Jeroen Vranken

Bereikbaarheid telefonisch mag wel wat beter. Wachttijden zouden ook wel korter mogen bij bijvoorbeeld een terugbelverzoek.

Snel geregeld, fijne mensen gehad. Zoals voor de schouw als het leggen zelf

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er zo snel gelegd kon worden

Ga zo door

netjes volgens afspraak geïnstalleerd.

klantvriendelijke installateurs

Iets minder harde muziek tijdens installatie.

Prima service, voor, tijdens en na installatie.

Aardig personeel, vlotte installatie

Marvin

Ga verder met de goede service en denk aan bestaande klanten niet alleen aan de nieuwe.

Goede service, prima uitleg voor een leak, flexibel en deskundig

Goede service, prima uitleg voor een leak, flexibel en deskundig

Geen. Alles ging prima.

Van begin met de offerte tot plaatsen zonnepanelen alles goed gegaan.De panelen eerder gekregen dan verwacht.

Wat viel u in positieve zin op?

Ging allemaal lekker snel.

Paul de Heer

Ga zo door.

Goede levering, ervaren monteurs. Prima service

Snel geregeld duidelijkheid. Betrouwbaar

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Bedankt voor uw bericht en de beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over de service, waarvoor dank. Wij worden ontzettend blij van uw beoordeling.

Gerda kerckhoffs

Veel betere uitleg geven, sneller handelen bij klachten

Zaken worden niet correct afgehandelt

Wat viel u in positieve zin op?

Heren waren zeer correct netjes

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Jammer dat niet alles verlopen is zoals u had verwacht, Neemt u gerust contact op met onze klantenservice, indien u nog vragen heeft.

Mien Depondt

Geen.

Prima afhandeling vanaf aanvraag panelen tot en met het plaatsen.

Totaal gewoon tevrede.

Andre

Netjes en vakkundig gewerkt

Goede zin werknemers

Huijnen

Deze firma wil ik wel best bij iedereen aanbeveken.

Geweldige advies. Afspraak is afspraak

Alles prefect geinstaleerd.