F.C.Dekker

Beste F.C.Dekker,
Fijn dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Hier worden we natuurlijk erg blij van!
Wij wensen u veel zonnestralen toe!
Met zonnige groet,
Steven van...
Beste F.C.Dekker,
Wij wensen u veel zonnestralen toe!
Met zonnige groet,

Vincent

In maart 2022 opdracht gegeven voor het plaatsen van zonnepanelen. De wachttijd zou ongeveer 2 a 3 maanden zijn. De eerste afspraak stond gepland voor 6 juni, deze werd echter de dag ervoor afgezegd... In maart 2022 opdracht gegeven voor het plaatsen van zonnepanelen. De wachttijd zou ongeveer 2 a 3 maanden zijn. De eerste afspraak stond gepland voor 6 juni, deze werd echter de dag ervoor afgezegd met de mededeling dat er geen materialen waren aangekomen en dat de installatie dus niet kon plaatsvinden.

Het is nu 30 november en ik wacht nog steeds op mijn panelen. Behalve een algemene mail dat er leveringsproblemen en installatiecapaciteitsproblemen zijn, hoor ik helemaal niks. Nul komma nul. Als je belt om te kijken naar een oplossing (bijvoorbeeld andere panelen die wellicht wel op voorraad zijn), krijg je niks te horen. Meerdere terugbelverzoeken laten plaatsen bij de projectmanager, echter deze heeft nooit telefonisch contact opgenomen.

Ik overweeg om de opdracht te annuleren, maar daar schiet je eigenlijk ook niks mee op omdat de panelen inmiddels overal minimaal 30% duurder zijn geworden. Maar hoe lang ga je nog wachten als je niks hoort?

Ik wil graag mijn review aanpassen naar een hoger cijfer, maar de communicatie en het verwachtingsmanagement vanuit Sungevity moet wel echt omhoog...

Beste Vincent Verbeek,
Beste Vincent Verbeek,
Bedankt voor uw bericht. We begrijpen uw frustratie. Helaas moeten we concluderen dat de gestelde uiterlijke leveringsdatum niet gaat lukken. Er zijn nog steeds tekorten aan onderdelen en aan technisch personeel. We houden u via de mail op de hoogte van de ontwikkelingen.

M.C.P.M. Stienen

De mensen hebben hard en goed gewerkt om de panelen te plaatsen op het dak. Het aansluiten van de installatie had nogal wat voeten in aarde.

Beste M.C.P.M. Stienen,
Bedankt voor deze stralende review, wat fijn dat u zo positief over ons bent!
We wensen u veel zonnestralen toe!

Marjolein Wilde

Na maanden onzekerheid, uiteindelijk een omvormer gekregen, maar door slechte installatie, al binnen 2 weken kapot. En vervolgens weer 6 weken moeten wachten op reparatie. We gaan de schade verhalen.

Marjolein Wilde,
Marjolein Wilde,
Bedankt voor uw bericht. Wij kunnen u met deze gegevens niet vinden. Stuurt u ons een mail met uw gegevens en vraag naar service@sungevity.nl met als onderwerp "Feedback Company", dan helpen wij u zo snel mogelijk verder.

André Dittert

Waardeloos!!!

Waardeloos!!!

Wat is dit een slecht bedrijf zeg, begin 2022 de opdracht gegeven voor de installatie. In juli '22 was de eerste afspraak voor de oplevering van mijn pv-installatie. Tot op heden al 3 keer afgezegd, de avond van tevoren of op de dag zelf. Bij gemiste oproepen worden geen berichten achter gelaten en na 16:00 kan niemand meer iets zeggen waarom gebeld is.
De afzegging werd steeds op ziekte of ondercapaciteit geschoven bij de installateur geschoven, enige bereidheid om tot een andere oplossing te komen was er niet.

En dan zit je daar, te wachten, bij de klantenservice kan niemand iets vertellen. De klantenservice is overigens ook ruk, steeds 15-20min wachten en dan kan niemand je doorverbinden of iets vertellen. "bel later maar terug" (met wachttijden van 20min).

Tot op heden heb ik mijn installatie nog niet, en overweeg deze te annuleren.

Dit bedrijf is echt een afrader, zelfs 1/2 ster is nog te hoog gewaardeerd. Dit is geen manier van omgaan met klanten.

Beste André Dittert,
Beste André Dittert,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat het nog niet gelukt is om de zonnepanelen te installeren. We zullen spoedig contact met u opnemen om dit te bespreken.

S. van der Bij

Prima meedenkende en uitstekend geoutilleerde vaklui. Kabelwerk in huis zeer netjes aangelegd en weggewerkt

Beste S. van der Bij,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te plaatsen. Dat vinden wij erg leuk om te lezen. Wij wensen u veel plezier met de zonnepanelen.
Met...
Beste S. van der Bij,

Schregardus

Slechte ervaring. er word 0 informatie gedeeld. bedrijf is totaal onbereikbaar. Ze hebben zicht 100% vertild aan de opdracht via VEH.

G.vet

Telefonisch zeer slecht bereikbaar. Lange wacht tijden.
Hulp en info bij contact is prima.

Beste G. Vet,
Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat de hulp en info bij contact prima is. Wij zijn bekend met de lange wachttijden. Wij werken hier hard aan om dit te verbeteren....
Beste G. Vet,

Koen

Sungevity is niet een bedrijf waar je zaken mee moet doen.
Sungevity is niet een bedrijf waar je zaken mee moet doen.
Begin dit jaar heb ik opdracht gegeven voor het laten plaatsen van zonnepanelen. Op het moment dat de panelen geplaatst zouden worden, kon door te kort aan materialen de installatie niet doorgaan. Daarna heb ik zelf maandelijks geïnformeerd naar de voortgang, om steeds een algemene mail te ontvangen dat de situatie niet veranderd was. Eind oktober als response op een mail te horen gekregen dat er al langere tijd geen installateur was en dat ik nog minimaal een half jaar extra zou moeten wachten. Enige bereidheid om de installatie prioriteit te geven of tot een andere oplossing te komen was er niet. Wel wezen ze me in het laatste gesprek op hun algemene inkoopvoorwaarden. Uiteindelijk heb ik 8 maanden gewacht voor niets.

Beste Koen,
Beste Koen,
Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat u heeft geannuleerd. Helaas kunnen we het proces niet versnellen. Door de hoge vraag aan de ene kant en aan de andere kant hebben wij te maken met wereldwijde tekorten aan materialen en slechte capaciteit. Dit zorgt ervoor dat de wachttijden oplopen.