Jos Kusters

Ga vooral zo door!

Proces van begin tot einde goed geinformeerd en bereikbaarheid bij vragen ook prima. Vriendelijke en bekwame mensen tijdens uitvoering van werkzaamheden aan huis

Klantvriendelijkheid, professionaliteit, goede bereikbaarjeid

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Goed om te horen dat het traject van begin tot einde goed is verlopen.
Fijn om te horen dat onze bereikbaarheid goed is.
Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Goed om te horen dat het traject van begin tot einde goed is verlopen.
Fijn om te horen dat onze bereikbaarheid goed is.
Wij wensen u nog veel mooie zonuren toe! Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons via onderstaand telefoonnummer contacteren.

Bert coumans

Zo blijven doorgaan

Alles correct verlopen keurige vakmensen op ons dak

Vriendelijke medewerkers

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Fijn om te horen dat u tevreden bent over de vriendelijkheid van onze medewerkers.
Wij wensen u nog veel mooie zonuren toe! Mocht u verder nog vragen...

Cor

Afspraken worden goed nageleefd en men geeft goede informatie.

Gemaakte. Afspraken weden gerespecteerd

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Goed om te horen dat de gemaakte afspraken werden gerespecteerd.
Fijn om te horen dat u goede informatie heeft ontvangen.
Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Goed om te horen dat de gemaakte afspraken werden gerespecteerd.
Fijn om te horen dat u goede informatie heeft ontvangen.

Geen tips/advies

Goed advies/service. Correctheid.

Professionaliteit

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Goed om te horen dat het traject goed is verlopen.
Fijn om te horen dat onze professionaliteit u goed is bevallen.
Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Goed om te horen dat het traject goed is verlopen.
Fijn om te horen dat onze professionaliteit u goed is bevallen.

Nvt

Ben zeer goed geholpen en correct en vriendelijk personeel.

Nvt

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Erg fijn om te horen dat u zeer goed bent geholpen. Goed om te horen dat het personeel vriendelijk is.
Wij wensen u nog heel veel mooie zonuren toe! Mocht...

Marie Louise Bos

Ga zo door

Klantvriendelijk

Harde werkers en gemotiveerd

Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Fijn om te horen dat onze medewerkers hard gewerkt hebben en goed om te horen dat ze gemotiveerd zijn.
Wij wensen u nog heel veel mooie zonuren toe! Mocht...

Peters

Ga zo door!!

Vakkundigheid

Opleveren van de installatie

Fijn om te horen dat het traject goed is verlopen.
Goed om te horen dat de oplevering fijn is verlopen. Wij wensen u nog heel veel mooie zonuren toe! Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons via onderstaand telefoonnummer contacteren.

Paolo

Geen toelichting

Wat viel u in positieve zin op?

Dat alles is goed naar verloop gegaan

T.M. Hawinkels

Nee hoor, ga zo door.

Partner van Essent. Dus vertrouwd.

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer vriendelijke medewerkers. Een goede uitleg, zeker voor een leek zoals ik.

Fijn om te horen dat het traject goed is verlopen.
Goed om te horen dat u een goede uitleg heeft ontvangen. Wij wensen u nog heel veel mooie zonuren toe! Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons via onderstaand telefoonnummer contacteren.

Peter Aarts

Zorg dat je advies en sales proces verbeterd en als een klant niet tevreden is durf het gesprek aan te gaan!

De monteurs deden hun werk meer dan goed. Het advies vooraf vereist dat je heel veel kennis van zaken hebt. Er wordt een standaard offerte opgestuurd en totaal niet gevraagd waarom je zonnepanelen... De monteurs deden hun werk meer dan goed. Het advies vooraf vereist dat je heel veel kennis van zaken hebt. Er wordt een standaard offerte opgestuurd en totaal niet gevraagd waarom je zonnepanelen aanschaft (stel zelfvoorzienend zijn, batterijen willen gebruiken in de toekomst, of later meer zonnepanelen aansluiten etc.)
Hebben een Fase1 omvormer gekregen op een fase-3 meterkast. Volgens de adviseur zou de slimme meter de stroom over 3 fases verdelen. Niet als teller, maar echt stroom routeren.

Wat viel u in positieve zin op?

Het plaatsen van de zonnepanelen ging erg netjes en in goed overleg

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Bedankt voor opbouwende feedback. Wij delen u tip met Volta Solar t.b.v. procesoptimalisatie.