VAB

VAB Ook benieuwd naar feedback over de webshop VAB? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company477
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen VAB met 8.9/10. Gebaseerd op 477 ervaringen.

Kristien Ooms

Mijn lichten werkten niet meer. de vab wegwerker heeft mij goed geholpen. het licht was snel hersteld en de wegenwachter was heel vriendelijk en legde uit wat hij verving. hij was zeer communicatief en vriendelijk. zijn naam was willem.

Eddy

Ik had pech in spanje met de wagen ,vab heeft alles geregeld . ophalen auto , naar dealer brengen ,alles opvolgen , regelen huur wagen ! echt top service ! nogmaals bedankt vab !!.

VAB 1 beoordeling

Inschrijven ging vlot en duidelijk. ik werd snel (binnen het halfuur) geholpen. de technieker was een iets oudere en ervaren persoon die zonder veel poespas systematisch en grondig werkte, en bovendien mijn aanwezigheid rustig accepteerde. het euvel werd gevonden, degelijk hersteld en gecontroleerd. ik kreeg ook heldere aanwijzingen over symptomen omtrent de geleden panne.

Christine

Heb al een paar keer contact gehad met vab en moet eerlijk toegeven dat de service nog steeds uitmuntend is. de pechverhelper was hier vrij snel en met de lach op zijn gezicht. was bekwaam en zeer klantvriendelijk. kortom nog een tevreden klant die zich aansluit bij de andere..

VAB 1 beoordeling

Wegens een panne met de wagen in engeland, werd onze repatriëring geregeld door vab. dit werd op een uitstekende, klantvriendelijke en vlotte manier geregeld. een zeer goede communicatie over wat, wanneer en hoe. een zeer goede opvolging met direkte aanpassingen indien nodig.

Jos Steemans
Jos Steemans
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb al meerdere malen beroep op de vab (pechverhelping) gedaan.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In het verleden al goed geholpen geweest (pech en reisbijstand), nu een tijdje geleden.

Voldoende (6/10)

Reactie VAB:

Enorm bedankt voor je feedback.
Weet dat we er voor je zijn wanneer je ons toch nodig moest hebben!

Score voor VAB:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb er nog niet echt gebruik van moeten maken.

Voldoende (6/10)

Reactie VAB:

Bedankt voor je feedback en score. Je feedback is zeer belangrijk voor ons en helpt ons bij het verbeteren van onze dienstverlening.
Het spijt me te vernemen dat je ervaring met onze alarmcentrale minder prettig was. Wens je hier graag dieper op in te gaan, dan mag je altijd onze klantenservice contacteren. Zo kunnen we samen met jou bekijken hoe we deze beleving kunnen verbeteren.

Score voor VAB:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bij onze laatste telefonische oproep hadden we geen goede ervaring met de operator.

Reactie VAB:

Bedankt om je feedback met ons te delen
Wij doen steeds ons uiterste best om de wachttijd zo beperkt mogelijk te houden. Ik vind het erg jammer dat we daar bij jou niet in geslaagd zijn. Mijn verontschuldigingen hiervoor.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Steeds zeer professionerl geholpen maar soms toch een lange wachttijd.

Bedrijfsinformatie

VAB is meer dan een pechverhelpingsorganisatie. Wij bieden naast pechverhelping voor auto, motor en fiets ook heel wat andere diensten en producten aan. Een greep uit ons aanbod: reisbijstandspolissen en annulatieverzekeringen, verkoop van tweedehandswagens, de VAB-Rijschool, bandencentrales, het VAB-Diagnosecentrum, tankkaarten, ...
Adres
Pastoor Coplaan 100