Vlotte service en vriendelijke, capabele medewerkers/monteurs

Kunt u dit toelichten?

Formulier online ingevuld en direct dezelfde dag nog gebeld voor een afspraak voor de dag erna

Wat viel u in positieve zin op?

De rust en vrolijke houding van de monteur. Kundige man die ook gewoon bij collega’s om extra hulp vroeg om vlot onze storing te verhelpen, toen hij zelf vastliep (in plaats van lang zelf te prutsen).

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

We dachten dat bij de standaard controle van onze ketel een paar maanden hiervoor ook alle onderdelen gecheckt werden. De monteur legde uit dat dit niet het geval is. We hebben daarom langer... We dachten dat bij de standaard controle van onze ketel een paar maanden hiervoor ook alle onderdelen gecheckt werden. De monteur legde uit dat dit niet het geval is. We hebben daarom langer gestunteld dan nodig was met de CV problemen. Meer informatie bij dergelijke controles over wat er wel/niet gecheckt wordt helpt ons als klant.

Ieder heeft zijn eigen keuze

Reactie Kemkens Storing:

Beste mijnheer/mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat een mooie beoordeling voor onze service!

Snelle service

Kunt u dit toelichten?

De dame van het callcenter kon niet veel adviseren, maar schakelde wel snel een monteur in.

Wat viel u in positieve zin op?

Dezelfde monteur werd gestuurd. Dat vind ik fijn en scheelt ook weer uitleg of discussie.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

De aankomsttijd voor monteurs. Het zou fijn zijn als ze standaard een half uur vtv bellen zodat je weet wanneer ze komen.

Reactie Kemkens Storing:

Beste mijnheer/mevrouw, dank voor uw recensie en de mooie beoordeling van 4 sterren. Fijn dat de monteur u heeft kunnen helpen met de storing. Helaas is het niet mogelijk om de monteur een half uur... Beste mijnheer/mevrouw, dank voor uw recensie en de mooie beoordeling van 4 sterren. Fijn dat de monteur u heeft kunnen helpen met de storing. Helaas is het niet mogelijk om de monteur een half uur van te voren te laten bellen, dit in verband met de planning.

am van schijndel

Vriendelijke en kundige monteur

Kunt u dit toelichten?

dat de storing de zelfde dag verholpen werd

Wat viel u in positieve zin op?

dat de monteur gelijk wist wat het probleem was en de onderdelen al bij had

geen tips

Van Heck van Nieuwburg

Goede service

Niet erg vriendelijk

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van de vakmensen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Oudere mensen zijn gesteld op vriendelijkheid

Beste heer/mevrouw van Heck van Nieuwburg,
Hartelijk dank voor u mooie review. Fijn te horen dat u tevreden bent over onze monteur. Hier doen we het voor.
Lenny...
Beste heer/mevrouw van Heck van Nieuwburg,
Lenny namens Kemkens BV

De reactie op de storing liet even op
zich wachten maar toen Huib er eenmaal was heeft hij ons fantastisch geholpen.

Kunt u dit toelichten?

Het duurde even voordat we reactie kregen na onze melding. Vermoedelijk een klein mistverstand. Geen probleem.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur Huib heeft het super gedaan. Kemkens mag trots zijn op zo’n vakman.

Nvt

Goedemiddag meneer/mevrouw Vissers,
Hartelijk dank voor uw review, fijn te horen dat u zo tevreden bent over onze monteur Huib. Hier doen we het voor.
Lenny...
Goedemiddag meneer/mevrouw Vissers,
Lenny namens Kemkens BV

Dat kan ik

Dat kan ik ook

Wat viel u in positieve zin op?

Ik hou niet van verplichte velden

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Als je laagdrempelig feedback wil verzamelen, zijn verplichte velden niet heel handig

Snelle service en goed opgelost, kon niet dezelfde dag gemaakt worden ivm onderdelen maar we de dag erna.

Makkelijk via het telefoonnummer

Vriendelijk en netjes personeel

Venrooy

Wel

redelijk snel bereikbaar

Wat viel u in positieve zin op?

NEGATIEF; zonder overleg boren in het dakbeschot / isolatiemateriaal, vertrokken zonder dit te vermelden.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Instrueer personeel dat men uitlegt wat er gedaan is.

Best mijnheer Venrooy,
Best mijnheer Venrooy,
Dank u voor uw bericht. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring met het bezoek van de monteur niet helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik heb het nog even opgezocht voor u en onze monteur heeft de rookgasafvoer gebeugeld volgens de laatste richtlijnen, jammer dat hij dit met u gecommuniceerd heeft, wij nemen uw opmerking mee ter verbeterpunt van onze service

Morsink

Goede service

Kunt u dit toelichten?

Je wordt aan de telefoon snel geholpen en de monteur komt ook snel

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van de monteur