Komen afspraken en contractuele verplichtingen NIET na. 100-en klanten ervaren momenteel hetzelfde! Mensen stel Solar in gebreke via jullie advocaat svp. Laten we samen een vuist maken. Ze hebben... Komen afspraken en contractuele verplichtingen NIET na. 100-en klanten ervaren momenteel hetzelfde! Mensen stel Solar in gebreke via jullie advocaat svp. Laten we samen een vuist maken. Ze hebben alleen maar mooie praatjes. @Solar, verdoe je tijd niet om onder deze reactie een mooi kopiëren en plakken zinnetje te zetten OF LOS ECHT PROBLEMEN OP!!!

Komen contract niet na.

Niets

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat de afspraken niet worden nagekomen. Inmiddels heeft de servicemanager contact met u opgenomen om het probleem op te lossen. Onze excuses... Hartelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat de afspraken niet worden nagekomen. Inmiddels heeft de servicemanager contact met u opgenomen om het probleem op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!

Naty

Beter met klanten en klachten/storting omgaan

Geen goede service

Helaas niets

Beste Naty,
Beste Naty,
Hartelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor de late reactie. Op dit moment is het ontzettend druk op de afdeling service. Wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk van een reactie te voorzien. Uw storing is inmiddels doorgezet naar onze servicepartner. Zij nemen contact met u op voor het vervangen van de optimizer. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, dan kunt u ons via onderstaand telefoonnummer bereiken.

Aarts

Doen we je belooft en geef service

De service van volta solar bestaat uit een bevestiging van je storing en daar blijft het bij. Als je telefonisch contact opneemt vkrijg je een call centrummedewerker aan de lijn die begrip toont.... De service van volta solar bestaat uit een bevestiging van je storing en daar blijft het bij. Als je telefonisch contact opneemt vkrijg je een call centrummedewerker aan de lijn die begrip toont. Belooft dat je wordt terug gebeld wat vervolgens nooit gebeurd. Mijn ervaring na 17 terugbelverzoeken. Ik snap helemaal niet hoe ze aan zo'n hoog tevredenheidscijfer kunnen komen.

Wat viel u in positieve zin op?

Na de installatie niets meer

Reageer snel en duidelijk op storingen. Neem de klant serieus. Geef niet alle beschikbare omvormers aan nieuwe klanten, maar zorg ook voor de mensen die al zonnepanelen gekocht hebben bij u. Houd... Reageer snel en duidelijk op storingen. Neem de klant serieus. Geef niet alle beschikbare omvormers aan nieuwe klanten, maar zorg ook voor de mensen die al zonnepanelen gekocht hebben bij u. Houd een fatsoenlijke termijn aan voor het plaatsen van een nieuwe omvormer (nota bene garantie).

geen enkele service mbt vervanging kapotte omvormer, hierdoor al 2 maanden zonder opbrengsten van zonnepanelen

Wat viel u in positieve zin op?

de zonnepanelen hebben 6 jaar de geschatte opbrengsten behaald.

Kom contractuele verplichtingen na !!!

De service en garantie bij problemen bestaat gewoon niet in de praktijk

Niets

Gewoon reageren!

Er wordt al drie weken niet gereageerd op storingsmeldingen

Niet veel

Marie-José Schumacher

De wachttijd was wel lang, maar toen het zover was dat de zonnepanelen geplaatst werden, liep het goed. De hoofdmonteur met zijn jongens heeft goed gewerkt, en heeft er verstand van. De jongens... De wachttijd was wel lang, maar toen het zover was dat de zonnepanelen geplaatst werden, liep het goed. De hoofdmonteur met zijn jongens heeft goed gewerkt, en heeft er verstand van. De jongens staan duidelijk onder druk om zo snel en goed mogelijk hun werk te doen.
Achteraf is er een foutje, dat het kastje wat scheef hangt, omdat de jongens nog naar een andere plek moesten, ging dat wel wat snel.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede samenwerking onder de monteurs

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te horen dat de monteurs goed gewerkt hebben. De doorlooptijd duurt inderdaad wat langer i.v.m. de enorme vraag naar zonnepanelen.
Wij...
Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben,
dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Kruger, M

VERBETER HEEL SNEL JULLIE SERVICE VOOR DE KLANTEN!!! En maak waar wat je beloofd aan de voorkant bij het verkoop gesprek, of wat er netjes vermeld staat op de site!

Zoals voorgaande reviews, schandalig hoe er met bestaande klanten wordt omgegaan!! Omvormer ook 2 maanden kapot en nog steeds GEEN zicht op een reparatiedatum. Serviceabonnement afgesloten, waarbij... Zoals voorgaande reviews, schandalig hoe er met bestaande klanten wordt omgegaan!! Omvormer ook 2 maanden kapot en nog steeds GEEN zicht op een reparatiedatum. Serviceabonnement afgesloten, waarbij actieve storingen gemeld zouden worden, NIET DUS, werkt totaal niet, maar wel ervoor betalen! Wie vergoed me nu deze gemiste aantal Kwh van de afgelopen maanden? Volta Solar, bekijk jullie reviews eens en kom met oplossingen!

Hub

Luister eens naar de klanten en kom afspraken na en verschuil je niet achter mooi geformuleerde regeltjes.

Helemaal geen service, ze maken bij aanschaf een laage opbrengst berekening en als je dan na vijf jaar vraagt wanneer ze de panelen komen schoonmaken verbergen ze zich achter de fictieve opbrengst... Helemaal geen service, ze maken bij aanschaf een laage opbrengst berekening en als je dan na vijf jaar vraagt wanneer ze de panelen komen schoonmaken verbergen ze zich achter de fictieve opbrengst die steeds lager is dan de afgelopen jaren.
Conclusie, de panelen zijn niet vuil genoeg. Ze doen zich nog niet eens de moeite om te komen kijken hoe vuil ze zijn.

Niks!!!

G.W.J.Herben

Regel het zo dat alle vragen m.b.t. een offerte volledig beantwoord kunnen worden

Offerte voor zonnepanelen ontvangen.De offerte gaf voor de zonnepanelen een totaal bedrag aan. Aan mijn verzoek om dit bedrag volledig te specificeren kon niet worden voldaan. Ik ben dus met Volta... Offerte voor zonnepanelen ontvangen.De offerte gaf voor de zonnepanelen een totaal bedrag aan. Aan mijn verzoek om dit bedrag volledig te specificeren kon niet worden voldaan. Ik ben dus met Volta Solar niet verder in zee gegaan.

Vriendelijkheid medewerker

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Wij zullen uw feedback naar de afdeling sales terugkoppelen.
Fijn om te horen dat u de desbetreffende collega waar u mee gesproken heeft als vriendelijk heeft ervaren. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken: