Herman Franssen

N.v.t.

Vakkundige en nette oplevering installatie. Klantvriendelijke teams!

Wat viel u in positieve zin op?

Klantvriendelijke en bekwame teams! Alles in overleg uitgevoerd.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat de oplevering netjes is uitgevoerd. Goed om te horen dat de teams klantvriendelijk waren en alles goed hebben uitgelegd. Wij wensen... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat de oplevering netjes is uitgevoerd. Goed om te horen dat de teams klantvriendelijk waren en alles goed hebben uitgelegd. Wij wensen u heel veel zonuren toe met uw zonnepaneleninstallatie.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Volta solar

Top bedrijf,ga zo door dikke 10

Een super service Goede en vriendelijk verkopers en top mensen die de zonnepanelen instaleren

Wat viel u in positieve zin op?

De goede service en de vriendelijkheid ,bekwaamheid en goede kennisgeving van het personeel

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Goed om te horen dat u een super service heeft ontvangen. Erg fijn om te horen dat de monteurs en verkopers vriendelijk waren. Wij wensen u heel veel... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Goed om te horen dat u een super service heeft ontvangen. Erg fijn om te horen dat de monteurs en verkopers vriendelijk waren. Wij wensen u heel veel zonuren toe met uw zonnepaneleninstallatie.

Poelen Peter

Op dit moment geen tips/ suggesties

Klantvriendelijk snel bereikbaar.

Snelheid van leveren

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat de levering snel is verlopen. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze klanttevredenheid. Wij wensen u heel veel zonuren toe met uw... Hartelijk bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat de levering snel is verlopen. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze klanttevredenheid. Wij wensen u heel veel zonuren toe met uw zonnepaneleninstallatie!

H.L. Markus

Geen tips wij zijn super tevreden.

Monteurs hebben zeer netjes gewerkt en beschikken over een zeer goede vakkennis . De 27 zonnepanelen zijn op 15-2-2023 in werking getreden en werken perfect. Wij zijn zeer tevreden over Volta Solar... Monteurs hebben zeer netjes gewerkt en beschikken over een zeer goede vakkennis . De 27 zonnepanelen zijn op 15-2-2023 in werking getreden en werken perfect. Wij zijn zeer tevreden over Volta Solar . Volta Solar houdt ook alle afspraken na. Alles een dikke 10. Ga zo door

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer grote professionaliteit. Goede adviezen, Afspraken goed nagekomen. Vriendelijkheid personeel. Prijs kwaliteit zeer goed

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Goed om te horen dat u tevreden bent over de plaatsing. Fijn om te horen dat de monteurs goed en zeer netjes gewerkt hebben. Wij zullen dit... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Goed om te horen dat u tevreden bent over de plaatsing. Fijn om te horen dat de monteurs goed en zeer netjes gewerkt hebben. Wij zullen dit terugkoppelen naar het desbetreffende team.
Wij wensen u heel veel zonuren toe met uw zonnepaneleninstallatie.
088-0237480

Kom je verplichtingen na en laat klanten niet in de kou staan!
Kom je verplichtingen na en laat klanten niet in de kou staan!
Voor Volta Limburg zou ik het advies willen geven, zo sne mogelijk hun naam laten weghalen. VoltaSolar is feitelijk een apart bedrijf en heeft in oorsprong niets te maken met Volta Limburg.

VoltaSolar komt geen enkele verplichtingen meer na, reageert niet op e-mails en telefoontjes.
Ben het helemaal zat en ga nu alleen nog maar via rechtsbijstand communiceren.

Wat viel u in positieve zin op?

Er is niets positiefs meer te melden over dit bedrijf, dit zijn oplichters!

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u geen reactie heeft ontvangen en dat u het gevoel heeft dat u niet gehoord wordt. Wij hebben uw klacht intern doorgezet naar de afdeling... Hartelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u geen reactie heeft ontvangen en dat u het gevoel heeft dat u niet gehoord wordt. Wij hebben uw klacht intern doorgezet naar de afdeling service om uw klacht verder op te pakken.

Nick

Reageren naar klanten toe.

VoltaSolar reageert op geen enkele wijze op vragen achteraf na installatie. Er is geen enkele service vanuit VoltaSolarzijde. Sterker nog, ze reageren al maanden nergens meer op.

niets

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u nog geen reactie vanuit ons heeft ontvangen. Op dit moment is het ontzettend druk op de afdeling service en we doen er alles aan om uw... Hartelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u nog geen reactie vanuit ons heeft ontvangen. Op dit moment is het ontzettend druk op de afdeling service en we doen er alles aan om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Wij zullen de storing doorzetten naar de afdeling service en zij zullen contact met u opnemen.

particulier

Meer uitleg bij aanvraag

vertrouwd bedrijf

netjes werken

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Goed om te horen dat er netjes is gewerkt tijdens de installatie. Wij zullen uw feedback intern terugkoppelen zodat u in de toekomst meer uitleg ontvangt bij de... Hartelijk bedankt voor uw bericht. Goed om te horen dat er netjes is gewerkt tijdens de installatie. Wij zullen uw feedback intern terugkoppelen zodat u in de toekomst meer uitleg ontvangt bij de aanvraag van de zonnepanelen.

C.P. Eijk

Bij het constateren van lek door koper een dakdekker te sturen die objectief is. Niet een slager (voltasolar) die zijn eigen vlees keurt. Niet eens op zoek naar een lek er een ...
verhaal erop...
verhaal erop los laat. Daar waar de dak doorvoer is gemaakt, mogelijk lekplaats heeft de heer niet eens bekeken.
Ik constateer ook gezien reviews dat ik niet de enigste ben.

Zonnepanelen voldoen en functioneren zoals het hoort

Monteurs klantvriendelijk en klantgericht

Volta solar

Bel je klanten terug, en geef service als de panelen het niet meer doen

Omdat ze een zeer slechte service hebben

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ze wel netjes te werk zijn gegaan

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u niet wordt teruggebeld over uw storing. Wij hebben de storing nogmaals doorgezet naar onze servicepartner. Zij nemen z.s.m. contact met... Hartelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u niet wordt teruggebeld over uw storing. Wij hebben de storing nogmaals doorgezet naar onze servicepartner. Zij nemen z.s.m. contact met u op.
088-0237480

Als leek heb ik mijn vraagtekens bij de verankering van de installatie op het dak, en of dit afdoende is bij storm. Hier zou ik meer uitleg over en daarmee vertrouwen in willen krijgen.

Alles is naar wens verlopen, ondanks de tijd van te weinig vakmensen en chiptekorten.

Wat viel u in positieve zin op?

Snel gewerkt, weinig rommel.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij hebben de veiligheid zeker hoog in het vaandel staan en zullen hier dan ook rekening mee houden tijdens het... Hartelijk bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij hebben de veiligheid zeker hoog in het vaandel staan en zullen hier dan ook rekening mee houden tijdens het uitvoeren van de installaties. Verder wensen wij u heel veel zonuren toe met uw zonnepaneleninstallatie.