Veel snellere service bij storing

veel te trage afhandeling van storing, al storing vanaf 13 maart meer dan 10 dagen geleden al gebeld maar verder hoor je niets meer.

Wat viel u in positieve zin op?

monteurs welke panelen gelegd hebben

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de snelheid van onze service. Op dit moment is het ontzettend druk op de afdeling service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Wij zullen uw feedback intern terugkoppelen zodat wij onze service kunnen verbeteren.
088-0237480

Afspraken nakomen en daadwerkelijk contact opnemen met de klant niet alleen wij nemen contact met u op maar het ook doen

Slechte service

de huur incasseren

Bert

Bij moeilijke opdracht (hoogte) zelf ter plekke situatie bekijken!

Hebben opdracht enerzijds geannuleerd

Aanvraag goed

Neem voldoende gekwalificeerd personeel aan.

ik had om zonnepanelen gevraagd en daarvoor ook het zogenaamde schouwformulier ingevuld.
Uitgelegd dat ik zelf de panellen monteer. Alleen om levering van de materialen gevraagd. ook aangegeven dat wij de woning helemaal gestript hebben en opnieuw opgebouwd met een nieuw pannendak en 2 nieuwe platte daken.
Krijg ik een mail terug dat men geen mogelijkheid ziet om bij ons panelen te plaatsen. Want de orientatie tov de zon is niet goed
(zuid-zuidwestwest) het dak is niet geschikt (3 nieuwe daken gemaakt) of er is niet genoeg plaats (zie vorige opmerking).
Dan zoek ik maar iemand anders.
Je vraagt je wel af wat voor mensen daar werken om de aanvragen te beoordelen. In ieder geval niet voldoende gekwalificeerd. Als je niet eens begrijpend kunt lezen en alleen maar naar een oude foto kunt kijken.

Niks

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat het voortraject niet soepel verlopen is. Wij leveren helaas geen losse materialen en leveren alleen een volledige montage.
Mocht u...

Léon de Vor

Blijven sturen op kwalitatief hoogwaardig werk, uitvoering en communicatie door vakbekwame en klantvriendelijke eigen medewerkers in dienst bij Volta Solar zoals het team dat bij ons gewerkt heeft.

Het gehele proces is prima verlopen. Duidelijke afspraken die nagekomen zijn. Alles mooi volgens planning uitgevoerd. Tijdens de installatie heb ik met de installateurs e.e.a. goed kunnen afstemmen... Het gehele proces is prima verlopen. Duidelijke afspraken die nagekomen zijn. Alles mooi volgens planning uitgevoerd. Tijdens de installatie heb ik met de installateurs e.e.a. goed kunnen afstemmen waarbij er voldoende ruimte was voor overleg. Men heeft snel en vakkundig werk geleverd waarvoor dank.

Wat viel u in positieve zin op?

Super gewerkt! Men stond open voor overleg en dachten met je mee.

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Wij zullen blijven sturen op de uitvoering en de communicatie door middel van onze klantvriendelijke en vakbekwame medewerkers. Fijn om te horen dat het gehele proces goed is verlopen. Goed om te horen dat er duidelijke afspraken zijn gemaakt.

...

Goed advies, aardige en bekwame monteurs

Aardige en bekwame monteurs

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat u een goede advies heeft ontvangen. Erg fijn om te horen dat de monteurs vriendelijk en bekwaam zijn. Wij wensen u heel veel... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat u een goede advies heeft ontvangen. Erg fijn om te horen dat de monteurs vriendelijk en bekwaam zijn. Wij wensen u heel veel zonuren toe met uw zonnepaneleninstallatie.

Theo Verhaegh

Jullie kwaliteit op huidige niveau waarborgen

Betrouwbaar, goede recensies

Professionaliteit

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te horen dat het traject goed is verlopen. Wij zullen zeker onze kwaliteit waarborgen. Goed om te horen dat u ons een betrouwbare organisatie... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te horen dat het traject goed is verlopen. Wij zullen zeker onze kwaliteit waarborgen. Goed om te horen dat u ons een betrouwbare organisatie vindt. Wij wensen u heel veel zonuren toe met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

L. Amkreutz

Hopelijk blijft de service zo. Heel vriendelijk team die zelfs nog geholpen hebben met meer dan waar ze officieel voor kwamen.

Snelle service, komen afspraken na, werken netjes.

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijke communicatie, werken netjes, komen afspraken na, hebben kennis van zaken.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te horen dat het traject goed is verlopen. Wij zullen zeker onze service waarborgen zodat het zo blijft. Goed om te horen dat wij de gemaakte... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te horen dat het traject goed is verlopen. Wij zullen zeker onze service waarborgen zodat het zo blijft. Goed om te horen dat wij de gemaakte afspraken goed zijn nagekomen. Wij wensen u heel veel zonuren toe met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Schmits

Berijdbaarheid. Erg verwarrend voor de consument wie is Volta Limburg.
Zonnepanelen van plusjehuis ? Welk telefoonnummer.
Uiteindelijk panelen geplaatst, klopt de rekening niet. Geen...
Berijdbaarheid. Erg verwarrend voor de consument wie is Volta Limburg.
Zonnepanelen van plusjehuis ? Welk telefoonnummer.
Uiteindelijk panelen geplaatst, klopt de rekening niet. Geen meterkast vermeld, wel gerekend. Bellen , terugbel verzoek wordt niet gedaan. Andere vriendelijke collega, verhaal van zwangerschapsverlof, 1/2 dagen werken. Maar geen plaatsvervanger. Gerenommeerd bedrijf, communicatie onvoldoende.

Communicatie zeer slecht verlopen. Persoon in kwestie “ nooit” berijkbaar.

Personeel klantvriendelijk

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat het voor u erg verwarrend is. Volta Limburg is een moederbedrijf van Volta Solar. Bij Plusjehuis loopt het salestraject via Volta Limburg... Hartelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat het voor u erg verwarrend is. Volta Limburg is een moederbedrijf van Volta Solar. Bij Plusjehuis loopt het salestraject via Volta Limburg en het installatietraject via Volta Solar. Spijtig om te horen dat de communicatie niet goed is verlopen. Wij zullen dit terugkoppelen naar de desbetreffende adviseur. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Ally Ebeltjes

Snelle service geven bij storing. na herhaaldelijke contacten met Volta Solar geen enkele perspectief wanneer de storingsman langs komt . storing duurt inmiddels meer dan 3 weken.

Omdat er van service totaal geen sprake is.

Wat viel u in positieve zin op?

dat er bij plaatsing geen problemen waren

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat de storing nog niet is opgelost. Wij hebben de storingsmelding doorgezet naar onze servicepartner. Zij zullen z.s.m. contact met u... Hartelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat de storing nog niet is opgelost. Wij hebben de storingsmelding doorgezet naar onze servicepartner. Zij zullen z.s.m. contact met u opnemen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken: