Kom afspraken na!

Nu al een maand geen werkende zonnepanelen! Na twee weken krijgen we onderstaande reactie (nadat we driemaal afgescheept werden aan de telefoon). Inmiddels weer anderhalve week verder. MAAR nog steeds heeft er niemand contact met ons opgenomen. Ook niet Zonnepanelenvogelvrij. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Wij gaan in ieder geval juridische stappen ondernemen en dat is ook mijn advies aan anderen.

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te horen dat u het gevoel krijgt dat u niet gehoord wordt, door de drukte bij de afdeling service kan het helaas wat langer duren voordat u een reactie ontvangt. Wij hebben uw storing inmiddels doorgezet naar onze servicepartner Zonnepanelenvogelvrij. Zij zullen contact met u opnemen voor het inplannen van een afspraak.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Ervaring van familie/vrienden

Wat viel u in positieve zin op?

Ze hebben bijna vijf jaar gewerkt.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie.
Vervelend om te horen dat de storing nog niet is opgelost. Onze servicepartner is nog in afwachting van de omvormer, zodra ze deze binnen hebben zullen ze contact met u opnemen voor het inplannen van een afspraak.
Mocht u nog vragen hebben,
dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 0.5/5