Neem voldoende gekwalificeerd personeel aan.

ik had om zonnepanelen gevraagd en daarvoor ook het zogenaamde schouwformulier ingevuld.
Uitgelegd dat ik zelf de panellen monteer. Alleen om levering van de materialen gevraagd. ook aangegeven dat wij de woning helemaal gestript hebben en opnieuw opgebouwd met een nieuw pannendak en 2 nieuwe platte daken.
Krijg ik een mail terug dat men geen mogelijkheid ziet om bij ons panelen te plaatsen. Want de orientatie tov de zon is niet goed
(zuid-zuidwestwest) het dak is niet geschikt (3 nieuwe daken gemaakt) of er is niet genoeg plaats (zie vorige opmerking).
Dan zoek ik maar iemand anders.
Je vraagt je wel af wat voor mensen daar werken om de aanvragen te beoordelen. In ieder geval niet voldoende gekwalificeerd. Als je niet eens begrijpend kunt lezen en alleen maar naar een oude foto kunt kijken.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Niks

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat het voortraject niet soepel verlopen is. Wij leveren helaas geen losse materialen en leveren alleen een volledige montage.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 0.5/5