Koen

Sungevity is niet een bedrijf waar je zaken mee moet doen.
Begin dit jaar heb ik opdracht gegeven voor het laten plaatsen van zonnepanelen. Op het moment dat de panelen geplaatst zouden worden, kon door te kort aan materialen de installatie niet doorgaan. Daarna heb ik zelf maandelijks geïnformeerd naar de voortgang, om steeds een algemene mail te ontvangen dat de situatie niet veranderd was. Eind oktober als response op een mail te horen gekregen dat er al langere tijd geen installateur was en dat ik nog minimaal een half jaar extra zou moeten wachten. Enige bereidheid om de installatie prioriteit te geven of tot een andere oplossing te komen was er niet. Wel wezen ze me in het laatste gesprek op hun algemene inkoopvoorwaarden. Uiteindelijk heb ik 8 maanden gewacht voor niets.

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Koen,
Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat u heeft geannuleerd. Helaas kunnen we het proces niet versnellen. Door de hoge vraag aan de ene kant en aan de andere kant hebben wij te maken met wereldwijde tekorten aan materialen en slechte capaciteit. Dit zorgt ervoor dat de wachttijden oplopen.
Marco van Sungevity

Score voor Sungevity Nederland: 0.5/5