Gebruik eigen montageploegs ipv zzp'ers.

Flink verschil in montage t.o.v. 2019. Wanneer ik de montageploeg vergelijk met de montageploeg die in 2019 bij mij is geweest was de montageploeg in 2019 veel vakbekwamer, netjes, duidelijker, enz.... Flink verschil in montage t.o.v. 2019. Wanneer ik de montageploeg vergelijk met de montageploeg die in 2019 bij mij is geweest was de montageploeg in 2019 veel vakbekwamer, netjes, duidelijker, enz. Groot verschil tussen zzp'ers en eigen montageploeg van Volta Solar.

Wat viel u in positieve zin op?

Elektromonteur had zijn werkplek niet netjes achtergelaten. De montageploeg van het plaatsen van de zonnepanelen op het dak hebben dit netjes opgelost.

Ga weer eens Service leveren conform EcoPro normen...

Voor service bent u niet aan het juiste adres bij Volta Limburg. Als een optimizer kapot gaat wordt dik € 400 gerekend om deze te vervangen, terwijl daar garantie op zit en Solaredge aan de... Voor service bent u niet aan het juiste adres bij Volta Limburg. Als een optimizer kapot gaat wordt dik € 400 gerekend om deze te vervangen, terwijl daar garantie op zit en Solaredge aan de installateur ook nog een vergoeding betaald voor de uitwisseling. In de tijd van EcoPro was het een geweldig bedrijf met goede service, maar daar is geen sprake meer van. Bezint eer ge met deze partij in zee gaat...

Niks?

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij zullen uw feedback intern terugkoppelen zodat wij onze service kunnen verbeteren. De optimizer kunnen wij wel voor u vervangen maar hier hangen wel kosten tegenover. Wij rekenen voor het vervangen van de optimizer inderdaad voorrijkosten en arbeidskosten.

Afspraken na komen !!!

Het is een onbetrouwbaar bedrijf .
Bij ons is de omvormer al van begin december kapot .
Zo vaak contact gehad en beloften gekregen dat het op gelost wordt.
Gisteren 16 febr zouden ze...
Het is een onbetrouwbaar bedrijf .
Bij ons is de omvormer al van begin december kapot .
Zo vaak contact gehad en beloften gekregen dat het op gelost wordt.
Gisteren 16 febr zouden ze de omvormer komen vervangen,
Maar wat denk je?
Hele dag zitten wachten en ze komen niet opdagen.
Je wordt nog niet eens afgebeld.
Ik kan iedereen maar waarschuwen ga niet met hun in zee .
Veel beloftes maar niets waarmaken 😡😡😡😡

Niets

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te horen dat de afspraken niet worden nagekomen. Wij hebben uw storing doorgezet naar onze servicepartner om de omvormer te vervangen. Helaas zijn de omvormers op dit moment slecht leverbaar, vandaar dat het langer duurt dan normaal.
Onze servicepartner zal z.s.m. een afspraak met u inplannen voor het vervangen van de omvormer, Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Duidelijkheid levertijd. Betere planning en afspraken nakomen.
Duidelijkheid levertijd. Betere planning en afspraken nakomen.
Ineens juiste offerte: werd nu halverwege het proces (offerte was al getekend) gebeld dat de prijs omhoog moest omdat extra werk aan de meterkast nodig was.

Slechte en onbetrouwbare planning

Wat viel u in positieve zin op?

Installatie verliep vlot op de dag zelf

Gewoon goed

Het persomeel.
Vakmensen

Jose

Zorg dat jullie orde ophalen krijgen

Mijn solar Installatie werkt al 3 weken niet meer Bij de eerste keer bellen bleek dat het al bekend was
Na 4 keer bellen en meerdere Keren een klacht te melde geen reactie
Ze konden mij...
Na 4 keer bellen en meerdere Keren een klacht te melde geen reactie
Ze konden mij wel vertellen dat er een personeels tekort is
Maar ja nu geen opbrengst van zonnen energie
Zal nooit meer met VOLTASOLAR in zee gaan
Al zouden ze me het voor niets op het dak willen leggen
Wat een waardeloze instellingen
Bij het installeren ging er van alles mis
Dakpannen vergeten terug te plaatsen
Schroeven van de kabels in de meterkast vergeten aan te draaien
Door een gasleiding geboord
Wel gelukkig alles hersteld

Niets positiefs tempelden

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te horen dat uw installatie niet werkt. Wij hebben de storing inmiddels doorgezet naar onze servicepartner om de storing voor u op te lossen....

Peggy

Reageren !!! Service leveren waarvoor we betalen

Ontzettend slecht bedrijf, reageren nergens op. Zeer slechte service.

Niks

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wegens drukte duurt het helaas langer voordat u een reactie ontvangt vanuit de afdeling service. Inmiddels hebben wij de omvormer vervangen en werkt uw zonnepanelensysteem weer naar behoren.

Van der Zweep

Reageer eens op klachten en geef eens service. Dit wordt jullie ondergang, want ik ben nog lang niet klaar. Inmiddels een advocaat geraadpleegd.

Totaal geen service (zogenaamd terugbelverzoek) ondanks niet de goedkoopste te zijn. Veel praatjes en is van het beste naar het slechtste bedrijf geworden.

Niets

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te horen dat u nog geen reactie heeft gehad op uw klacht. Wij zullen uw klacht doorzetten naar de klachtenafhandeling zodat u een reactie ontvangt.

Martin Schipper

Zorg voor service na de verkoop

Service is belabberd, geplaatst punt. verder niets

Wat viel u in positieve zin op?

Installateurs deden hun werk prima, in tegenstelling tot de planners en de aftersale medewerkers

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te horen dat de service niet goed is verlopen. Wij hebben uw storing inmiddels doorgezet naar onze servicepartner. Zij zullen binnen twee weken contact met u opnemen voor het inplannen van een afspraak zodat de storing wordt opgelost.

Jack van de Sande

Zorg dat er gecommuniceerd kan worden. Ik lijk niet te bestaan voor VoltaSolar. Voor de rekening weten ze me (via tante Post) nog wel te vinden.

Laat ik vooropstellen dat alles (totnutoe) naar behoren werkt. Mijn klacht betreft de communicatie, de (on)bereikbaarheid van VoltaSolar, waarbij ik me dan zorgen maak over het moment dat als er... Laat ik vooropstellen dat alles (totnutoe) naar behoren werkt. Mijn klacht betreft de communicatie, de (on)bereikbaarheid van VoltaSolar, waarbij ik me dan zorgen maak over het moment dat als er iets mis mocht gaan VoltaSolar niet thuis geeft.
Schouw en aanpassen meterkast verloopt vlotjes, keurig werk geleverd. De meterkastploeg laat een envoy-s metered achter voor de installatieploeg. Installatie wordt ingepland, eerder dan ik verwacht had. Fijn!
Bij een vraag n.a.v. het aanmelden van het vermogen na de omvormer bij energieleveren.nl blijkt dat mijn contactpersoon voor langere tijd afwezig is, ik kan mijn vraag doorsturen naar een ander email adres. Zo gedaan. Ik krijg snel bericht dat mijn bericht doorgezet is naar een andere medewerker die verder contact zal opnemen met mij. Fijn. Maar hoor vervolgens niets meer.
De installatieploeg arriveert (30 november). De electricien legt de buitenleiding naar de meterkast aan, maar niet van harte. Als ik zeg dat dat zo is afgesproken bij de schouw zegt hij dat die persoon ontslagen is. Een jonger persoon die de engelse taal nauwelijks machtig is gaat het dak op voor het sjouwwerk. Van alles wat ze doen worden foto's gemaakt die in het opleverdocument opgenomen worden. De electricien heeft een afspraak in het ziekenhuis en vertrekt, de jongere persoon mag verder gaan met het aanleggen van de buitenkabel en er arriveert iemand die zegt dat hij de verantwoordelijke persoon is. De tijd is een beetje krap want het gaat al schemeren. Rond een uur of vijf wordt de installatie opgeleverd. Als ik de volgende dagen na ga wat er geïnstalleerd is mis ik een ferrietkraal om de lan-kabel en ik mis de meetspoelen die bij de envoy-s metered horen. Ik probeer eerst de verantwoordelijke hierover te bellen, maar die reageert niet. Vervolgens stuur ik dit door naar de andere medewerker. Geen reactie. Omdat ik nog steeds geen reactie heb van de andere medewerker probeer ik het via de klachtenlijn. Ik krijg keurig bericht dat ik binnen drie dagen iets zal horen. Heb totnutoe nog niets gehoord!
Vervolgens krijg ik de factuur: per post, op papier! Hoe zat dat nu met de BTW-teruggave dat zou ik toch bij de factuur te horen krijgen? Gebeld naar het telefoonnumer op de factuur: er wordt een mailtje gestuurd met een link naar een BTW-teruggave site. Oef!
Op al mijn vragen heb ik nog steeds geen antwoord. Ik heb het gevoel dat ik als klant in de onderste bureaula van een kafkaësk kantoor terecht ben gekomen.Ik houd hiet een slecht gevoel aan over. Jammer.

Wat viel u in positieve zin op?

Eerste gesprek, schouw en meterkast aanpassen liep geheel volgens het boekje.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat het traject niet naar wens is verlopen. Onze excuses dat de communicatie slecht is verlopen. De schouw dient er juist voor te zorgen dat... Hartelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat het traject niet naar wens is verlopen. Onze excuses dat de communicatie slecht is verlopen. De schouw dient er juist voor te zorgen dat de installatie soepel verloopt. Onze excuses voor het ongemak!