Reageer op je klanten, en los defecten op binnen een korte tijd. Ik zit al 2 maanden zonder zonnepanelen. Schandalig, asociaal

De zonnepanelen zijn wel goed, het bedrijf niet. Reageren nergens op, en ik zit al 2 maanden met een defecte omvormer. Ondanks een serviceplan alleen een offerte gehad van de manuren, maar nog... De zonnepanelen zijn wel goed, het bedrijf niet. Reageren nergens op, en ik zit al 2 maanden met een defecte omvormer. Ondanks een serviceplan alleen een offerte gehad van de manuren, maar nog steeds geen afspraak voor vervanging.

Vermijd dit bedrijf!!!

Wat viel u in positieve zin op?

Bij de verkoop heel erg veel.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat de storing nog niet is opgelost. Wij hebben ook eerder met onze servicepartner contact gehad om de omvormer te vervangen. Zij zullen... Hartelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat de storing nog niet is opgelost. Wij hebben ook eerder met onze servicepartner contact gehad om de omvormer te vervangen. Zij zullen contact met u opnemen voor het inplannen van een afspraak. Helaas duren de garantieprocedures altijd wat langer omdat we afhankelijk zijn van de levertijden van onze leverancier. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Meertens

Ik zou ze zeker aanbevelen alleen al door de hele goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Nou zoals ik vertelde de hele goede service

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u een goede service heeft ontvangen.
dan...

Pascal

Kom je afspraken na!!!!!!!!

Sinds oktober 2022 omvormer defect. Na storingsmelding via site en telefoon niets meer vernomen. Waardeloze service, geen enkele reactie op mails.

niks

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat de omvormer nog niet is vervangen. Wij hebben de storingsmelding nogmaals doorgezet naar onze servicepartner om contact met u op te nemen... Hartelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat de omvormer nog niet is vervangen. Wij hebben de storingsmelding nogmaals doorgezet naar onze servicepartner om contact met u op te nemen voor het vervangen van de omvormer.

PJM Wijnands

Service stukken beter maken, na 3 telefoontjes nog niets wijzer

hebben geen enkele service na levering als men belt krijg je te horen dat het doorgegeven wordt, daarna hoor je niets meer

de montage

Broekie

Bij melding van klachten deze serieus te nemen en te reageren richting klant. Momneteelis reactie Volta, 0,0, alleen automatisch email bericht.

Ontzettend slechte service indien iets defect is, via email diverse meldingen gemaakt echter geen reactie van Volta, je moet zelf bellen en dan krijg je dame aan de tel. die zgn doorverbind (niet... Ontzettend slechte service indien iets defect is, via email diverse meldingen gemaakt echter geen reactie van Volta, je moet zelf bellen en dan krijg je dame aan de tel. die zgn doorverbind (niet dus) en uiteindelijk zegt dat planning er mee bezig is??
Week later weer gebeld, nu andere dame die zegt eerst offerte betalen à ong 170€ anders komt er niemand, u krijgt geld retour indien blijkt dat omvormer defect is en niet wifi??
Offerte geaccodeerd, 13/4 toch klachten formulier geschreven dat het morgen 3 weken geleden is dat storing is gemeld (algehele uitval van PV installatie)
Benieuwd wanneer monteur(s) komt kijken.
Ongelooflijk dat men deze gang van zaken als bedrijf hanteert, blijkbaar ben ik niet de enige als ik zo reviews bekijk, triest!

Niets

Hartelijk bedankt voor uw reactie.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Voor het nacontroleren van de storing hebben wij inderdaad wel een werkende internetverbinding nodig, anders is het lastig te concluderen welk product er stuk is. Wij hebben inmiddels de storing doorgezet naar onze servicepartner Zonnepanelenvogelvrij, zodat het defecte communicatiebord wordt vervangen.
Mocht u nog vragen hebben,

Kom afspraken na!

Nu al een maand geen werkende zonnepanelen! Na twee weken krijgen we onderstaande reactie (nadat we driemaal afgescheept werden aan de telefoon). Inmiddels weer anderhalve week verder. MAAR nog... Nu al een maand geen werkende zonnepanelen! Na twee weken krijgen we onderstaande reactie (nadat we driemaal afgescheept werden aan de telefoon). Inmiddels weer anderhalve week verder. MAAR nog steeds heeft er niemand contact met ons opgenomen. Ook niet Zonnepanelenvogelvrij. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Wij gaan in ieder geval juridische stappen ondernemen en dat is ook mijn advies aan anderen.

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te horen dat u het gevoel krijgt dat u niet gehoord wordt, door de drukte bij de afdeling service kan het helaas wat langer duren voordat u een reactie ontvangt. Wij hebben uw storing inmiddels doorgezet naar onze servicepartner Zonnepanelenvogelvrij. Zij zullen contact met u opnemen voor het inplannen van een afspraak.

Wat viel u in positieve zin op?

Ze hebben bijna vijf jaar gewerkt.

Hartelijk bedankt voor uw reactie.
Vervelend om te horen dat de storing nog niet is opgelost. Onze servicepartner is nog in afwachting van de omvormer, zodra ze deze binnen hebben zullen ze contact met u opnemen voor het inplannen van een afspraak.
Mocht u nog vragen hebben,

Nieboer

Laat zien dat jullie ook zonnepanelen op zinken daken of metalen daken goed kunnen plaatsen.
Meer dan alleen pannen daken.

Alle afspraken omtrent planning, schouw van dak en meterkast, voorlopige offerte, definitieve offerte en uivoering werkzaamheden komen ze na. Werkzaamheden door deskundig mensen uitgevoerd. Alle afspraken omtrent planning, schouw van dak en meterkast, voorlopige offerte, definitieve offerte en uivoering werkzaamheden komen ze na. Werkzaamheden door deskundig mensen uitgevoerd.
Oplevering installatie goed doorgesproken en uitgelegd.

Wat viel u in positieve zin op?

Deskundig werknemers goed gemotiveerd om de klus te klaren

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat de installatie goed is verlopen. Goed om te horen dat wij de afspraken goed zijn nagekomen. Fijn om te horen dat u een goede uitleg heeft... Hartelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat de installatie goed is verlopen. Goed om te horen dat wij de afspraken goed zijn nagekomen. Fijn om te horen dat u een goede uitleg heeft ontvangen tijdens de oplevering. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Buck

Ga niet met dir bedrijf in zee

Na 4 maanden plaatsen van 12 zonnepanelen is er geen terugleveren. Oneindig vaak bellen zonder resultaat.

Niks

P. van Zutphen

Gewoon je garantie nakomen. En bij drukte voldoende capaciteit organiseren ipv klanten die rekenen op garantie laten wachten

Storing gemeld bij Volta op 22 maart. Alleen bevestigingsmail met mededeling dat ze het “druk” hadden. Sedertdien al 18 dagen taal nog teken gehoord. Terwijl ik “garantie” zou hebben van Volta.... Storing gemeld bij Volta op 22 maart. Alleen bevestigingsmail met mededeling dat ze het “druk” hadden. Sedertdien al 18 dagen taal nog teken gehoord. Terwijl ik “garantie” zou hebben van Volta. Volta maakt deze garantie dus niet weer.

Reageren op mail gaat ook niet, verstopt achter “no-reply”

Niets

Zorg dat jullie service team in orde komt, en schuif de problemen niet naar jullie onderaannemers maar neem/graag de verantwoordelijkheid zelf!

Leveren de installatie slecht op, bij aantoonbare gebreken zijn ze niet thuis!

vriendelijk tijdens verkoop fase