John Fox

Duidelijk en professioneel

Beste John Fox,
Bedankt voor deze stralende review, wat fijn dat u zo positief over ons bent!

m.v/d.leek

Opzig wel goed maar de uitleg van de omvormer ken welbeter uitgelegt worden

Beste M.v/d Leek,
Fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Wij zullen contact met u opnemen om u verder te helpen.

Eva

De zonnepanelen liggen er met veel vertraging. Reken er niet op dat er communicatie mogelijk is met het bedrijf, bij bellen wordt doorgaans niet opgenomen en mailen geen reactie. Af en toe wordt... De zonnepanelen liggen er met veel vertraging. Reken er niet op dat er communicatie mogelijk is met het bedrijf, bij bellen wordt doorgaans niet opgenomen en mailen geen reactie. Af en toe wordt telefoon beantwoordt door een onprofessioneel medewerker zonder kennis(student?). Zou het absoluut niet aanraden, geen fijne ervaring.

Beste Eva,
Beste Eva,
Fijn om te horen dat de installatie is afgerond. Erg vervelend om te zien dat de communicatie niet goed verlopen is. Dat is niet onze bedoeling geweest, sorry. Inmiddels is er contact met u opgenomen om u verder te helpen.

M.H. Wittekoek

Top

Beste M.H. Wittekoek,
Bedankt voor deze stralende beoordeling. Wat fijn dat u zo positief over ons bent! We wensen u veel zonnestralen toe!

Stefan

Via VeH bij Sungevity terecht gekomen en ondanks waarschuwingen van collega's toch mee in zee gegaan, helaas.

Kunnen overduidelijk de vraag niet aan, we zijn maanden verder en inmiddels...

Kunnen overduidelijk de vraag niet aan, we zijn maanden verder en inmiddels zijn er twee afspraken om te plaatsen afgezegd. Beide zonder een concrete vervolg planning.

Het algemene excuus is capaciteit (spullen en mensen), dat zal hier ook als reactie op komen, dat zie je bij meerdere reviews: Gelukkig maken ze nog wel reclame om meer klanten aan te trekken, ik zou zeggen dat jullie je eerst moeten bezighouden met je huidige klantenbestand en uitbreiden zou geen prioriteit moeten zijn.

Ik heb in elk geval het verzoek ingediend om mijn overeenkomst te laten ontbinden.

Beste Stefan,
Beste Stefan,
Het spijt ons heel erg dat de installatie zo moeizaam verloopt. Er zijn wereldwijde logistieke problemen met transport. Het klopt dat wij op het moment hiervan problemen ondervinden. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

P.J.Pennekamp

Harde werkers

Beste P.J.Pennekamp,
Bedankt voor deze mooie beoordeling, hier gaan we van stralen!

Jeroen Troost

Panelen installeren is één ding, zorgen dat na installatie ook service wordt verleend waar nodig is een tweede. Ik zit al sinds 1 juni 2022 zonder opbrengst van de zonnepanelen. Ik ben hier al sinds... Panelen installeren is één ding, zorgen dat na installatie ook service wordt verleend waar nodig is een tweede. Ik zit al sinds 1 juni 2022 zonder opbrengst van de zonnepanelen. Ik ben hier al sinds 5 juni in overleg met sungivity. Op moment schrijven (19 juli) heeft sungivity nog steeds niets gedaan, met als excuus dat het installatiebedrijf geen tijd heeft of niet reageert. Zelf reageert Sungivity ook heel laat of helemaal niet. Dat sungivity voor service doeleinden een extern installatiebedrijf inhuurt is hun keuze, maar zou niet mijn risico moeten zijn. De laatste "toezegging" was op 7 juli (Sungivity: "De melding ligt bij het installatiebedrijf die nog niet gereageerd hebben, zij beloven dit morgen (8 juli) wel te doen."). Het is voor mij eigenlijk niet meer verrassend dat sungivity sindsdien niets meer van zich heeeft laten horen.
Zeer zeer slechte service van sungivity, ook communicatief!! Ik hoef geen excuses meer, ik verwacht datum voor een afspraak met een monteur!
Maak mijn ervaringen aub niet nog slechter dan die nu al is.

Beste Jeroen Troost,
Beste Jeroen Troost,
Het spijt ons enorm dit te moeten horen en we gaan dit graag zo snel mogelijk oplossen. Helaas ondervinden wij problemen met onze installatie capaciteit. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Mijn collega zal met u in contact zijn.

E. Jansen

Let op, je word opgelicht! Ze maken een mooie offerte, en pas nadat je de aanbetaling hebt gedaan, word je doorgestuurd naar een link om een adviesgesprek te plannen. Dat staat dan volgepland voor... Let op, je word opgelicht! Ze maken een mooie offerte, en pas nadat je de aanbetaling hebt gedaan, word je doorgestuurd naar een link om een adviesgesprek te plannen. Dat staat dan volgepland voor de komende 3 maanden, en daarna is het nog niet mogelijk om iets in te plannen. Het contract is juridisch zo dichtgevouwen dat je er aan vastzit. Op mail krijg je standaard gekopieerde antwoorden. Ze kunnen helemaal niet zeggen wanneer je wél een adviesgesprek krijgt. Misschien over een jaar? Of twee?. Geen idee. Hoor van andere bedrijven dat zij geen leveringsproblemen schijnen te hebben en binnen 6 weken plaatsen. Bij sungevity mag je betalen en word je voor onbepaalde tijd aan de kant geschoven. Trap er niet in! Internet staat vol slechte reviews!

Beste E. Jansen,
Bedankt voor uw bericht.
Beste E. Jansen,
Bedankt voor uw bericht.
Op het moment ondervinden wij problemen met de levering van materiaal, maar ook in onze installatie capaciteit. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

Jolanda Roos

Beste Jolanda Roos,
Fijn dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We wensen u veel zonnestralen toe!

Steven Blom

Erg slechte ervaring met Sungivity. Tot drie keer toe afspraken op de dag zelf afgezegd door Sungivity, met als gevolg dat je zelf overal achteraan moet bellen. Want reageren op mails doen ze al... Erg slechte ervaring met Sungivity. Tot drie keer toe afspraken op de dag zelf afgezegd door Sungivity, met als gevolg dat je zelf overal achteraan moet bellen. Want reageren op mails doen ze al helemaal niet. Zou begin maart zonnepanelen krijgen, maar zijn uiteindelijk pas eind mei geïnstalleerd. Kan best begrip opbrengen als een afspraak een keer niet door kan gaan, maar de hele communicatie erachter is gewoon erg teleurstellend. Zou daarom niet snel iemand Sungivity aanbevelen.

Beste Steven Blom,
Beste Steven Blom,
Fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons heel erg dat de installatie zo moeizaam is verlopen. Omdat het op dit moment drukker is dan normaal. Kan het langer duren voordat er contact met u opgenomen wordt door onze medewerkers. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk op uw vragen te reageren.