Ally Ebeltjes

Snelle service geven bij storing. na herhaaldelijke contacten met Volta Solar geen enkele perspectief wanneer de storingsman langs komt . storing duurt inmiddels meer dan 3 weken.

Omdat er van service totaal geen sprake is.

Wat viel u in positieve zin op?

dat er bij plaatsing geen problemen waren

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat de storing nog niet is opgelost. Wij hebben de storingsmelding doorgezet naar onze servicepartner. Zij zullen z.s.m. contact met u... Hartelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat de storing nog niet is opgelost. Wij hebben de storingsmelding doorgezet naar onze servicepartner. Zij zullen z.s.m. contact met u opnemen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

M.Ramakers

Ga zo door

goede informatie en ben al jaren tevreden over Volta. Staan altijd klaar om te helpen.

Wat viel u in positieve zin op?

dat alles van een leien dakje ging :)

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te horen dat alles goed is verlopen Goed om te horen dat u al jaren tevreden bent over Volta. Wij wensen u heel veel zonuren toe met uw... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te horen dat alles goed is verlopen Goed om te horen dat u al jaren tevreden bent over Volta. Wij wensen u heel veel zonuren toe met uw zonnepaneleninstallatie.. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Venlo8

Kom gemaakte afspraken na waar koper en verkoper voor getekend hebben. Niet meer maar ook niet minder!

Garantie op de zonnepanelen/onderdelen wordt niet nagekomen. Service afhandeling kennen ze niet, geen contact,geen reacties gezien de vele zelfde meldingen concludeer ik dat Voltasolar een malafide... Garantie op de zonnepanelen/onderdelen wordt niet nagekomen. Service afhandeling kennen ze niet, geen contact,geen reacties gezien de vele zelfde meldingen concludeer ik dat Voltasolar een malafide bedrijf is en indirect Essent hierin meetrekt. Als ik iets van die kleuren zie linea direct bij het oud papier!

De verkoop verliep gladjes

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat de afspraken niet nagekomen worden. Graag ontvangen we uw adresgegevens per mail via zonnepanelen@voltasolar.nl, zodat we het e.e.a. voor... Hartelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat de afspraken niet nagekomen worden. Graag ontvangen we uw adresgegevens per mail via zonnepanelen@voltasolar.nl, zodat we het e.e.a. voor u kunnen nakijken. . Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Joris

Kom afspraken na !

2 weken geleden een storingsmelding gedaan, brandplekken op een zonne paneel, en een storing in de omvormer. Verschillende keren gebeld, maar krijg Volta Limburg aan de lijn, die met de smoes... 2 weken geleden een storingsmelding gedaan, brandplekken op een zonne paneel, en een storing in de omvormer. Verschillende keren gebeld, maar krijg Volta Limburg aan de lijn, die met de smoes komen:"wij kunnen niet helpen, maar zetten de call door", met verzoek om contact op te nemen, maar dit is nog steeds niet gebeurd. communicatie is waardeloos vanuit VoltaSolar

Wat viel u in positieve zin op?

ik ben veroordeeld tot voltasolar vanuit Essent

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat u nog geen terugkoppeling heeft ontvangen op uw storingsmelding. Wij zullen uw storingsmelding doorzetten naar de afdeling service. Mocht... Hartelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat u nog geen terugkoppeling heeft ontvangen op uw storingsmelding. Wij zullen uw storingsmelding doorzetten naar de afdeling service. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Service verbeteren en klanten serieus nemen

We hebben een installatie van 2018. Van 1 paneel zien we geen opbrengst. Het kan aan de optimizer liggen of aan het zonnepaneel. Hoe kom je hier als klant achter. Meerdere keren contact gezocht en... We hebben een installatie van 2018. Van 1 paneel zien we geen opbrengst. Het kan aan de optimizer liggen of aan het zonnepaneel. Hoe kom je hier als klant achter. Meerdere keren contact gezocht en klachtenformulieren geschreven. Op niets reageert het bedrijf.
Onze installatie valt nog onder garantie maar ja wat houdt dit in als het bedrijf niet reageert. Niets dus. Bovendien lees ik in een review dat als het aan de oprimizer ligt je 400 euro betaalt voor een onderdeel dat nog geen 50 euro kost. Heel wonderlijk allemaal. Een volgende keer voor ons niet dit bedrijf meer.
De verkoop, aanschaf en installatie gingen prima. Toen kon er geld verdiend worden.
Ook het serviceplan was een move waardoor je als klant opeens voor vreemde keuzes werd gezet. De voorinformatie was anders dan op het contract. Vreemd.

Installatie en installateur prima

Meertens

Ga aan de slag met communicatie naar klanten ook een in situatie die moeilijk is zoals stopzetten project Plus je Huis en reageer op een klacht.

Volta Solar communiceert niet met klant op professionele wijze.
Weet echt niet waar ze bezig zijn.
Volta Solar communiceert niet met klant op professionele wijze.
Weet echt niet waar ze bezig zijn.
Niet doorgaan project Plus je Huis met Gemeente moet je zelf voor bellen na berichtgeving op radio. Zegt medewerker aan telefoon hier weet ik niets van. Paar keer gebeld hoe het nu verder gaat met het project. Reactie weet ik niet, zaak van Diectie en juristen met Gemeente. Klacht ingediend tot heden nooit reactie ontvangen. Wel steeds opnieuw benaderd met een nieuwe offerte waar ik niet meer om vraag. Eerste offerte Plus je Huis van ruim 9000 euro. Vrijdag afgelopen week weer ongevraagde offerte van 14.000 . Terwijl bekend is dat wij inmiddels een andere partner hebben. Toppunt diezelfde vrijdagavond weer een nieuwe offerte voor 5770 euro voor hetzelfde aantal panelen. Volta weet op dit moment niet waar ze mee bezig zijn. Houding onprofessioneel en betrouwbaarheid is er niet. Volta ga aan de slag hoe ga ik om met klanten.

Wat viel u in positieve zin op?

Medewerker en adviseurs aan telefoon vriendelijk

S.Konings

Neem contact op met je klant, schandalig hoe jullie klanten behandelen, ze niet eens terugbellen. wel incasseren, maar garantie afhandeling ho maar.....

installatie 2018 prima, echter oplossing bij niet werkende panelen/omvormer zeer slecht, word al weken "aan het lijntje" gehouden, (ze zullen u terugbellen) maar ze bellen natuurlijk niet terug, je... installatie 2018 prima, echter oplossing bij niet werkende panelen/omvormer zeer slecht, word al weken "aan het lijntje" gehouden, (ze zullen u terugbellen) maar ze bellen natuurlijk niet terug, je kunt zelf blijven bellen en klachtenbrieven schrijven, maar levert totaal niks op.... oftewel je kunt nergens terecht, en de inkomsten (teruglevering met dit prachtige weer) ben je kwijt.....schandalige behandeling van klant met nog garantie op van alles.

installatie ok

René van Rooijen

Tja....

Bestaan ze nog wel?

Bestaan ze nog wel?

Op 12-09-2022 mijn eerste review geplaats. Daarin gaf ik aan dat ik eerder al een aanvullende offerte had aangevraagd i.v.m. uitbreiding van panelen. In januari van dit jaar nogmaals een aanvraag gedaan. Wat denk je? Geen enkele reactie!!!! I.v.m garantie wil/moet ik 1 leverancier voor mijn panelen, sterker nog, een andere partij sluit niets aan op een bestaande installatie van een derde partij!

Waar is Volta Solar? Denk goed na voordat je in zee gaat met Volta Solar. Klanten geven een dikke 8, maar als ik de berichten lees dan kom ik niet verder dat een ZEER DIKKE onvoldoende!

Wat viel u in positieve zin op?

De vele negatieve reviews!

Aize

Kom u service verplichtingen na

Duurde 9 maanden voordat ze erop lagen.
het plaatsen en monteren prima.
Maar de pannen niet terug gelegd en na contact via mail en tel. Nog steeds geen reactie.
zoete praatjes en dat...
Duurde 9 maanden voordat ze erop lagen.
het plaatsen en monteren prima.
zoete praatjes en dat is de service.
Nu werkt de app weer niet en solar is alleen via een dame bereikbaar en die kan alleen een terugbel afspraak maken.
Ook hierop zal ook nu weer niet gereageerd worden.
Dus service staat op een heel laag pitje.
0.00

Vakman tijdens installatie

Bert Bremen

Uitleg totale installatie voor leek moet duidelijker zijn.

Het totale proces vanaf begin t/m uitvoering is prima verlopen.

Professionele