Een prettige en klantvriendelijk bedrijf

Kunt u dit toelichten?

Niet veel moeite, snel contact

Wat viel u in positieve zin op?

Prettige mannier waarop de storing is opgelost

ga zo door Kempkens

V d Ven

Volgende dag geregeld

Aardig personeel

Reactie Kemkens Storing:

Wat leuk om uw positieve reactie te lezen mijnheer van de Ven! Fijn dat wij u snel hebben kunnen helpen met het verhelpen van de storing. Bedankt voor de complimenten over onze collega's en het... Wat leuk om uw positieve reactie te lezen mijnheer van de Ven! Fijn dat wij u snel hebben kunnen helpen met het verhelpen van de storing. Bedankt voor de complimenten over onze collega's en het invullen van deze review.
Helga,

pennings-fusco

Snel en goede service

geen moeite

snel geholpen naar melding

geen suggestties

Reactie Kemkens Storing:

Mevrouw Pennings-Fusco, wat fijn om te lezen dat wij u zo snel hebben kunnen helpen na de storingsmelding. Ik wil u hartelijk danken dat voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling... Mevrouw Pennings-Fusco, wat fijn om te lezen dat wij u zo snel hebben kunnen helpen na de storingsmelding. Ik wil u hartelijk danken dat voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling voor onze service, hier doen we het voor!

Luijten

Ik ben heel tevreden over jullie service.

Het was onderhoud

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur was duidelijk in wat hij ging doen.

Nee, ga zo door.

Reactie Kemkens Storing:

Dank u wel mijnheer Luijten voor de mooie beoordeling voor onze service! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven over... Dank u wel mijnheer Luijten voor de mooie beoordeling voor onze service! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven over onze service.
Kemkens BV

Snel ter plaatse, storing vlot gevonden. Reparatie vervolgens 1d later (reserve onderdeel niet in de bus)

Kunt u dit toelichten?

Direct ingepland. Ondanks drukte binnen 2d.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk en kundig personeel.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Misschien toch een grotere bus voor de monteur zodat ze meer reserve onderdelen mee kunnen nemen.

Reactie Kemkens Storing:

Beste mijnheer/mevrouw, wat fijn dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review. Wat een mooie woorden over onze collega's, dank u wel voor de positieve beoordeling! Wij zullen uw... Beste mijnheer/mevrouw, wat fijn dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review. Wat een mooie woorden over onze collega's, dank u wel voor de positieve beoordeling! Wij zullen uw opmerking ter harte nemen als verbeterpunt, maar het is gezien het aantal merken en type cv-ketels helaas niet altijd mogelijk om alle onderdelen voorraad te hebben.

van Rooijen

Waren snel ter plaatse

Reactie Kemkens Storing:

Wat een mooie beoordeling voor onze service, mijnheer van Rooijen! Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen voor het invullen van deze review. Fijn om te lezen dat onze collega's de... Wat een mooie beoordeling voor onze service, mijnheer van Rooijen! Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen voor het invullen van deze review. Fijn om te lezen dat onze collega's de storing snel hebben kunnen verhelpen.

Nvt

Monteur moest 4x langs komen om storing te verhelpen

Wat viel u in positieve zin op?

Steeds binnen een dag reactie

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Afspraken nakomen. ‘S avonds is een monteur niet op komen dagen zonder bericht

Reactie Kemkens Storing:

Beste mijnheer/mevrouw, dank u wel dat u de tijd heeft genomen om deze review in te vullen en voor de positieve beoordeling. Jammer voor u dat het even heeft geduurd voordat het probleem opgelost... Beste mijnheer/mevrouw, dank u wel dat u de tijd heeft genomen om deze review in te vullen en voor de positieve beoordeling. Jammer voor u dat het even heeft geduurd voordat het probleem opgelost werd en vervelend dat u een keer tevergeefs op de monteur heeft zitten wachten. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over het feit dat wij snel contact met u opgenomen hebben. Hopelijk blijft uw installatie nu naar tevredenheid werken.

Han Scheeres

Vriendelike diens

Kunt u dit toelichten?

De problemen is niet verholpen

Vriendelike attentie

Nee

Reactie Kemkens Storing:

Bedankt voor het invullen van deze review Han. Wat een mooie woorden over de vriendelijkheid van onze collega's! Ik hoop dat het probleem met uw verwarmingsinstallatie inmiddels verholpen is. Mocht... Bedankt voor het invullen van deze review Han. Wat een mooie woorden over de vriendelijkheid van onze collega's! Ik hoop dat het probleem met uw verwarmingsinstallatie inmiddels verholpen is. Mocht dit niet zo zijn dat horen we dit graag.
Klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330 u mag vragen naar Helga.

Timmers

Prettige en duidelijke werknemers.

Kunt u dit toelichten?

Via eerste controle snelle maatregelen voor aanpassing.

Prettigen medewerkers.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Nu nog het onderhoud van de cv ketel.

Reactie Kemkens Storing:

Mijnheer Timmers, bedankt voor de mooie woorden over onze collega's! Fijn dat we zojuist het onderhoud voor uw cv-ketel hebben kunnen inplannen.
Namens...

Alles naar wens

Perfecte actie

Alle acties

Doorgaan zo!

Reactie Kemkens Storing:

Beste mijnheer/mevrouw, hartelijk dank voor de mooie woorden en het invullen van deze review. Fijn om te lezen.