Koen

De wachttijd tussen bestellen en installeren vond ik wat lang, maar dat zal door de grote vraag komen

Goed advies, installatie prima uitgevoerd, vriendelijke medewerkers

Duidelijkheid van de uitleg, installatie in 1x goed

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Jammer om te horen dat de doorlooptijd wat langer duurde. Het is op dit moment wat drukker dan normaal i.v.m. grote vraag naar zonnepanelen.
Goed om te horen...
Goed om te horen dat u een goede advies heeft ontvangen. Fijn om te horen dat de installatie prima is uitgevoerd.
Mocht u nog vragen hebben,
dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Ramon Duijsens

Ga zo door!

Zeer tevreden! Kundig personeel, heldere uitleg..

Kundig personeel!

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent.
Goed om te horen dat ons personeel kundig is en een heldere uitleg heeft gegeven.
Mocht u nog vragen hebben,...
Hartelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent.
Mocht u nog vragen hebben,
dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Maak het contact naar de klant toe sneller .
respons tijd met terugbellen verbeteren .
storingsmelding sneller in behandeling nemen.
service naar de klant toe kan en moet beter kunnen

omdat volta limburg snel is met verkopen en plaatsen maar service en contact naar de klanten niet zo serieus neemt .

Wat viel u in positieve zin op?

de app die wel goed werkt en monitoring

Ad Lemmen

Met de klant onderhandelen terwijl de aannemer er tussen zit en dan geen afspraken maken is niet erg fraai !

Krijgen geen inloggegevens voor de app om de panelen te monitoren. Zat niet bij deal in met de aannemer . Moeten bijbetalen .
Belachelijk hebben een ondertekende offerte van Volta solar en...
Belachelijk hebben een ondertekende offerte van Volta solar en hierin staat niks vermeld over bijbetalen van inloggegevens . Volta solar bedankt ! Maar niet echt ! Ook geen uitleg over de installatie gehad !

Wat viel u in positieve zin op?

Niks . nooit iemand gezien van volta solar dus geen uitleg en geen inloggegevens of installatie van de app .

A. Helsper

Maak jullie aap niet die van de klant en wees eerlijk. Stop met verkopen en kom eerst eens service van bestaande klanten na!!

Sinds 1 januari dit jaar al een defect zonnepaneel. Bellen tot op heden leverde niets op behalve dan dat ik op de wachtlijst stond, te weinig personeel, etc. etc.... Dat is niet mijn aap, maar die... Sinds 1 januari dit jaar al een defect zonnepaneel. Bellen tot op heden leverde niets op behalve dan dat ik op de wachtlijst stond, te weinig personeel, etc. etc.... Dat is niet mijn aap, maar die van jullie.
Inmiddels zijn we 3 maanden verder. Wel maandelijks betalen voor panelen die het niet doen en ook nog eens geen opbrengsten genereren.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat Volta Solar heel goed kan verkopen, maar dat de after sales ver te wensen over laat.

Service verbeteren en duidelijk zijn in wat garantie bij jullie inhoudt

Het verkopen en aanleggen ging prima maar zodra je het bedrijf nodig hebt voor service geven ze niet thuis. Garantie betekent bij hen het artikel wordt geleverd maar de voorrijkosten en arbeidsloon... Het verkopen en aanleggen ging prima maar zodra je het bedrijf nodig hebt voor service geven ze niet thuis. Garantie betekent bij hen het artikel wordt geleverd maar de voorrijkosten en arbeidsloon worden berekend. Dit staat nergens op de site. 25 jaar garantie maar wel volop betalen dus.

Wat viel u in positieve zin op?

De website ziet er top uit maar dat is buitenkant helaas

G. Nelissen

Als je een servicecontract aanbiedt, biedt dan ook service

Omvormer al snel stuk, onderhoudscontract kost 13 euro per maand, maar als er problemen zijn, komt er geen enkele reactie.

De verkoop verliep snel

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te horen dat u het gevoel krijgt dat u niet gehoord wordt, door de drukte bij de afdeling service kan het helaas wat langer duren voordat u een reactie ontvangt. Wij hebben uw storing inmiddels doorgezet naar onze servicepartner Zonnepanelenvogelvrij. Zij zullen contact met u opnemen voor het inplannen van een afspraak.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

rien

Wat denk je zelf????

geven na installatie niet meer thuis

helemaal niets

Veel snellere service bij storing

veel te trage afhandeling van storing, al storing vanaf 13 maart meer dan 10 dagen geleden al gebeld maar verder hoor je niets meer.

Wat viel u in positieve zin op?

monteurs welke panelen gelegd hebben

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de snelheid van onze service. Op dit moment is het ontzettend druk op de afdeling service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Wij zullen uw feedback intern terugkoppelen zodat wij onze service kunnen verbeteren.
088-0237480

Afspraken nakomen en daadwerkelijk contact opnemen met de klant niet alleen wij nemen contact met u op maar het ook doen

Slechte service

de huur incasseren