No voltage

Klantenservice is matig. Slecht bereikbaar. Geen antw retour

Klantenservice is beroerd.

Niets

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Vervelend dat de klantenservice niet goed bereikbaar is voor. U kunt ons bellen op 088-0278920. Wij verbinden u graag door met onze collega`s van Volta Solar.

Lucy van der Venne

Blijven doorgaan op deze voet.

Gedegen kwaliteit. Fijne monteurs . Klantvriendelijkheid. Betrouwbare afspraken en heldere offerte.

Wat viel u in positieve zin op?

Geen schelden tijdens het monteren. Vrolijke vriendelijke monteurs.

Huggins

Heel goed geinstalleerd

Wat viel u in positieve zin op?

Ik wil door een bekende firma mijn zonnepanelen geïnstalleerd krijgen

stehling

Eerder aangeven als er iets veranderd. moet worden aan de elektrische aansluiting en meer bekendheid geven aan 3fase systeem

duidelijk communicatie , kundig perso eel, vriendelijk . goede uitleg

Wat viel u in positieve zin op?

de zzp electrichain was zeer klant vriendelijk en klant gericht, top

H Dormans

Reageer op een mail met foto van de vervuilde panelen die we sinds April 2017 hebben liggen en verschuil je niet achter de opbrengst dat deze nog steeds meer is dan de toenmalige berekening en houd... Reageer op een mail met foto van de vervuilde panelen die we sinds April 2017 hebben liggen en verschuil je niet achter de opbrengst dat deze nog steeds meer is dan de toenmalige berekening en houd je aan je onderhoudscontract wat we betalen.

Zeer slechte service.

na de installatie niks.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Heeft u inmiddels reactie mogen ontvangen? Indien dit niet het geval is, mag u ons bellen op 088-0278920, zodat wij u kunnen helpen om met Volta Solar in contact te komen.

Bert

Contractuele afspraken nakomen

De installatie ging goed, waren op tijd van de afspraak, maar nu bijna 4 jaar later een storing gekregen, 4 zonnepanelen hebben bijna geen opbrengst meer, Netjes Volta gebeld en de storing... De installatie ging goed, waren op tijd van de afspraak, maar nu bijna 4 jaar later een storing gekregen, 4 zonnepanelen hebben bijna geen opbrengst meer, Netjes Volta gebeld en de storing doorgegeven, als antwoord dat er binnen 7 dagen contact wordt opgenomen "dus niet"nogmaals contact gezocht. Was bijna niet mogelijk en dus dan maar een mail gestuurd waarbij ik Volta heb gewezen op het contact en dat als Volta niet binnen 7 werkdagen reageerd ik het contract met hun opzeg omdat Volta contractbreuk pleegt en contractuele afspraken niet na komen. Daarbij ook vermeld dat ik geen kosten ga betalen voor het verwijderen van de zonnepanelen. Ik betaal elke maand netjes het afgesproken bedrag en ik daar dan ook prestatie van Volta van terug verwacht. Ik blijf er bij dat Volta eenzijdig contract breuk pleegt.

Geen positieviteit

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Dat zien wij uiteraard niet graag. Neemt u gerust contact op met de collega`s bij Volta Solar.

Franssen

Meer opties bekijken voor het plaatsen van de transformator

Zeer goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Meedenken over het plaatsen van de transformator ondanks de schouw.

Bedankt voor de uitstekende beoordeling. Hier zijn wij heel blij mee.

Monteurs zijn zeer professioneel. App van volta overzichtelijk.

Professionaliteit

Verschuur

Afleverdocument door monteur pas inleveren wanneer ook alles ingevuld is.

Gerenommeerd bedrijf, snelle service, duidelijk, behulpzaam en levert goed werk.

Behulpzaamheid

Ga zo door

Komen afspraken na, goede kwaliteit prijs verhouding, deskundig personeel en goede communicatie

Doorlopende goede communicatie