervaldag gestuurd maar opzegperiode is 2 maanden. Hierdoor smeer je een klant sowieso een extra 2 maanden polis aan terwijl die eigenlijk geen kans krijgt om deze tijdig... Factuur wordt 1 maand voor vervaldag gestuurd maar opzegperiode is 2 maanden. Hierdoor smeer je een klant sowieso een extra 2 maanden polis aan terwijl die eigenlijk geen kans krijgt om deze tijdig stop te zetten

Verfaillie edwin

Nieuwe routeplanner gelijkt op niets

Berre Ongena

Eerst 20 uren gevolgt bij Veronique en daarna extra rijles gevolgt bij Martin voor het afleggen van examen. Hierbij nog punten gemerkt die anders misschien niet helemaal juist zouden afgelopen zijn... Eerst 20 uren gevolgt bij Veronique en daarna extra rijles gevolgt bij Martin voor het afleggen van examen. Hierbij nog punten gemerkt die anders misschien niet helemaal juist zouden afgelopen zijn tijdens het examen. Merci Martin en Veronique, zeker aandrader!

Donckers Katri

Vandaag geholpen door Yves met pech wagen te Berchem Antwerpen