Betrouwbaarheid, deskundigheid

Kunt u dit toelichten?

Bij storing dezelfde dag geholpen

Betrouwbaarheid

Nee

M van Gerwen

Compascuum bv

Heel klantvriendelijk

Kunt u dit toelichten?

Goede service en problemen opgelost

Meedenken met de klant

Ga zo door

Particulier

Omdat ze snel bij een storing komen

Binnen 2 dagen kwam een monteur

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur was erg aardig en de storing snel verholpen

Ga zo door

Barber Djivi

Altijd tevreden met Kemkens. Vriendelijk en goede service

Bellen, storing uitleggen en binnen 24 uur een monteur

Wat viel u in positieve zin op?

Het geduld van de medewerkers

Keep going strong!!!

Reactie Kemkens Storing:

Barber, wat een mooie woorden voor onze service! Goed om te lezen dat wij u snel hebben kunnen helpen met de storing. Wij nemen uw positieve feedback ter harte en zullen er voor zorgen dat u in de... Barber, wat een mooie woorden voor onze service! Goed om te lezen dat wij u snel hebben kunnen helpen met de storing. Wij nemen uw positieve feedback ter harte en zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.

Jacqueline de Ridder Ambags

Omdat ze heel vriendelijk zijn en veel ervaring.

Kunt u dit toelichten?

Ik hé donderdags gebeld en de dinsdag daarop waren ze er al

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het ik een berichtje kreeg dat ze onderweg waren

Nee

Reactie Kemkens Storing:

Wat leuk om uw positieve reactie te lezen, Jacqueline! Dank voor uw recensie en de mooie beoordeling met 5 sterren.
Kemkens BV

Tot nog toe altijd goede ervaringen met oplossen van storingen

Geen moeite

Praktische aanpak

Reactie Kemkens Storing:

Beste mijnheer/mevrouw fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven!
Met vriendelijke...
Kemkens BV

Ik zou Kemkens wel aanbevelen ivm een storing die ik had mbt een lekkende CV ketel. Zondag 10 mrt in de middag gebeld om 17.00 uur en om 19.00 uur was de monteur geweest en heeft het probleem meteen... Ik zou Kemkens wel aanbevelen ivm een storing die ik had mbt een lekkende CV ketel. Zondag 10 mrt in de middag gebeld om 17.00 uur en om 19.00 uur was de monteur geweest en heeft het probleem meteen opgelost. Ook netjes gewerkt in de cv ruimte. Ben heel erg dankbaar dat ik zo snel ben geholpen.

Kunt u dit toelichten?

Heb gebeld en kreeg meteen een medewerker aan de telefoon. Deze heeft bevestigd de melding door te zetten en ik een sms krijg dat de monteur onderweg is.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelle service, oplossen van het probleem en de vriendelijkheid van de medewerkers

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Blijven doorgaan met de snelle service

Beste mijnheer/mevrouw,
Beste mijnheer/mevrouw,
Wat leuk om uw positieve reactie te lezen! Bedankt voor uw uitgebreide review en voor de mooie woorden over onze service. Fijn dat onze monteur de storing snel kon oplossen voor u.
Kemkens BV

Het gaat over de warmtepomp ik ga ervan uit dat bij een buitentemp. van 10 graden de warmtepomp het alleen warm moet krijgen met vloerverwarming de monteur zei dan kan het nog zijn dat de cv. bij... Het gaat over de warmtepomp ik ga ervan uit dat bij een buitentemp. van 10 graden de warmtepomp het alleen warm moet krijgen met vloerverwarming de monteur zei dan kan het nog zijn dat de cv. bij verwarmd. Daar ben ik het niet mee eens.

ging snel en goed

vriendelijkheid

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

beter luisteren naar klant en oplossen

Geachte mijnheer/mevrouw,
Geachte mijnheer/mevrouw,
Graag willen wij uw gegevens ontvangen zodat we het voor u uit kunnen zoeken, via deze site hebben wij geen gegevens van u en daarom verzoek ik u om uw storing/klacht te sturen naar klantenservice@kemkens.nl met vermelding van uw postcode en huisnummer. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Pierreschroemges

Gat er van uit dat er voldoende kennis van zaken aanwezig is

Kunt u dit toelichten?

Werd goed op aanvraag gereageerd

Wat viel u in positieve zin op?

snelle reactie op service aanvraag

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Meer gedetailleerd uitleg geven over het systeem, zodat meer kennis bij de klant is als er problemen zijn met het systeem Hierddor kan betere informatie gegeven worden bij een storing

Geachte mijnheer Schroemges,
Dank u wel voor uw review, ik ga uw verbeterpunt bij onze service coördinator neerleggen zodat hij dit met de monteurs kan communiceren.
Met vriendelijke...
Geachte mijnheer Schroemges,