L. Amkreutz

Hopelijk blijft de service zo. Heel vriendelijk team die zelfs nog geholpen hebben met meer dan waar ze officieel voor kwamen.

Snelle service, komen afspraken na, werken netjes.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Verwachte opbrengst/rendement, Betrouwbaarheid van de leverancier, Persoonlijk advies, Kennis en vakmanschap, Prijs/kwaliteit verhouding, Snelheid en levering, Ervaring van familie/vrienden

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijke communicatie, werken netjes, komen afspraken na, hebben kennis van zaken.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te horen dat het traject goed is verlopen. Wij zullen zeker onze service waarborgen zodat het zo blijft. Goed om te horen dat wij de gemaakte afspraken goed zijn nagekomen. Wij wensen u heel veel zonuren toe met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 5/5