R.S. de Haan

Probeer al sinds mei afspraak te maken al meerdere malen met kluitje riet in gezonden!!

Beste R.S. de Haan,
Bedankt voor uw bericht. Ik heb de afdeling geïnformeerd. We nemen spoedig contact met u op.

J.Balke-Commandeur

Bedrijf ken ik nog niet zo goed, maar de mensen die langs kwamen om te oordelen of het kon en de mensen die de panelen legden waren leuke gasten.

Beste J.Balke-Commandeur,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Fijn om te horen dat u heeft kennis kunnen maken met het team. Wij vinden dit leuk om te horen....
Beste J.Balke-Commandeur,
Veel plezier met de zonnepanelen.

PJ Brand

Beste PJ Brand,
Bedankt voor uw bericht en sterren. Daar worden wij blij van.
Veel plezier met de zonnepanelen.

Ab

Goed en vakkundig personeel. Keurig en netjes gewerkt

Beste Ab,
Beste Ab,
Hartelijk dank voor het vriendelijke compliment! We waarderen het enorm dat u tevreden bent met ons personeel en de uitgevoerde werkzaamheden. Ons team streeft er altijd naar om goed en vakkundig werk af te leveren, en het doet ons goed om te horen dat dit gewaardeerd wordt.

Ah van den broek

Goede ervaring het werkte meteen

Beste Ah van den broek,
Beste Ah van den broek,
Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u een goede ervaring had en alles meteen werkte. Dat vinden wij leuk om te horen. Wij wensen u veel plezier met de zonnepanelen.

mieke van Gelderen

Beste Mieke van Gelderen,
Fijn dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Dat stellen we erg op prijs. We wensen u veel zonnestralen toe!
Met zonnige groet,

danny liekens

Uitstekend tevreden met onze zonnepanelen. We hebben deze meer dan 3jaar en altijd onze rendement behaald en meer. Daar andere bedrijven over verlies spraken en mensen meer op kosten wilde jagen. nu... Uitstekend tevreden met onze zonnepanelen. We hebben deze meer dan 3jaar en altijd onze rendement behaald en meer. Daar andere bedrijven over verlies spraken en mensen meer op kosten wilde jagen. nu even probleem gehad maar dit was met de nieuwe app van soliscloud,daar de oude app van solishome niet meer werkte. Maar heel het team heeft prima werk geleverd om deze app toch goed tot stand te brengen.

Beste Danny Liekens,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review.
Beste Danny Liekens,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review.
Wat geweldig om te horen dat u tevreden bent met uw zonnepanelen! Het is echt mooi om te weten dat u al meer dan 3 jaar rendement behaalt, en zelfs meer dan dat. We waarderen uw opmerkingen over ons team en de inspanningen die zijn geleverd om het probleem met de nieuwe app op te lossen. Daar gaan wij van stralen!
Jacqueline van Sungevity

M. Pikee

Plaatsen en aansluiten zou in 1 dag klaar zijn. Dit was echter niet het geval. Alleen een daktoevoer en het aansluiten moest op een andere dag gebeuren. Daar ben ik nog 3 keer voor thuis gebleven.... Plaatsen en aansluiten zou in 1 dag klaar zijn. Dit was echter niet het geval. Alleen een daktoevoer en het aansluiten moest op een andere dag gebeuren. Daar ben ik nog 3 keer voor thuis gebleven. Op het laatste moment afbellen. Zonder materiaal en gereedschap voor de deur staan (waarom kom je dan?)
Is de daktoevoer en de aansluiting gedaan zit mijn behang vol vlekken, handafdruk, potloodstrepen (denk ik), afdrukken van waar de ladder heeft gestaan en zwarte krassen in de pvc vloer (ligt er net een jaar in). De trapopgang moet nu opnieuw geverfd worden.
En de afwerking is om te huilen.
Ondertussen 1 keer gebeld. 2x een ticket ingevuld. 1x gemaild maar ze geven niet thuis.

Beste Marijn Pikee-Visser,
Beste Marijn Pikee-Visser,
Bedankt voor uw bericht.
Het spijt ons ten zeerste te horen dat de installatie niet naar wens is verlopen. We nemen uw klacht serieus en we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om dit probleem op te lossen.
Het is mogelijk dat vanwege drukte onze reactietijden langer zijn dan gewoonlijk.

Willem de Vreede

Ik ben erg teleurgesteld. Vanaf 9 juni is onze omvormer defect. Na diverse mails en (pogingen tot) telefonisch contact weet ik nog niet of en wanneer er een nieuwe omvormer geplaatst wordt. Vooral... Ik ben erg teleurgesteld. Vanaf 9 juni is onze omvormer defect. Na diverse mails en (pogingen tot) telefonisch contact weet ik nog niet of en wanneer er een nieuwe omvormer geplaatst wordt. Vooral het feit dat er weinig tot geen communicatie is, is heel vervelend.

Beste Willem de Vreede,
Beste Willem de Vreede,
Bedankt voor uw bericht.
We begrijpen uw teleurstelling. We streven er altijd naar om een goede service te bieden, en we betreuren het dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
We willen u laten weten dat uw melding in behandeling is. Zodra wij de opdracht in kunnen plannen nemen wij contact met u op. We houden u via de mail op de hoogte.

Rob Wennink

Verschrikkelijke service, niet te bereiken wordt niet teruggebeld /terug gemaild als je een probleem hebt. Ben al 6 maanden bezig om iets geregeld te krijgen. Reageren gewoon niet.

Beste Rob Wennink,
Beste Rob Wennink,
Bedankt voor uw bericht. Bij het verwijderen van vogelnesten moet er rekening gehouden worden met het broedseizoen. Daardoor heeft het langer geduurd voordat wij deze interventie kunnen inplannen. Wij zullen verder antwoord geven op uw vraag die u per mail naar ons heeft verzonden.