Van Hooijdonk

Ik ben tevreden

Bas

Snelle en adequate service

Kunt u dit toelichten?

Storing telefonisch doorgegeven en meteen afspraak geregeld voor een monteur, diezelfde dag nog

Wat viel u in positieve zin op?

Afspraak stond voor 08.00, door omstandigheden omgezet naar een uur later, zonder problemen, via SMS een verricht dat de monteur onderweg was, en storing binnen 15 min opgelost!!!

Reactie Kemkens Storing:

Wat een mooie woorden voor onze service, Bas! Fijn dat wij u zo snel en adequaat hebben kunnen helpen. Wij gaan er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven. Dank u voor het... Wat een mooie woorden voor onze service, Bas! Fijn dat wij u zo snel en adequaat hebben kunnen helpen. Wij gaan er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven. Dank u voor het plaatsen van deze review.
Helga

Geweldige service, en komen afspraken goed na

Kunt u dit toelichten?

Ze reageren adequaat op mails

Vriendelijk personeel

Ga zo door!

Reactie Kemkens Storing:

Beste mijnheer/mevrouw, wat leuk om uw positieve reactie te lezen! Wat een mooie woorden over onze service en de vriendelijkheid van onze collega's, daar doen we het voor.
Ik wil u graag...
Ik wil u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review.

Schot

Prima service

snelle reactie

vriendelijk

ga zo door

Reactie Kemkens Storing:

Dank u wel mijnheer Schot, voor de mooie beoordeling van onze service. Wij gaan ons best er voor doen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.
Met vriendelijke...

T v d Meer.

Snelle service en prima uitleg.

Kunt u dit toelichten?

Een telefoontje was voldoende.

Wat viel u in positieve zin op?

Prima op tijd volgens afspraak.

Ga zo door.

Reactie Kemkens Storing:

Wat fijn om te lezen, mijnheer van de Meer, dat uw onze service zo'n mooie beoordeling geeft. Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om deze review in te vullen. Mooi om te lezen dat u ons makkelijk... Wat fijn om te lezen, mijnheer van de Meer, dat uw onze service zo'n mooie beoordeling geeft. Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om deze review in te vullen. Mooi om te lezen dat u ons makkelijk heeft kunnen bereiken en wij u snel hebben kunnen helpen met het oplossen van de storing.

Janssen

Wordt altijd netjes geholpen

Kunt u dit toelichten?

Twee keer gebeld en allebei de keren gelijk verholpen

Aardig personeel

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Het beste is toch om met eigen personeel te werken

Hans van 't Hof

Goede en snelle service.

Gelijk Katie ondernemen

Met de klant meedenken.

Nvt

Firas

Reactie Kemkens Storing:

Dat is niet zo mooi om te lezen beste Firas, dat u onze service zo'n slechte beoordeling geeft. Dat terwijl wij u als nieuwe klant zo goed mogelijk hebben geholpen met de bestaande storing aan uw... Dat is niet zo mooi om te lezen beste Firas, dat u onze service zo'n slechte beoordeling geeft. Dat terwijl wij u als nieuwe klant zo goed mogelijk hebben geholpen met de bestaande storing aan uw toestel. Mocht u nog in de gelegenheid zijn dan zou ik u graag willen vragen om deze review te herzien. In het geval er nog problemen zijn met uw cv-ketel dan zou ik u willen vragen om contact met ons op te nemen en te vragen naar Helga. Dit kan via de mail: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330.

Kees van Leeuwen

De monteur heeft prima zijn werk verricht maar de communicatie tussen middelburg en Bergen op Zoom (P.Jansen) loopt nog stroef. hierdoor een dag extra in de kou moeten zitten zonder verwarming.

Kunt u dit toelichten?

monteur belt zaak en onderdeel lag klaar, planner in Middelburg zegt van niet en daar door duurde het een dag langer.

Wat viel u in positieve zin op?

de klantvriendelijkheid en kunde van de monteur. Petje af

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Meer communiceren met Bergen op Zoom over evt. op voorrraad zijn van spullen

Reactie Kemkens Storing:

Fijn om te lezen, Kees dat u zo tevreden bent over de vriendelijkheid en kennis van onze monteur. Dank u wel dat u de moeite heeft genomen voor het invullen van deze review. Wij nemen uw opmerking... Fijn om te lezen, Kees dat u zo tevreden bent over de vriendelijkheid en kennis van onze monteur. Dank u wel dat u de moeite heeft genomen voor het invullen van deze review. Wij nemen uw opmerking over het leveren van het onderdeel ter harte als verbetering voor onze service.

Manders

Wel omdat de monteur zelfde dag verscheen. Niet omdat hij de ketel niet kende en uiteindelijk (ook na contact met leverancier) niet kon repareren

Kunt u dit toelichten?

Leverancier zou monteur moeten sturen en die kon pas dinsdagmiddag ingepland worden.(storing was donderdag morgen gemeld)

Wat viel u in positieve zin op?

Jullie monteur was vriendelijk, deed zijn best en zette vervolgstappen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Betere training op Intergas cv's ?

Reactie Kemkens Storing:

Bedankt, Mijnheer Manders, dat u de moeite heeft genomen om deze review in te vullen. Fijn om te lezen dat het bezoek van onze monteur naar wens is verlopen; helaas heeft hij de storing niet op... Bedankt, Mijnheer Manders, dat u de moeite heeft genomen om deze review in te vullen. Fijn om te lezen dat het bezoek van onze monteur naar wens is verlopen; helaas heeft hij de storing niet op kunnen lossen voor u en is hierop de fabrikant aangestuurd. Voor uw informatie: de fabrikant koppelt de bevindingen terug naar onze monteur. Hopelijk werkt alles nu naar tevredenheid voor u en bent u voorzien van warmte en warm water in uw huis.