André Dittert

Waardeloos!!!

Wat is dit een slecht bedrijf zeg, begin 2022 de opdracht gegeven voor de installatie. In juli '22 was de eerste afspraak voor de oplevering van mijn pv-installatie. Tot op heden al 3 keer afgezegd, de avond van tevoren of op de dag zelf. Bij gemiste oproepen worden geen berichten achter gelaten en na 16:00 kan niemand meer iets zeggen waarom gebeld is.
De afzegging werd steeds op ziekte of ondercapaciteit geschoven bij de installateur geschoven, enige bereidheid om tot een andere oplossing te komen was er niet.

En dan zit je daar, te wachten, bij de klantenservice kan niemand iets vertellen. De klantenservice is overigens ook ruk, steeds 15-20min wachten en dan kan niemand je doorverbinden of iets vertellen. "bel later maar terug" (met wachttijden van 20min).

Tot op heden heb ik mijn installatie nog niet, en overweeg deze te annuleren.

Dit bedrijf is echt een afrader, zelfs 1/2 ster is nog te hoog gewaardeerd. Dit is geen manier van omgaan met klanten.

Reactie Sungevity Nederland:

Beste André Dittert,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat het nog niet gelukt is om de zonnepanelen te installeren. We zullen spoedig contact met u opnemen om dit te bespreken.
Marco van Sungevity

Score voor Sungevity Nederland: 0.5/5