Monteurs zijn zeer professioneel. App van volta overzichtelijk.

Professionaliteit

Verschuur

Afleverdocument door monteur pas inleveren wanneer ook alles ingevuld is.

Gerenommeerd bedrijf, snelle service, duidelijk, behulpzaam en levert goed werk.

Behulpzaamheid

Ga zo door

Komen afspraken na, goede kwaliteit prijs verhouding, deskundig personeel en goede communicatie

Doorlopende goede communicatie

Bedankt voor de uitstekende beoordeling. Hier zijn wij heel blij mee.

Zorg voor schouwer met meer kennis, voorkomt irritatie tijdens plaatsing.

Komen professioneel en betrouwbaar over

Klantvriendelijk

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Bedankt voor de uitstekende beoordeling en de opbouwende feedback. Hier zijn wij heel blij mee.

Jongen

Dienstverlening verbeteren.

Waardeloos bedrijf. Komen afspraken NIET na. Telefonisch niet bereikbaar. En die 8.7 hebben zij zich zelf gegeven.

Niets

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Jammer dat u niet tevreden bent. Eigen beoordeling geven zou niet objectief zijn en dan wij dan ook niet. Mocht u nog vragen hebben mag u ons altijd bellen.

Nyssa van leersum

Top service!

Wat viel u in positieve zin op?

Omdat de bestelde zonnepanelen niet op voorraad was kregen we kosteloos zonnepanelen met meer opbrengst

R. Ploumen

Sta klanten inhoudelijk correct te woord als ze klachten hebben.
Sta klanten inhoudelijk correct te woord als ze klachten hebben.
Reageer op e-mails en brieven. Sluit je aan bij een externe klachtencommissie zodat een objectieve partij het wangedrag van je medewerkers kan beoordelen.

Zeer onbetrouwbare partner, heb na een jaar nog steeds geen zonnepanelen maar wel een factuur. Voel mij opgelicht, de zeer onfatsoenlijke medewerkers reageren nergens op.

Wat viel u in positieve zin op?

Ik kan totaal niets positiefs verzinnen over deze onderneming

Verbeter je service. Want die is ronduit verschrikkelijk slecht.

Volta solar heeft een hele slechte service. Afgezien van het feit dat mijn omvormer al na nog geen 4 jaar stuk ging en ik hier 3 keer melding van moest maken kreeg ik na 10 dagen (toen ik weer eens... Volta solar heeft een hele slechte service. Afgezien van het feit dat mijn omvormer al na nog geen 4 jaar stuk ging en ik hier 3 keer melding van moest maken kreeg ik na 10 dagen (toen ik weer eens zelf belde) te horen dat mijn omvormer vervangen zou worden door een onderaannemer en wel "zonnepanelen vogelvrij". Toen ik dit bedrijf belde werd mij medegedeeld dat het zeker 7 weken zou duren voordat iemand de omvormer zou kunnen komen vervangen. Ronduit verschrikkelijke slechte service. !!!

T.a.v mijn klacht: niets

A.M.J. Penders

Geen, er was bij mijn installatie een perfect team geweest.

Zeer goede uitleg, begeleiding, montages en vriendelijke medewerkers.

Wat viel u in positieve zin op?

Rustige en duidelijke uitleg.

Alina

GEEN ZEER EN ZEER SLECHT!

Ze komen afspraken niet na, reageren nergens op, bellen niet terug enz

Wat viel u in positieve zin op?

Heeeel slecht, mensen blijf daar weg!

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Wij hebben het e.e.a. in het systeem nagekeken en kunnen concluderen dat u geen werkende internetverbinding heeft. Hiervoor heeft de serviceafdeling u een offerte toe gemaild zodat wij na akkoord een monteur kunnen langs sturen om het zonnepanelensysteem weer verbinding te laten maken met het internet. Verder werkt uw systeem naar behoren, alleen ziet u dit niet terug in uw monitoringsapp. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons via onderstaand telefoonnummer contacteren.
088-0237480.