Léon de Vor

Blijven sturen op kwalitatief hoogwaardig werk, uitvoering en communicatie door vakbekwame en klantvriendelijke eigen medewerkers in dienst bij Volta Solar zoals het team dat bij ons gewerkt heeft.

Het gehele proces is prima verlopen. Duidelijke afspraken die nagekomen zijn. Alles mooi volgens planning uitgevoerd. Tijdens de installatie heb ik met de installateurs e.e.a. goed kunnen afstemmen waarbij er voldoende ruimte was voor overleg. Men heeft snel en vakkundig werk geleverd waarvoor dank.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier, Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie), Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Super gewerkt! Men stond open voor overleg en dachten met je mee.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Wij zullen blijven sturen op de uitvoering en de communicatie door middel van onze klantvriendelijke en vakbekwame medewerkers. Fijn om te horen dat het gehele proces goed is verlopen. Goed om te horen dat er duidelijke afspraken zijn gemaakt.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 5/5