Gonnie Cornelisse

3 hardwerkende mannen die in in mum van tijd de panelen hebben geïnstalleerd.

Beste Gonnie Cornelisse,
Beste Gonnie Cornelisse,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te plaatsen. Daar worden wij zeer blij van en onze installateurs ook. Wij wensen u veel plezier met u uw nieuwe zonnepanelensysteem.

Lars van Dalen

Doe alsjeblieft geen zaken met Sungevity! Bij mij zijn er op 10 mei 2022 12 panelen geplaatst en tot op de dag vandaag zijn ze nog niet werkend! Ze beloven van alles maar komen geen enkele afspraak... Doe alsjeblieft geen zaken met Sungevity! Bij mij zijn er op 10 mei 2022 12 panelen geplaatst en tot op de dag vandaag zijn ze nog niet werkend! Ze beloven van alles maar komen geen enkele afspraak na. Als je de klantenservice of project manager probeert te bellen dan krijg je die nooit aan de lijn. Je wordt altijd afgescheept met: ik ga het doorgeven. Ik wacht al 167 dagen op werkende zonnepanelen!

Beste Lars van Dalen,
Beste Lars van Dalen,
Bedankt voor uw bericht.Helaas moeten we concluderen dat de gestelde uiterlijke leveringsdatum niet gaat lukken in verband met leveringsproblemen en tekorten aan technisch personeel. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

Sonja Schoemaker

In een middag geplaatst en werkend, vriendelijke monteurs en kundig. Duidelijke app. Ben zeer tevreden

Sonja Schoemaker,
Bedankt voor deze mooie review. Goed om te horen dat u zeer tevreden bent. Daar worden wij ook blij van. Wij wensen u veel plezier met de zonnepanelen.
Met vriendelijke...
Sonja Schoemaker,

Fam. Lendfers te Warder

Vakkundig geplaatste zonnepanelen, prima info en hulp bij storing

Beste Fam. Lendfers te Warder,
Bedankt voor deze stralende review. Daar worden wij erg blij van. Veel plezier met de zonnepanelen!

Jan van Wouw

Nadat alles is geïnstalleerd, moet je zelf maar uitzoeken hoe het werkt. Dat lukt uiteindelijk wel, maar dat kan toch duidelijker.

Beste Jan van Wouw,
Bedankt voor uw feedback! Wij zullen contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden en u verder te helpen.

x

Ik raad iedereen met klem aan om NIET met sungevity in zee te gaan en wel om de volgende redenen:
1st mijn zoon heeft een offerte laten maken door dit bedrijf in januari en alles moest aan betaald worden. op 1 mei was de afspraak dat ze het zouden komen monteren maar zonder bericht lieten ze het afweten om een lang verhaal en diverse niet nagekomen toezeggingen hebben ze na juridische stappen het totale bedrag in augustus terug gekregen.
2de ikzelf heb bij dit bedrijf 20 panelen laten monteren maar de ellende die ik tot nu heb meegemaakt is niet te beschrijven, een kleine poging hiervan: de tel ben ik kwijt geraakt maar er is in de loop van de tijd 12 of 13 keer een optimizer stuk gegaan het herstel hiervan neemt telkens 6 weken in beslag wat inhoud dat ik dus ca 78 weken geen opbrengst heb gehad van deze panelen maar nu is de omvormer defect vanaf 22 augustus en dus heb ik van 20 panelen tot nu toe (22 september) totaal geen opbrengst, en hoe lang dit nog gaat duren kunnen ze mij na telefonisch contact niet toezeggen . Dus bij deze blijf weg bij dit bedrijf!!!!!

Beste Frans Hendriks,
Beste Frans Hendriks,
Bedankt voor uw bericht. Uw storingsmelding is bij ons bekend. De leverancier zal spoedig contact met u opnemen om het onderdeel te vervangen. Mijn collega`s hebben hierover contact met u opgenomen.

Ms

Helaas zijn we met dit bedrijf in zee gegaan. In het aanbiedingsstadium hebben ze bijzonder goede communicatie, tot de order is geplaatst en de aanbetaling is gedaan.. De levertijd zou 12 weken... Helaas zijn we met dit bedrijf in zee gegaan. In het aanbiedingsstadium hebben ze bijzonder goede communicatie, tot de order is geplaatst en de aanbetaling is gedaan.. De levertijd zou 12 weken bedragen maar we zijn inmiddels 23 weken verder en is geen enkele duidelijkheid over een leverdatum. Telefonisch zijn ze slecht bereikbaar en op terugbel verzoeken wordt niet gereageerd. Wel sturen ze maandelijks een algemene mail dat er geen materialen zijn, krapte op de arbeidsmarkt is en ze geen idee hebben wanneer de levering plaatsvind.

Beste MS,
Beste MS,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat we niet aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen, onze excuses daarvoor. Wij vinden het net als u ook zeer vervelend. Wij blijven u op de hoogte houden en zodra wij meer weten zullen wij contact met u opnemen.

Mirjam

In juni zou de schouwing plaatsvinden en in juli de plaatsing. Geen schouwing geweest (niet afgezegd), geen plaatsing geweest (niet afgezegd). Wekelijks telefonisch contact met de toezegging dat we... In juni zou de schouwing plaatsvinden en in juli de plaatsing. Geen schouwing geweest (niet afgezegd), geen plaatsing geweest (niet afgezegd). Wekelijks telefonisch contact met de toezegging dat we worden teruggebeld, maar tot nu toe zonder resultaat. Graag ontvangen wij de aanbetaling retour! Erg teleurgesteld in deze gang van zaken, mede gezien het feit dat plaatsing van de panelen op ons vorige huis in 2017 vlekkeloos verliep.

Beste Mirjam,
Beste Mirjam,
Bedankt voor uw bericht. Het is niet de bedoeling dat gemaakte afspraken zonder kennisgeving worden geannuleerd. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij zullen contact met u opnemen om uw opmerkingen te bespreken.

Sylvia Vrolijk

Wat een dramabedrijf, niet bereikbaar, komen afspraken niet na, reageren nergens op. Op de geplande dag van installatie komt niemand opdagen, Sungevity is niet bereikbaar en geeft geen gehoor, geen... Wat een dramabedrijf, niet bereikbaar, komen afspraken niet na, reageren nergens op. Op de geplande dag van installatie komt niemand opdagen, Sungevity is niet bereikbaar en geeft geen gehoor, geen excuus. Er wordt schade aangericht na installatie, de aardlek automaat is niet juist aangesloten (NIET CONFORM NEN1010). En bij overmaat van ramp valt de omvormer door blikseminslag uit. Ook nu geeft Sungevity weer niet thuis als ik om een prijsopgave vraag voor reparatie voor de verzekering. Mijn advies is, kijk ook eens naar de google reviews.

Ja en de reactie van Sungevity zal zijn:

Fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons heel erg dat de installatie zo moeizaam is verlopen. Omdat het op dit moment drukker is dan normaal. Kan het langer duren voordat er contact met u opgenomen wordt door onze medewerkers. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk op uw vragen te reageren.

Beste Sylvia Vrolijk,
Beste Sylvia Vrolijk,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u dit zo ervaart. Ik zie dat u contact heeft met de casemanager. De punten die u noemt worden ook besproken en is er ook uitleg gegeven waarom de installatie wel conform de NEN1010 is gedaan. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u reageren op uw ticket die openstaat.

Martine de Jong

Aankoopproces, Installatie en communicatie daarover waren top: nette monteurs die alles vlot hebben aangelegd. Ik had graag gezien dat na aankoop de communicatie en service net zo goed waren maar... Aankoopproces, Installatie en communicatie daarover waren top: nette monteurs die alles vlot hebben aangelegd. Ik had graag gezien dat na aankoop de communicatie en service net zo goed waren maar helaas is dit niet het geval. Na melding van hoge piep in omvormer is er een software update gedaan waarna de omvormer helemaal niks meer deed (werkte voorheen wel gewoon goed) Nu al 6 weken (in de meest zonnige periode van het jaar) bezig om dit gemaakt te krijgen....mailen, bellen, ik kom geen stap verder. Sungevity geeft aan geen compensatie te geven wat ik onacceptabel vind aangezien zij de omvormer kapot hebben gemaakt door de software update. ik hoop dat deze review tot een spoedige oplossing leidt....