van Rooijen

Goede service

Waren snel ter plaatse

Goede service

Reactie Kemkens Storing:

Wat een mooie beoordeling voor onze service, mijnheer van Rooijen! Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen voor het invullen van deze review. Fijn om te lezen dat onze collega's de... Wat een mooie beoordeling voor onze service, mijnheer van Rooijen! Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen voor het invullen van deze review. Fijn om te lezen dat onze collega's de storing snel hebben kunnen verhelpen.

Nvt

Monteur moest 4x langs komen om storing te verhelpen

Wat viel u in positieve zin op?

Steeds binnen een dag reactie

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Afspraken nakomen. ‘S avonds is een monteur niet op komen dagen zonder bericht

Reactie Kemkens Storing:

Beste mijnheer/mevrouw, dank u wel dat u de tijd heeft genomen om deze review in te vullen en voor de positieve beoordeling. Jammer voor u dat het even heeft geduurd voordat het probleem opgelost... Beste mijnheer/mevrouw, dank u wel dat u de tijd heeft genomen om deze review in te vullen en voor de positieve beoordeling. Jammer voor u dat het even heeft geduurd voordat het probleem opgelost werd en vervelend dat u een keer tevergeefs op de monteur heeft zitten wachten. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over het feit dat wij snel contact met u opgenomen hebben. Hopelijk blijft uw installatie nu naar tevredenheid werken.

Han Scheeres

Vriendelike diens

Kunt u dit toelichten?

De problemen is niet verholpen

Vriendelike attentie

Nee

Reactie Kemkens Storing:

Bedankt voor het invullen van deze review Han. Wat een mooie woorden over de vriendelijkheid van onze collega's! Ik hoop dat het probleem met uw verwarmingsinstallatie inmiddels verholpen is. Mocht... Bedankt voor het invullen van deze review Han. Wat een mooie woorden over de vriendelijkheid van onze collega's! Ik hoop dat het probleem met uw verwarmingsinstallatie inmiddels verholpen is. Mocht dit niet zo zijn dat horen we dit graag.
Klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330 u mag vragen naar Helga.

Timmers

Prettige en duidelijke werknemers.

Kunt u dit toelichten?

Via eerste controle snelle maatregelen voor aanpassing.

Prettigen medewerkers.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Nu nog het onderhoud van de cv ketel.

Reactie Kemkens Storing:

Mijnheer Timmers, bedankt voor de mooie woorden over onze collega's! Fijn dat we zojuist het onderhoud voor uw cv-ketel hebben kunnen inplannen.
Namens...

Alles naar wens

Perfecte actie

Alle acties

Doorgaan zo!

Reactie Kemkens Storing:

Beste mijnheer/mevrouw, hartelijk dank voor de mooie woorden en het invullen van deze review. Fijn om te lezen.

Komen afspraken na

Kunt u dit toelichten?

1 x bellen, probleem verteld en gelijk te horen gekregen dat monteur binnen een bepaalde tijd zou langskomen

Wat viel u in positieve zin op?

doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

ga zo door

Reactie Kemkens Storing:

Beste mijnheer/mevrouw, wat fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen met de storing. Wij nemen uw opmerking ter harte en gaan er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult... Beste mijnheer/mevrouw, wat fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen met de storing. Wij nemen uw opmerking ter harte en gaan er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.

Mark van Sonsbeek

Kundig en zeer vriendelijk

Kunt u dit toelichten?

Werd goed meegedacht en geschakeld om het op te lossen

Wat viel u in positieve zin op?

Ze luisteren goed en gaan zelf ook nog verder zoeken naar de oorzaak

Is prima zo

Reactie Kemkens Storing:

Mark, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en voor de positieve beoordeling. Wat mooi om te lezen dat er goed met u mee werd gedacht en dat u zo tevreden bent over onze... Mark, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en voor de positieve beoordeling. Wat mooi om te lezen dat er goed met u mee werd gedacht en dat u zo tevreden bent over onze service, daar doen we het voor!

Langenhuijzen

Goede, snelle service

Kunt u dit toelichten?

Gemakkelijk via de website, zelfde dag een reactie

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke, ter zake kundige monteur

Reactie Kemkens Storing:

Fijn om te lezen dat het u geen moeite heeft gekost om ons te bereiken, mijnheer Langenhuijzen. Wat een mooie woorden over onze monteur! Dank u wel voor het invullen van deze review; wij gaan er... Fijn om te lezen dat het u geen moeite heeft gekost om ons te bereiken, mijnheer Langenhuijzen. Wat een mooie woorden over onze monteur! Dank u wel voor het invullen van deze review; wij gaan er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven over onze service.
Kemkens BV

Fijn dat jullie lokaal zitten en snel reageren

Kunt u dit toelichten?

Fijn dat er snel opgetreden is

Fijne medewerkers.

Reactie Kemkens Storing:

Beste Roy, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Hartelijk dank voor de mooie woorden over onze service!

Dick

Iedere keer als er iemand is geweest hebben we lekkage bij een van de radiatoren. Of monteur of installateur. Kemkens is een zeer moeilijk te bereiken bedrijf. Lange wachttijden aan de telefoon en... Iedere keer als er iemand is geweest hebben we lekkage bij een van de radiatoren. Of monteur of installateur. Kemkens is een zeer moeilijk te bereiken bedrijf. Lange wachttijden aan de telefoon en komen afspraken wat betreft levering en terugbellen niet na.

Bereikbaarheid en tijdslot van 4 uur is belachelijk

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid, alleen werd de radiator niet meer warm. Dit heb ik zelf op moeten lossen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Jullie bedrijf is waarschijnlijk in korte tijd heel erg gegroeid en de logistiek is daar niet op aangepast. Erg jammer.

Reactie Kemkens Storing:

Beste Dick, dank u wel voor uw bericht. Ik vind het heel vervelend dat e.e.a. niet is gelopen zoals u van ons mag verwachten. Uw klacht ligt nu bij de desbetreffende afdeling en we gaan dit echt... Beste Dick, dank u wel voor uw bericht. Ik vind het heel vervelend dat e.e.a. niet is gelopen zoals u van ons mag verwachten. Uw klacht ligt nu bij de desbetreffende afdeling en we gaan dit echt oplossen!