Er zijn 6 monteurs in 7 weken bij ons geweest en 1 keer hebben we van 12.00 tot 17.00 uur voor niets zitten te wachten op een monteur.

Kunt u dit toelichten?

We hebben 7 x telefonisch contact gehad.
6 x is er een monteur geweest; 1 x niet

Wat viel u in positieve zin op?

Deze keer helaas geen positieve reactie.
Al heel lang klant. Dit hebben we nog nooit meegemaakt.

betere communicatie.

Reactie Kemkens Storing:

Wat jammer om te lezen dat het poos geduurd heeft voordat de storing bij u verholpen was en ook vervelend om te lezen dat u tevergeefs op een monteur heeft zitten wachten. Ik hoop dat alles nu in... Wat jammer om te lezen dat het poos geduurd heeft voordat de storing bij u verholpen was en ook vervelend om te lezen dat u tevergeefs op een monteur heeft zitten wachten. Ik hoop dat alles nu in orde is bij jullie.
Ik wil u bedanken voor het invullen van deze review; wij nemen dit mee als verbeterpunt voor onze service.

Goede service

Kunt u dit toelichten?

de klacht wel meteen begrepen en in behandeling genomen

zie boven

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

afspraak was tussen 8 en 11 uur in de ochtend. Graag volgende keer een duidelijker tijdstip afspreken

Reactie Kemkens Storing:

Vriendelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en hartelijk dank voor de mooie beoordeling en complimenten over het snel afhandelen van de klacht. Wat betreft de... Vriendelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en hartelijk dank voor de mooie beoordeling en complimenten over het snel afhandelen van de klacht. Wat betreft de tijdsafspraak; wij zijn genoodzaakt om met tijdsblokken te werken, zeker in het geval van een storing.

TAG Koning

Service prima en volgens afspraak

Geen enkele moeite

Afspraak is afspraak

Ga zo door

Schulte

Komt gemaakte afspraken na. Zeer vriendelijke monteur die veel moeite deed om ons probleem te verhelpen zonder extra kosten te moeten maken.

Ging prima

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteur, die ons top geholpen heeft

Geen tips

Reactie Kemkens Storing:

Bedankt voor uw uitgebreide review Ronald! Wat mooi om te zien en te lezen dat u onze service zo'n mooie beoordeling geeft.

Canninga

De service is goed, maar de puntje op d I ontbreken nog (meermaals).

Kunt u dit toelichten?

De storing is deel verholpen, nu moet ik zelf het vervolg regelen, blijkbaar kan men intern niet opgeloste problemen niet goed verwerken

Wat viel u in positieve zin op?

vriendelijke monteur, legde alles goed uit.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Er is duidelijk is niet helemaal gelukt bij de eerste installatie, daar valt wat te leren. Het is niet normaal dat een storingsopvolging niet intern kan worden door gepland naar een noodzakelijk... Er is duidelijk is niet helemaal gelukt bij de eerste installatie, daar valt wat te leren. Het is niet normaal dat een storingsopvolging niet intern kan worden door gepland naar een noodzakelijk vervolg.

Reactie Kemkens Storing:

Mijnheer Canninga, wij hebben elkaar inmiddels gesproken. Er wordt zo snel mogelijk een afspraak met u gemaakt.
Beste mijnheer Canninga,...
Beste mijnheer Canninga,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Ik ga contact met u opnemen.
Kemkens BV

De service is goed, en de monteurs vriendelijk en behulpzaam

Kunt u dit toelichten?

De een of andere telefoniste scheelt enorm, niet altijd leuk

Wel okay

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Geen verdere tips alles klopt wel

Beste mijnheer/mevrouw,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten, we hechten veel waarde aan uw feedback en zullen uw opmerkingen over onze klantenservice meenemen als verbeterpunt. Ik wil u verder nog bedanken voor de mooie beoordeling met 4 sterren!
Kemkens BV

Service is prima tot nu toe, maar hoop gedoe gehad bij plaatsing ketel.

Telefonisch contact was prima

De technische mensen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Verkoop afdeling mag iets klantvriendelijker

Beste mijnheer/mevrouw,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn dat u tevreden bent over onze service en technisch personeel.
Met vriendelijke...

v.d.Heuvel

??????????????????????????????????????????????????????

??????????????????????????????????????????????????????????

???????????????????????????????????????????????????????

???????????????????????????????????????????????????????????????????/

Best mijnheer van den Heuvel,
Dank voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling voor onze service!

theo

De snelheid en deskundigheid, ook klantvriendelijkheid.

Wat viel u in positieve zin op?

alles wat ik heb ingevuld

zo doorgaan

Meeren

Lange wachttijden en daarna geen goede communicatie tussen monteurs

Kunt u dit toelichten?

Lastig om in contact te komen, door stadsverwarming afhankelijk van een monteur

Wat viel u in positieve zin op?

Naar aanleiding van mail, klacht werd mijn probleem serieus genomen en goede afspraken gemaakt

Doorvragen bij melding klacht