Vincent

In maart 2022 opdracht gegeven voor het plaatsen van zonnepanelen. De wachttijd zou ongeveer 2 a 3 maanden zijn. De eerste afspraak stond gepland voor 6 juni, deze werd echter de dag ervoor afgezegd met de mededeling dat er geen materialen waren aangekomen en dat de installatie dus niet kon plaatsvinden.

Het is nu 30 november en ik wacht nog steeds op mijn panelen. Behalve een algemene mail dat er leveringsproblemen en installatiecapaciteitsproblemen zijn, hoor ik helemaal niks. Nul komma nul. Als je belt om te kijken naar een oplossing (bijvoorbeeld andere panelen die wellicht wel op voorraad zijn), krijg je niks te horen. Meerdere terugbelverzoeken laten plaatsen bij de projectmanager, echter deze heeft nooit telefonisch contact opgenomen.

Ik overweeg om de opdracht te annuleren, maar daar schiet je eigenlijk ook niks mee op omdat de panelen inmiddels overal minimaal 30% duurder zijn geworden. Maar hoe lang ga je nog wachten als je niks hoort?

Ik wil graag mijn review aanpassen naar een hoger cijfer, maar de communicatie en het verwachtingsmanagement vanuit Sungevity moet wel echt omhoog...

Reactie Sungevity Nederland:

Beste Vincent Verbeek,
Bedankt voor uw bericht. We begrijpen uw frustratie. Helaas moeten we concluderen dat de gestelde uiterlijke leveringsdatum niet gaat lukken. Er zijn nog steeds tekorten aan onderdelen en aan technisch personeel. We houden u via de mail op de hoogte van de ontwikkelingen.
Steven van Sungevity

Score voor Sungevity Nederland: 1/5