E. Montijn

Alles keurig gemonteerd en aangesloten, eerste dag was regen maar men stopte direct werkzaamheden ivm veiligheid... dit vind ik heel erg goed al kwamen de panelen een week later, super tevreden.

Beste E. Montijn,
Bedankt voor deze mooie review! De veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. We wensen u veel zonnestralen toe!

Erik Gennissen

Wat een aanfluiting en wat een enorm slechte service. Op 17/12/2021 zou de installatie plaats vinden. Vandaag op 30/6 wordt de installatie voor 1/7 voor de 4e keer geannuleerd. Nu weer een andere... Wat een aanfluiting en wat een enorm slechte service. Op 17/12/2021 zou de installatie plaats vinden. Vandaag op 30/6 wordt de installatie voor 1/7 voor de 4e keer geannuleerd. Nu weer een andere reden (2x ziek, 1x slechte schouw en nu materiaal bij een andere klant gebruikt). Ik snap de drukte en leverantieproblemen maar dit slaat werkelijk alles. Waar ik nog het meeste moeite mee heb is dat je een nummer blijft, dat je niet in contact komt en elke keer op de lange baan geschoven wordt. Hierdoor lijkt het erop dat er geen enkele moeite wordt gedaan om het alsnog snel te regelen/organiseren om zodoende het leed van het wachten nog enigszins te compenseren.

Beste Erik,
Beste Erik,
Het spijt ons heel erg dat de installatie zo enorm moeizaam verloopt. Helaas kunnen wij u niet anders berichten dan dat er problemen zijn met de levering van materiaal. Er zijn wereldwijde tekorten aan bepaalde onderdelen voor de productie van zonnepanelen, vertragingen in de toeleveringsketen en tekorten aan personeel. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

Erwin van der Hilst

Sungevity komt zijn afspraken na. De medewerkers zijn vriendelijk, klant en oplossingsgericht in hun werk.

Beste Erwin,
Bedankt voor deze mooie review, daar gaan we van stralen!
Met zonnige groet,

Natasja

De ervaring was goed

Beste Natasja,
Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
Wij wensen u veel zonnestralen toe!

Willem Oudes

Sungevity ervaring oke , monteurs ver onder de maat.

Beste Willem,
Wat fijn dat u de tijd genomen heeft om uw ervaring te delen!
Met zonnige groet,

Rink Groenveld

Na aanbetaling en ruim 3 maanden wachten, nog geen stap verder. 🙈

Beste R. Groeneveld,
Beste R. Groeneveld,
Het spijt ons heel erg dat de installatie zo enorm moeizaam verloopt. Helaas ondervinden wij problemen met de levering van materiaal en onze installatie capaciteit. Op het moment zijn er wereldwijde tekorten aan bepaalde onderdelen voor de productie van zonnepanelen, vertragingen in de toeleveringsketen en tekorten aan personeel. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

G. Lenders

Voortraject was geweldig; de verkoper mailde en belde meteen terug en na ondertekening had ik contact met Joni (zonder achternaam). De panelen liggen nu maar geen elektricien te bekennen voor de... Voortraject was geweldig; de verkoper mailde en belde meteen terug en na ondertekening had ik contact met Joni (zonder achternaam). De panelen liggen nu maar geen elektricien te bekennen voor de installatie en Joni en Sungevity onbereikbaar. Algemene nummer wordt bemand door mensen die alleen een mailtje kunnen sturen en zeggen dat het druk is. Mailtjes had ik al gestuurd. Ongelooflijk slechte communicatie, bereikbaarheid. Wat staat me nog te wachten voordat het systeem werkt?

Beste G. Lenders,
Beste G. Lenders,
Het spijt ons heel erg dat de installatie zo enorm moeizaam verloopt. En vervelend om te lezen dat u nog op een antwoord wachtte. Dat was niet onze bedoeling. Sorry. Op het moment zijn de materialen slecht leverbaar vanwege wereldwijde logistieke problemen met transport. Mijn collega zal voor ht einde van de week contact met u opnemen.

Rob Verhaegh

Na mijn review van 06-06 werd er snel contact opgenomen door de erg vriendelijke medewerkers van de klantenservice. Helaas werden mijn inhoudelijke vragen weer niet beantwoord door de afdeling... Na mijn review van 06-06 werd er snel contact opgenomen door de erg vriendelijke medewerkers van de klantenservice. Helaas werden mijn inhoudelijke vragen weer niet beantwoord door de afdeling projectmanagement. Beloftes blijken niks waard bij dit bedrijf, communicatie is gericht op 'damage control' bij slechte reviews, niet op het daadwerkelijk oplossen van problemen. Zwaar teleurgesteld in dit bedrijf.

Beste Rob Verhaegh,
Beste Rob Verhaegh,
Bedankt voor uw bericht. Wij hebben meerdere malen contact met u opgenomen om uw vragen te beantwoorden. Wij betreuren dat de resultaten vanuit dit contact voor u niet voldoende zijn geweest. Mijn collega`s zullen met u in contact zijn. Wij hopen tot een passende oplossing te komen.

Smit

Vakmamschap

Beste R. Smit,
Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij stellen dat zeer op prijs.

remco

Ik herken mij volledig in meerdere reviews, het interesseert het bedrijf helemaal niets als iemand ontevreden is. Wij zijn via Vereniging Eigen Huis bij Sungevity terecht gekomen. Komen afspraken... Ik herken mij volledig in meerdere reviews, het interesseert het bedrijf helemaal niets als iemand ontevreden is. Wij zijn via Vereniging Eigen Huis bij Sungevity terecht gekomen. Komen afspraken niet na, slechte communicatie, geen gehoor geven aan klachten en uiteindelijk het contract ontbonden. Een andere leverancier had een beter aanbod en kon wél leveren. Ander bedrijf blijkt een voormalig partner bedrijf te zijn, waardoor Sungevity dit bedrijf dreigt met sancties als zij zonnepanelen gaan plaatsen. Sungevity zit alle partijen dwars in het plaatsen van zonnepanelen.

Beste Remco Glashouwer,
Het spijt ons enorm dit te moeten horen. Mijn collega heeft contact met u opgenomen om u verder te helpen.
Met vriendelijke groet, Steven van Sungevity