Broekie

Bij melding van klachten deze serieus te nemen en te reageren richting klant. Momneteelis reactie Volta, 0,0, alleen automatisch email bericht.

Ontzettend slechte service indien iets defect is, via email diverse meldingen gemaakt echter geen reactie van Volta, je moet zelf bellen en dan krijg je dame aan de tel. die zgn doorverbind (niet dus) en uiteindelijk zegt dat planning er mee bezig is??
Week later weer gebeld, nu andere dame die zegt eerst offerte betalen à ong 170€ anders komt er niemand, u krijgt geld retour indien blijkt dat omvormer defect is en niet wifi??
Offerte geaccodeerd, 13/4 toch klachten formulier geschreven dat het morgen 3 weken geleden is dat storing is gemeld (algehele uitval van PV installatie)
Benieuwd wanneer monteur(s) komt kijken.
Ongelooflijk dat men deze gang van zaken als bedrijf hanteert, blijkbaar ben ik niet de enige als ik zo reviews bekijk, triest!

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Ervaring van familie/vrienden

Wat viel u in positieve zin op?

Niets

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Voor het nacontroleren van de storing hebben wij inderdaad wel een werkende internetverbinding nodig, anders is het lastig te concluderen welk product er stuk is. Wij hebben inmiddels de storing doorgezet naar onze servicepartner Zonnepanelenvogelvrij, zodat het defecte communicatiebord wordt vervangen.
Mocht u nog vragen hebben,
dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 0.5/5