Rob koenis

Gewoon helemaal goed, ik kan mezelf ook totaal niet vinden in de vele negatieve reacties..
Ja het duurde wat lang, maar ik ben altijd goed op de hoogte gehouden en ook totaal geen wachttijden aan de telefoon en altijd heel net tewoord gestaan.
De jongens van superzon die de installatie verzorgd hebben, hebben alles heel net en goed geïnstalleerd, top! Sungevity van mij krijgen jullie wat ook verdient is, 5 sterren

Beste Rob Koenis,
Bedankt voor uw bericht. Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij wensen u veel zonnestralen toe!
Steven van...
Beste Rob Koenis,

Ingo

Het offerte traject verliep heel goed, goede snelle en open communicatie, maar zodra de opdracht was geplaatst en een Project leider zou worden toegekend begonnen de problemen.
Wij wachten...
Wij wachten inmiddels bijna 1 jaar op de installatie van onze 29 zonnepanelen. Overal om ons heen zien wij lever/installatietijden die vele malen korter zijn. Van Sungevity krijgen wij alleen algemene statements (we zijn er mee bezig). Ook als je vraagt/belt kom je niet verder dan 'we doen ons best'.
De materialen zijn inmiddels goed leverbaar (dat mag ook wel na een jaar wachten) en nu wordt het gegooid op installatie capaciteit. Dit in gewoon planbaar (je weet immers hoeveel panelen er per dag geïnstalleerd kunnen worden) en dus zou Sungevity ook een inschatting moeten kunnen geven, maar nog steeds ontvangen wij geen antwoord op onze mails (ook niet na toezegging via telefonisch contact), maar alleen algemene mails.

Ik ga maar niet uitrekenen hoeveel besparing/saldering ik inmiddels gemist heb..... wie zou dat gaan betalen?

Ik hoop snel mij review te kunnen aanpassen, maar heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in.....

Beste I. Gatzen,
Beste I. Gatzen,
Bedankt voor uw bericht! Wij vinden het ook erg vervelend dat we u op dit moment nog geen indicatie kunnen geven wanneer we uw installatie uit kunnen voeren. Wij hadden dit ook graag anders gezien en het spijt ons u op dit moment nog niet anders te kunnen berichten. Het klopt dat er een tekort is aan installatie personeel, maar we werken er hard aan om naar oplossingen te zoeken en daarbij uw installatie zo snel mogelijk uit te laten voeren.
Zodra wij de opdracht in kunnen plannen nemen wij contact met u op. We houden u via de e-mail op de hoogte.

F.J. Rijpkema

Sungevity bemiddelt tussen klant en uitvoerder en bereidt de klus voor in samenspraak met de klant

Beste F.J. Rijpkema,
Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Hier gaan we van stralen!
Met zonnige groet,

Svetlana Gepolova

Uit onze ervaring van 14 jaar wonen in Nederland, is Sungevity het slechtste bedrijf op het gebied van planning, afspraken nakomen, kwaliteit van het werk, klantenondersteuning. Wij zouden dit... Uit onze ervaring van 14 jaar wonen in Nederland, is Sungevity het slechtste bedrijf op het gebied van planning, afspraken nakomen, kwaliteit van het werk, klantenondersteuning. Wij zouden dit bedrijf nooit aanraden voor wie zonnepanelen wil plaatsen! Ga niet voor de naam, maar voor de goedkopere en kleinere en klantgerichte bedrijven. In vergelijking met Sungivity zullen deze bedrijven echt om hun huidige klanten geven en niet alleen steeds meer nieuwe klanten krijgen zoals Sungivity doet! Sungivity kan ze niet goed bedienen!

Svetlana Gepolova,
Svetlana Gepolova,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Dat is niet waar wij naar streven en spijt ons dan ook. We hebben uw klacht in behandeling en er is ook een interventie gepland.

Michel Klaver

Goedkope probleemloos.

Beste Michel Klaver,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Daar gaan wij van stralen! Veel plezier met de zonnepanelen.

R. Korver

2x no show voor installatie, 3e poging geen omvormer. Klantenservice slecht bereikbaar

Beste R. Korver,
Bedankt voor uw bericht. Aan de hand van deze gegevens kan ik u niet vinden in ons systeem.
Beste R. Korver,
Zou u ons een email kunnen sturen naar service@sungevity.nl met uw gegevens en opmerking. Graag het verzoek om in het onderwerp "feedback company" te plaatsen. Dan helpen wij u graag verder.

ducis

Na 3x een afspraak maken, zijn eindelijk de panelen geplaatst.
Door personeel die geen Nederlands spreken en volgens mij ook geen elektrotechnische kennis hebben. kunstje geleerd. Na 3x een afspraak maken, zijn eindelijk de panelen geplaatst.
Werkzaamheden zijn zeer slecht gedaan, stekkerverbinding paneel stukgetrokken, apparaten binnen slecht en scheef opgehangen. elektr.componenten aangesloten op 3cm van een watertappunt. Te triest voor woorden. Dus ook uitleg over de werking moet je het maar zelf uitzoeken.
Binnenkort maar een echte vak installateur het binnenwerk veilig en netjes aan te laten sluiten.

Beste Ducis,
Beste Ducis,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Met de huidige gegevens kan ik u niet in het systeem vinden. Wij willen dit graag uitzoeken en oplossen. Zou u ons een email kunnen sturen met uw gegevens en opmerking naar service@sungevity.nl met in de titel "feedback company". Dan zullen wij contact met u opnemen.

Esther

Helaas ben ik het eens met de reacties van Michael, Martijn en Vincent hiervoor. Wij wachten ook al sinds vorig jaar maart 2022 op de zonnepanelen. Inmiddels kunnen de Enphase micro omvormers... Helaas ben ik het eens met de reacties van Michael, Martijn en Vincent hiervoor. Wij wachten ook al sinds vorig jaar maart 2022 op de zonnepanelen. Inmiddels kunnen de Enphase micro omvormers geleverd worden maar nu schijnt er geen personeel te zijn in de randstad/midden van het land… Dit lijkt mij in te plannen/weg te zetten in de tijd. Als daar zicht op is, is het beter een late datum te communiceren dan niets. Dit laat ook zien of er überhaupt wel aan de opdracht wordt gewerkt, want dat idee krijg je niet als je meerdere keren geen of moeilijk contact krijgt, Sungevity in algemene termen blijft reageren en helaas maar niet concreet wordt. Ik vind het jammer want ik kwam bij Sungevity door een tip van een collega. Tijdens het verkoopproces en eerste afspraak was het contact goed en kwam Sungevity professioneel over. De drie mensen waar we toen contact mee hadden werken niet meer bij Sungevity. Hopelijk is Sungevity in staat om de professionele houding weer op te pakken al is het alleen maar door een goede communicatie. Met vriendelijke groet, Esther

Beste Esther,
Beste Esther,
Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het klopt dat er punten zijn waarin we ons kunnen verbeteren. We werken er met z`n allen hard aan om naar oplossingen te zoeken om u en anderen zo snel mogelijk verder te helpen.

Wouter Heemskerk

Doe geen zaken met Sungevity! Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Komt geen enkele afspraak na en levert kwalitatief slecht materiaal.

Mijn installatie werkt al sinds 17 juni 2022...
Doe geen zaken met Sungevity! Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Komt geen enkele afspraak na en levert kwalitatief slecht materiaal.

Mijn installatie werkt al sinds 17 juni 2022 niet naar behoren.

Beste Wouter Heemskerk,
Beste Wouter Heemskerk,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de installatie nog niet naar behoren werkt. We zijn met u en de leverancier bezig om naar een oplossing te zoeken. U krijgt van ons bericht zodra wij meer weten.

Kafiye

Een bedrijf die telefonisch onbereikbaar is en de afspraken niet nakomt! Ze zeggen dat ze de belastingteruggave voor je aanvragen naar doen dit niet uit hun zelf. Het is blijf ik maar achter... Een bedrijf die telefonisch onbereikbaar is en de afspraken niet nakomt! Ze zeggen dat ze de belastingteruggave voor je aanvragen naar doen dit niet uit hun zelf. Het is blijf ik maar achter aanbelken! Ze nemen niet op! Vermoeiend dit! Aanvraag is nog steeds niet gedaan. Na 30 minuten wachten aan de lijn moet je ineens een voicemail achter laten! En het grappige is, ze bellen niet terug!
Een ster is al te veel voor dit bedrijf,zo een spijt van dat ik de zonnepanelen hier heb gehaald! Service is echt enorm slecht!

Beste Kafiye,
Beste Kafiye,
Bedankt voor uw bericht. Door de drukte kan het zijn dat wij minder goed bereikbaar zijn. We hebben u op 29 november 2022 een mail gestuurd met daarin de informatie hoe u via onze partner de btw kunt terugvragen. Ik zal u deze mail opnieuw doorsturen. U kunt dan bij onze partner direct u aanvraag doen en zij zullen vervolgens uw BTW regelen.
Als u verder nog vragen heeft dan kunt u ons een email sturen naar service@sungevity.nl.