Ben van Mourik

Geven geen garantie, komen hun afspraken niet na.
Klacht
in februari is er iets stuk gegaan aan mijn zonnepanelen.
Ik heb toen met solaredge gebeld en mij werd verteld dat er een...
Geven geen garantie, komen hun afspraken niet na.
Klacht
in februari is er iets stuk gegaan aan mijn zonnepanelen.
Ik heb toen met solaredge gebeld en mij werd verteld dat er een optimizer stuk was.
waarop ik een melding heb gemaakt bij mijn installateur sungevity.
Deze kwam binnen een paar weken de omvormer vervangen.
Ik was natuurlijk verbaast.
toen de omvormer was vervangen werkte het natuurlijk nog niet.
De monteur ging meten en constateerde dat er spanning op het systeem stond(67 volt??)
Daar er die dag windkracht 8 stond kon de monteur niet het dak op, maar hij vertelde me dat ze zouden terug komen met 2 man een een steiger omdat mijn schuine dak op 5 a 6 meter hoog zit.
Daarna hebben ze steeds de afspraken afgezegd en is er niets gebeurd.
tot afgelopen vrijdag is er een monteur gekomen die draden in de meter kast is gaan veranderen.
Maar ook dat heeft niets geholpen.
Nu zeggen ze dat de fout in de meterkast zit, wat me onlogische lijkt, daar het systeem jaren goed heeft gewerkt.
En spreken ze niet meer over een optimizer, en de monteur die in de meter kast de draden heeft om gezet zegt dat daar nu alles goed zit en hij verwacht dat nu de omvormer weer stuk is.
Hij was met een bestelbusJE en had GEEN stijger bij zich om iets op het dak te doen terwijl dat wel was afgesproken.
ze komen hun afspraken niet na, dus ben ik bang dat het voorlopig niet word opgelost.
ik zit nu al vanaf februari zonder opbrengst a +/- 100 euro per maand.

Beste Ben van Mourik,
Hartelijk dank voor uw bericht. Zoals wellicht weet zijn de afhandeltijden langer als gevolg van de huidige drukte en personeelstekorten.
We hebben samen met SolarEdge...
Beste Ben van Mourik,
We hebben samen met SolarEdge grondig naar uw systeem gekeken en geconstateerd dat de omvormer moest worden vervangen. Na het vervangen van de omvormer hebben we geconstateerd dat er ook een defect was in een van de optimizers. Dit probleem hebben we eveneens besproken met SolarEdge, en we hebben een case ingediend om dit te verhelpen. In de tussentijd hebben wij regelmatig met u contact gehad via de email. Gelukkig hebben we dit alles binnen de garantie kunnen oplossen.
We begrijpen dat het langer heeft geduurd dan u had gehoopt, en we willen onze excuses aanbieden voor het ongemak. Helaas zijn langere afhandeltijden momenteel normaal vanwege de omstandigheden. We doen ons uiterste best om onze service op peil te houden en zo snel mogelijk te reageren op de behoeften van onze klanten.
Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen.

W. de Swart

In oktober 2022 na een prettig en spoedig verlopen voortraject met Yassin Khacheche, een bestelling geplaatst. Tot op heden (mei 2023) geen uitzicht op een concrete plaatsingsdatum. Alleen algemene... In oktober 2022 na een prettig en spoedig verlopen voortraject met Yassin Khacheche, een bestelling geplaatst. Tot op heden (mei 2023) geen uitzicht op een concrete plaatsingsdatum. Alleen algemene mails met excuses dat het allemaal zo lang duurt. Dit terwijl er inmiddels voldoende aanbieders zijn die binnen 6 tot 8 weken kunnen leveren en plaatsen. Vandaag heb ik mijn bestelling daarom, geannuleerd.

Ik betreur mijn keuze voor Sungevity. Hopelijk ontvang ik snel mijn aanbetaling retour. Zou triest zijn, als ik ook daarover nog een negatieve review zou moeten schrijven.

Beste W. de Swart,
Beste W. de Swart,
Bedankt voor uw bericht. Ik vind het vervelend om te lezen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen voldeed. Helaas moeten we concluderen dat de gestelde leveringsdatum niet gaat lukken. Wij hadden ook graag gezien dat het anders was gelopen. Helaas moeten we de ontbinding van de overeenkomst accepteren. U wordt per email verder geinformeerd.

Eric Cornelissen

Eersteklas!

Beste Eric Cornelissen,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier gaan wij van stralen, maar we wensen u nog meer zonnestralen toe!

Gerrit Vink

Ondanks aanpassingen goed geholpen

Beste Gerrit Vink,
Bedankt voor uw bericht en wat fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We wensen u veel zonnestralen toe!
Steven van...
Beste Gerrit Vink,

Oguzhan

Ik wacht nog steeds heb vorig jaar 2022 juni getekend via vereniging eigenhuis met een bevestigde afspraak met project plannig voor oktober 2022. En toen… begon de uitstel. Hetzelfde mailtje elke... Ik wacht nog steeds heb vorig jaar 2022 juni getekend via vereniging eigenhuis met een bevestigde afspraak met project plannig voor oktober 2022. En toen… begon de uitstel. Hetzelfde mailtje elke maand (dat accepteer je een aantal maanden, door de situatie), maar het is nu Mei 2023! En nog steeds geen indicatie wanneer er iets gaat gebeuren.

Er is mij zelfs aan de telefoon verteld na 6 maanden wachten dat het geen probleem is als ik ervan af zie. Jah dat geloof ik graag met de verdubbelde bedragen om zonnepanelen te plaatsen. Afzien is dus ook geen optie meer.

Wanneer krijgen wij de pannelen?

Beste Oguzhan,
Beste Oguzhan,
Bedankt voor uw bericht. Via de mail houden wij u op de hoogte. Wij kunnen nog niet zeggen wanneer wij bij u kunnen installeren. De wachttijden tot installatie zijn het afgelopen jaar enorm opgelopen door een tekort aan materialen en technisch personeel. Wij houden u op de hoogte van de ontwikkelen. Hopelijk kunnen wij snel een datum met u prikken.
Hier kunt u meer informatie vinden over de wachttijd tot installatie: https://www.sungevity.nl/faq-installatie/
Marco van Sungevity.

Mayke Zegger Reiring

Ha Jorinde.
Graag . We staan er al sinds november op te wachten.
Mvg
Mayke
Inmiddels 6 maanden later. Afspraak 9 uur
Wat vervelend om te horen dat de monteur er om 10 uur...
Ha Jorinde.
Graag . We staan er al sinds november op te wachten.
Mvg
Mayke
Inmiddels 6 maanden later. Afspraak 9 uur
Wat vervelend om te horen dat de monteur er om 10 uur nog niet was.
Ik heb hem zojuist gebeld, maar helaas krijg ik hem niet te pakken.

Zojuist heb ik hem eindelijk te pakken gekregen, zijn beugel was gesprongen waardoor hij naar de orthodontist moest.
Hij wordt aangesproken op het feit dat hij u en ons niet heeft geïnformeerd. Hij is nu onderweg, lukt het u nog om thuis te zijn over een halfuur/ uur?

Ik vind het erg vervelend dat het zo moet gaan, mijn excuses!

Beste Mayke

Helaas kan de afspraak niet doorgaan. Ik vind het heel vervelend om u zo laat nog af te moeten zeggen.
Het is mij niet duidelijk waarom de omvormer niet aanwezig was, eerder gaf hij aan dat deze geleverd was.

Ik kom zo snel mogelijk bij u terug met een oplossing.

Mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken!

Inmiddels 100 mailtjes verder en nog steeds geen nieuwe omvormer.

Beste Mayke Zegger Reiring,
Beste Mayke Zegger Reiring,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de afspraken niet door konden gaan, onze excuses daarvoor. We zijn inmiddels bij u langs geweest. Het systeem werkt weer en staat online. We zijn blij dat het probleem is opgelost.
Wij zagen ook dat u nog een vraag had over uw contract, die u vorige week bij ons is binnengekomen. We zullen hierover contact met u opnemen.

Marcel

Weinig reden tot klagen. In samenwerking met Vereniging Eigen Huis overgegaan tot aanschaf. Wel wat langer gewacht op de levering van de panelen, productie in relatie tot enorme vraag. Hiervan... Weinig reden tot klagen. In samenwerking met Vereniging Eigen Huis overgegaan tot aanschaf. Wel wat langer gewacht op de levering van de panelen, productie in relatie tot enorme vraag. Hiervan werden wij wel steeds op de hoogte gehouden. De monteurs zelf hebben prima en netjes werk geleverd en hebben met ons overlegd over mogelijke probleempunten. Het enige minpuntje is misschien dat het wel lang duurde voordat je antwoord kreeg op je mail.

Beste Marcel,
Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze mooie review te schrijven. Dat waarderen wij enorm. Wij wensen u veel plezier met de zonnepanelen.
Met vriendelijke groet,...
Beste Marcel,

Sergey

Terrible experience with a technical support team of Sungevity. It was my first contact with the technical support team in 6 years. The background: 2 out of 9 solar panels required the replacement... Terrible experience with a technical support team of Sungevity. It was my first contact with the technical support team in 6 years. The background: 2 out of 9 solar panels required the replacement of optimizers. The technical support engineer rescheduled the appointment 3 times over 2 months because the supplier engineer is sick/ and another engineer (supplier of Sungevity) cannot do the job. It is difficult to believe that the customer should wait 2 months and only the engineer can do the replacement.

Dear Sergey,
Dear Sergey,
I am sorry to hear that your recent experience with our company did not meet your expectations. We apologize for the delay in installing the replacement optimizers due to unforeseen circumstances. We understand your frustration and we are doing everything we can to find a solution as soon as possible.
Please know that we are working diligently to reschedule the installation appointment and we will keep you informed.
With the best regards,
Marco from Sungevity

Rowdy Ramsche

Waardeloos

Beste Rowdy Ramsche,
Bedankt voor uw beoordeling. Hoewel wij ook graag hadden gezien dat het anders was gelopen, moeten we de ontbinding van de overeenkomst accepteren.
Met vriendelijke...
Beste Rowdy Ramsche,

J.E.den Boer

Sungevity zou binnen 6-8 weken de panelen leveren. Nu 10 maanden later kan men nog steeds geen planning geven. Je moet gewoon afwachten maar je mag ook de opdracht annuleren. Ik heb maar geannuleerd.

Beste J.E.den Boer,
Beste J.E.den Boer,
Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u zolang heeft moeten wachten. Wij hadden dit ook graag anders gezien. Helaas moeten we de ontbinding van de overeenkomst accepteren. We zullen per e-mail de ontbinding bevestigen.