H.J.A. Claessen

Mei 2022 panelen besteld en aanbetaald
Levering vlgs afspraak 2022
Op dag van levering niemand gezien, zelfs geen berichtje
Nu augustus 2023, geen panelen, geen leverdatum
En dat onder de vlag van ENGIE ?
Begrijp niet dat ENGIE hun naam zo te grabbel gooit.
Waardeloos bedrijf, zal het niemand aan raden.
Overweeg om de koop te ontbinden

Beste H.J.A. Claessen,
Beste H.J.A. Claessen,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u geen bericht heeft ontvangen. Dat is niet de bedoeling. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling. Zij zullen contact met u opnemen.

J.Hendriks

Proces van opdracht tot plaatsen zonnepanelen loopt zeer lang is nu al een jaar terwijl bij offerte gesprek 6 maanden was aangegeven.
Tevens is op de site niets van voortgang of zelfs gegevens...
Tevens is op de site niets van voortgang of zelfs gegevens van je bestelling in te zien. Als je inlogt krijg je alleen te zien dat de projectleider contact met je zoekt voor uitvoering.
Het kan aan mij liggen maar de site is niet klantvriendelijk.
Ik werk bij ENGIE maar zal dit bedrijf op grond van mijn huidige ervaringen niet snel aanbevelen

Beste J.Hendriks,
Beste J.Hendriks,
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u nog op uw zonnepanelen wacht. Wij willen er alles aan doen om zo goed en snel mogelijk te helpen. Het is helaas enorm druk, waardoor de installatie van de zonnepanelen langer kan duren dan wij van te voren hebben geschat. Hierover wordt u per mail ook op de hoogte gehouden.

J.H. Kroesbergen

Door omstandigheden, gebrek aan materialen en schaarste van installateurs, duurde het zeven maanden voordat de installatie was afgerond. Ik ben maandelijks op de hoogte gehouden over de voortgang.... Door omstandigheden, gebrek aan materialen en schaarste van installateurs, duurde het zeven maanden voordat de installatie was afgerond. Ik ben maandelijks op de hoogte gehouden over de voortgang. Ik kreeg de factuur pas nadat alle werkzaamheden waren afgerond en ik tevreden was

Beste J.H. Kroesbergen,
Bedankt voor het delen van uw ervaring in deze review. We wensen u veel zonneschijn toe!

D.Kiekebos

Heel tevreden met Sungevity

Beste D.Kiekebos,
Bedankt voor uw bericht en heel fijn om te horen dat u tevreden met ons bent. Dat vinden wij leuk om te lezen. Wij wensen u veel plezier met de zonnepanelen!
Met...
Beste D.Kiekebos,

J. Glim

Goed overleg, netjes en vlot werk.

Beste J.Glim,
Bedankt voor deze mooie review. Hier worden we heel erg blij van. We wensen u veel zonnestralen toe!
Met zonnige groet,

Kaarsemaker

Goed professionele aanpak

Beste,
Bedankt voor deze stralende review, wat fijn dat u zo positief over ons bent!
Met zonnige groet,

Mischa

Neigt naar oplichting:
- zodra je ze eenmaal binnen hebben gehengeld, zijn ze niet/ nauwelijks bereikbaar
- houden je aan het lijntje
- komen afspraken niet na

Beste Mischa,
Het spijt ons te horen dat u een vervelende ervaring heeft gehad. We streven er altijd naar om een goede service te bieden.

G.Kuiper 75085

Contact met sungevity gaat heel moeizaam, lang in de wacht staan.
Contact met sungevity gaat heel moeizaam, lang in de wacht staan.
Mijn omvormer geeft een defect melding, ongeveer drie weken terug de foutmelding doorgegeven. Wel een mailtje van ontvangst gekregen, zelfs met een Franse vertaling !!!
Maar een afspraak met een servicemonteur zat er natuurlijk niet bij. Nog wel de mededeling dat ze het druk hadden met de verkoop ! Misschien zou het beter zijn om ook
wat meer tijd en aandacht in de service te steken.
Gerrit Kuiper

Beste G.Kuiper,
Beste G.Kuiper,
Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend dat er nog geen contact met u is geweest. Uw ticket is in behandeling, mijn collega`s zullen u per email verder op de hoogte houden.

Wendy

Erg slecht

Beste Wendy,
Wij hebben uw klacht met betrekking tot uw niet werkende omvormer in behandeling.

V Seynhave

Schandalig dat dit bedrijf nog actief mag zijn. Komen hun afspraken niet na en de installatie trekt op niks. Heeft me uiteindelijk veel meer gekost doro het inschakelen van een ervaren installateur... Schandalig dat dit bedrijf nog actief mag zijn. Komen hun afspraken niet na en de installatie trekt op niks. Heeft me uiteindelijk veel meer gekost doro het inschakelen van een ervaren installateur met kennis van zaken los van het verlies door de belachelijk lange tijd alvorens ze hebben geïnstalleerd. Absoluut af te raden. Amateurs. Hun conatct centrum is al even waardeloos: "Sorry, we kunnen u niet helpen." Wie dan wel?

Beste V Seynhave,
Beste V Seynhave,
Bedankt voor uw bericht.
We betreuren het ten zeerste dat u heeft besloten om uw bestelling te annuleren vanwege de lange en onduidelijke levertijd. Hoewel wij u per email op de hoogte hebben gehouden van de situatie begrijpen wij dat dit voor u teleurstellend is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
We hopen dat u een andere leverancier vindt die aan uw verwachtingen voldoet en dat u met succes uw zonnepanelen kunt aanschaffen.