Mark van Sonsbeek

Kundig en zeer vriendelijk

Kunt u dit toelichten?

Werd goed meegedacht en geschakeld om het op te lossen

Wat viel u in positieve zin op?

Ze luisteren goed en gaan zelf ook nog verder zoeken naar de oorzaak

Is prima zo

Reactie Kemkens Storing:

Mark, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en voor de positieve beoordeling. Wat mooi om te lezen dat er goed met u mee werd gedacht en dat u zo tevreden bent over onze... Mark, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en voor de positieve beoordeling. Wat mooi om te lezen dat er goed met u mee werd gedacht en dat u zo tevreden bent over onze service, daar doen we het voor!

Langenhuijzen

Goede, snelle service

Kunt u dit toelichten?

Gemakkelijk via de website, zelfde dag een reactie

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke, ter zake kundige monteur

Reactie Kemkens Storing:

Fijn om te lezen dat het u geen moeite heeft gekost om ons te bereiken, mijnheer Langenhuijzen. Wat een mooie woorden over onze monteur! Dank u wel voor het invullen van deze review; wij gaan er... Fijn om te lezen dat het u geen moeite heeft gekost om ons te bereiken, mijnheer Langenhuijzen. Wat een mooie woorden over onze monteur! Dank u wel voor het invullen van deze review; wij gaan er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven over onze service.
Kemkens BV

Fijn dat jullie lokaal zitten en snel reageren

Kunt u dit toelichten?

Fijn dat er snel opgetreden is

Fijne medewerkers.

Reactie Kemkens Storing:

Beste Roy, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Hartelijk dank voor de mooie woorden over onze service!

Dick

Iedere keer als er iemand is geweest hebben we lekkage bij een van de radiatoren. Of monteur of installateur. Kemkens is een zeer moeilijk te bereiken bedrijf. Lange wachttijden aan de telefoon en... Iedere keer als er iemand is geweest hebben we lekkage bij een van de radiatoren. Of monteur of installateur. Kemkens is een zeer moeilijk te bereiken bedrijf. Lange wachttijden aan de telefoon en komen afspraken wat betreft levering en terugbellen niet na.

Bereikbaarheid en tijdslot van 4 uur is belachelijk

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid, alleen werd de radiator niet meer warm. Dit heb ik zelf op moeten lossen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Jullie bedrijf is waarschijnlijk in korte tijd heel erg gegroeid en de logistiek is daar niet op aangepast. Erg jammer.

Reactie Kemkens Storing:

Beste Dick, dank u wel voor uw bericht. Ik vind het heel vervelend dat e.e.a. niet is gelopen zoals u van ons mag verwachten. Uw klacht ligt nu bij de desbetreffende afdeling en we gaan dit echt... Beste Dick, dank u wel voor uw bericht. Ik vind het heel vervelend dat e.e.a. niet is gelopen zoals u van ons mag verwachten. Uw klacht ligt nu bij de desbetreffende afdeling en we gaan dit echt oplossen!

Peeters

Goede service

Nvt

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid waarmee ik geholpen werdt

nvt

Goedemiddag mijnheer Peeters,
Dank u wel voor uw positieve review, fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze serviceverlening.
Met vriendelijk groeten,

XYZ

Lady on infoline was dum as hell - I told that this is not „storing”.

Kunt u dit toelichten?

She was dum and not listenjng. I also highlighted possible dates - she did not care.

Nothing.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

If you want to convince to stop contract with you by next possibility that you are on a very good way to do so.

Dear Sir/Madam,
Dear Sir/Madam,
According to our telephone records, you did not make a choice in our menu, so you did not speak to any of our employees. Could you please call us again and make a choice from our menu?
We would be happy to assist you personally.
Greetings,
Kemkens BV

Een kleine twee jaar geleden hebben wij een Itho daalderop luchtsysteem laten vervangen door Kemkes. Tot voor kort zeer tevreden over geweest. Nu werkt het systeem helaas niet meer zoals deze de... Een kleine twee jaar geleden hebben wij een Itho daalderop luchtsysteem laten vervangen door Kemkes. Tot voor kort zeer tevreden over geweest. Nu werkt het systeem helaas niet meer zoals deze de afgelopen 1,5 jaar heeft gedaan. Als er gedoucht wordt ging de afzuiging automatisch harder werken om het vocht weg te krijgen. Dit deed de afzuiging de laatste weken niet meer. Hiervoor hebben wij de monteur laten komen.
Tijdens het bezoek voelde ik me niet serieus genomen. Hij gaf aan dat deze automatische stand nooit heeft kunnen werken en dat ik het niet juist had ook al vertelde ik dat dit wel altijd gewerkt heeft. De monteur heeft dit ook niet kunnen repareren met als gevolg dat het Itho systeem niet meer werkt zoals deze ruim 1,5 jaar gewerkt heeft. Er wordt nu niets gedaan door Kemkes om dit op te lossen!
Ik voelde niet serieus genomen en heb er een vervelend gevoel aan over gehouden! Daarnaast werkt het apparaat niet meer zoals we gewend zijn en wordt er niets aan gedaan terwijl de garantie nu nog loopt. Dus aan alle kanten niet geholpen en met een vervelend gevoel achter gebleven!
Mvg

Kunt u dit toelichten?

Er was snel een afspraak gemaakt. Daar ligt het probleem niet. Ons probleem ligt bij de uitvoering ervan.

Wat viel u in positieve zin op?

Het maken van de afspraak ging goed. De resultaten bij de afhandeling zijn niet positief! Het probleem is niet opgelost en er wordt niets aan gedaan.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Neem klanten serieus als er zaken verteld worden!

Geachte mijnheer/mevrouw,
Geachte mijnheer/mevrouw,
Graag willen wij uw gegevens ontvangen zodat we het voor u uit kunnen zoeken, via deze site hebben wij geen gegevens van u en daarom verzoek ik u om uw storing/klacht te sturen naar klantenservice@kemkens.nl met vermelding van uw postcode en huisnummer. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Kemkens BV

Luisteren naar de klacht/ denken mee met oplossing

1x bellen was genoeg.

Wat viel u in positieve zin op?

Vlotte no-nonsens behandeling van de klacht op een vriendelijke wijze.

Vooralsnog niet.

Henny Rozie

Ze kwamen meteen in actie

9 minuten in de wacht

Kennis van zaken

Is prima zo

J.J. Vinke

Super, het probleem samen opgelost.

Kunt u dit toelichten?

Gelijk een afspraak kunnen maken

Reactie op mijn vraag

Zou het niet weten