C. Zandvliet

Redelijk goed

Beste C. Zandvliet,
Fijn dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Veel plezier met de zonnepanelen.

W F van Gangelen

Mijn ervaring is goed,

Beste W.F. van Gangelen,
Beste W.F. van Gangelen,
Bedankt voor deze stralende review. Fijne om te horen dat u het als goed heeft ervaren. Daar worden wij heel blij van. Wij wensen u veel plezier met de zonnepanelen!
Met vriendelijk groet,

Frank

Omvormer van oude panelen kapot en nu al 2 maanden geen opwek meer in deze mooie zomer..wordt niet meer gecommuniceerd nadat ik te horen kreeg dat de omvormer binnen was. Verder nieuwe panelen... Omvormer van oude panelen kapot en nu al 2 maanden geen opwek meer in deze mooie zomer..wordt niet meer gecommuniceerd nadat ik te horen kreeg dat de omvormer binnen was. Verder nieuwe panelen besteld in 2021 en deze zouden in mei geplaatst worden. Dan mag je verwachten dat de panelen dan ook wel binnen zijn anders maak je geen afspraak...helaas tot op heden niets te horen gekregen

Beste Frank,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat er nog niet iets is gecommuniceerd, dat is niet de bedoeling. Mijn collega's zullen u spoedig op de hoogte brengen.
Met...
Beste Frank,
Met vriendelijke groeten,
Marco van Sungevity.

Zucca Giuseppe

I have ordered by Sungevity België end of march. I was told 12 weeks time for delivery. I am still waiting.
I have already received 8 mails saying they hope to be able to place the 10 panels ordered before the end of the year!!!.
I should never have signed with them.

Dear Zucca,
Thank you for your message. My colleagues have contacted you and provided an update.
Yours sincerely,

R.S. de Haan

Werken snel en professioneel

Beste R.S. de Haan,
Bedankt voor deze stralende review! Dat waarderen wij enorm.
Veel plezier met de zonnepanelen.

J.h.m.Muller

Zeer tevreden

Beste J.H.M. Muller,
Goed om te horen dat u tevreden bent! Daar vinden wij zeer leuk om te horen.
Ik wens u veel plezier met de zonnepanelen.
Marco van...
Beste J.H.M. Muller,
Goed om te horen dat u tevreden bent! Daar vinden wij zeer leuk om te horen.
Ik wens u veel plezier met de zonnepanelen.

Alex

Netjes, snel, goede service

Beste Alex,
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Daar zijn we erg blij mee. Ik wens je veel plezier met je nieuwe zonnepanelen!
Met vriendelijke groet,...
Beste Alex,

Lindeboom

Nog steeds geen duidelijkheid wanneer de panelen geïnstalleerd worden. Vreemde manier van communiceren want je mag niet vanuit jezelf contact met ze opnemen want te druk!
Ik wil van dit...
Ik wil van dit contract af. Heel vreemd dat Eigen Huis gebruikt maakt van deze leverancier.

Beste B.A. Lindeboom,
Beste B.A. Lindeboom,
Op het moment ondervinden wij problemen met de levering van materiaal en onze installatie capaciteit. Er zijn wereldwijde tekorten aan bepaalde onderdelen voor de productie van zonnepanelen, en vertragingen in de toeleveringsketen. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Wij hebben u eerder per email bericht dat wij om deze reden uw intake gesprek hebben verzet. Wij zullen spoedig contact met u opnemen.

John Fox

Duidelijk en professioneel

Beste John Fox,
Bedankt voor deze stralende review, wat fijn dat u zo positief over ons bent!
Met zonnige groet,

m.v/d.leek

Opzig wel goed maar de uitleg van de omvormer ken welbeter uitgelegt worden

Beste M.v/d Leek,
Fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Wij zullen contact met u opnemen om u verder te helpen.
Met zonnige groet,