Ik kom uit op een 5 (halverwege) omdat ik voor de eerste 3 bezoeken een 1 zou willen geven en voor de laatste 2 een 10.
Als Kemkens zorgt dat ALLE medewerkers die alleen op een storing...
Als Kemkens zorgt dat ALLE medewerkers die alleen op een storing afgestuurd worden ook daadwerkelijk voldoende ervaring hebben om het probleem op te lossen komt het wel goed.

Kunt u dit toelichten?

Het heeft 5 bezoeken van monteurs geduurd voordat de juiste oorzaak verholpen was. Zeer tevreden over de monteurs die het uiteindelijke probleem gevonden hebben en bijbehorende onderdeel vervangen,... Het heeft 5 bezoeken van monteurs geduurd voordat de juiste oorzaak verholpen was. Zeer tevreden over de monteurs die het uiteindelijke probleem gevonden hebben en bijbehorende onderdeel vervangen, maar dit kan natuurlijk echt niet! Het probleem is dat onervaren monteurs op pad worden gestuurd die niet weten wat er aan de hand is en van alles vervangen (of niet). Eea is netjes opgelost door Kemkens maar niet echt klantvriendelijk als je meerdere dagen opnieuw in de kou zit en 5x vrij moet nemen van je werk om thuis te zijn omdat er wéér een monteur langs moet komen. Dit kost alle partijen een hoop geld, tijd en frustratie.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van de monteurs

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Zie hierboven: monteurs langer mee laten lopen met ervaren collega's en of meer opleiden tot ze in staat zijn om (in 1 x) alleen storingen te verhelpen

Geachte mijnheer/mevrouw,
Geachte mijnheer/mevrouw,
Vervelend voor u dat het zo lastig is geweest voor de monteurs om de juiste storing te achterhalen. Begrijp dat dit voor u als klant frustrerend is. Gelukkig brand uw ketel nu weer mooi en zit u er weer lekker warm bij. Dank u wel voor uw review.
Kemkens BV

Ben al jaren klant van Kemkens en heb nooit problemen gehad

Kunt u dit toelichten?

Melden was gemakkelijk, maar de storing is niet verholpen

Vriendelijkheid monteur

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Iets eerder doorgeven hoe laat de monteur komt. Ik kreeg een sms toen hij al op de stoep stond

Reactie Kemkens Storing:

Beste mijnheer/mevrouw, dank u wel dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review. Wat fijn om te lezen dat u al jaren tevreden klant bent! Bedankt voor de mooie woorden over de... Beste mijnheer/mevrouw, dank u wel dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review. Wat fijn om te lezen dat u al jaren tevreden klant bent! Bedankt voor de mooie woorden over de vriendelijkheid van onze monteur.
Wat betreft de SMS; deze wordt verzonden zodra de monteur naar een adres vertrekt, waarschijnlijk was het adres vóór het uwe in dezelfde wijk.

MG

Perfekte service

snel

alles was makkelijk

geen, het is goed zo

Reactie Kemkens Storing:

Beste mijnheer/mevrouw, dank voor uw recensie en 4,5 sterren. Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten.

L. vban den Dungen

Prima service vriendelijke en vakbekwame monteur

Kunt u dit toelichten?

Onderhoudsbeurt werd moeiteloos naar voren gehaald na onze melding dat het water moest worden bijgevuld

zie eerdere opmerking

Kate

Elvers

Ik beveel jullie wel aan maar geef ook het advies om goed te checken dat de afspraken die zijn gemaakt ook worden uitgevoerd.

Kunt u dit toelichten?

Storing wordt zeer snel op gereageerd en is ook grotendeels opgelost.

Wat viel u in positieve zin op?

Medewerkers/service medewerkers zijn zeer beleefd. En storingsmonteurs die de storing op komen lossen doen hun stinkende best om het probleem ook op te lossen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Kom de afspraken na en verander deze niet. Monteurs hebben een nieuwe CV geplaatst en zouden 5 nieuwe radiatorkranen. Toen ze bezig waren ging het plaatsen van de nieuwe kranen moeizaam en hebben ze... Kom de afspraken na en verander deze niet. Monteurs hebben een nieuwe CV geplaatst en zouden 5 nieuwe radiatorkranen. Toen ze bezig waren ging het plaatsen van de nieuwe kranen moeizaam en hebben ze er 2 maar niet geplaatst. Bij een wel nog even geprobeerd, maar gestopt, was niet nodig was het argument. Nu moest een monteur opnieuw komen om een lekkage op te lossen en alsnog een nieuwe kraan te plaatsen. Voor een moet nu nog een nieuwe afspraak worden gemaakt.

Reactie Kemkens Storing:

Wat fijn om u even gesproken te hebben mijnheer Elvers. Hartelijk dank voor de mooie woorden over onze service! Fijn dat wij u snel hebben kunnen helpen met het vervangen van de cv-ketel. Zoals... Wat fijn om u even gesproken te hebben mijnheer Elvers. Hartelijk dank voor de mooie woorden over onze service! Fijn dat wij u snel hebben kunnen helpen met het vervangen van de cv-ketel. Zoals besproken gaan we er voor dat er een afspraak gemaakt wordt voor het vervangen van de radiatorkraan.
Klantenservice Kemkens BV

Vreemde gang van zaken bij de toetreding, wel betalingsafschrijving maar nog geen contract.

nog niet van toepassing

Wat viel u in positieve zin op?

Is ng niet vast te stellen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Duidelijker benadering bij toetreding.

Reactie Kemkens Storing:

Beste mijnheer/mevrouw, als ik het goed begrijp zou u uw contract graag nog schriftelijk willen ontvangen? Nu is het zo dat ik via deze weg geen gegevens van u heb. Ik zou u graag verder willen... Beste mijnheer/mevrouw, als ik het goed begrijp zou u uw contract graag nog schriftelijk willen ontvangen? Nu is het zo dat ik via deze weg geen gegevens van u heb. Ik zou u graag verder willen helpen, zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen en te vragen naar Helga?
Het kan via 088-5050330 of mailen naar klantenservice@kemkens.nl

Rongen

Goede service

In een mum geregeld

Zelfde dag geholpen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Verwachte tijd van aankomst van monteur via app of sms melden

Reactie Kemkens Storing:

Wat leuk om uw positieve reactie te lezen, mevrouw Rongen! Goed om te lezen dat wij u snel hebben kunnen helpen met de storing. Wat betreft uw opmerking over het Sms-bericht; normaal gesproken wordt... Wat leuk om uw positieve reactie te lezen, mevrouw Rongen! Goed om te lezen dat wij u snel hebben kunnen helpen met de storing. Wat betreft uw opmerking over het Sms-bericht; normaal gesproken wordt dit automatisch verzonden zodra de monteur naar een adres onderweg is. Echter hebben wij vorige week te maken gehad met een storing in ons systeem.

Jurgen vd Broek

Tot 2x toe geen juiste conclusie door de monteur getrokken (zelfs nog 2 verschillende) en asngeven dat het probleem niet aan de ketel lag maar aan de leidingen. Monteur gaf aan dat dit via een... Tot 2x toe geen juiste conclusie door de monteur getrokken (zelfs nog 2 verschillende) en asngeven dat het probleem niet aan de ketel lag maar aan de leidingen. Monteur gaf aan dat dit via een loodgieter moest. Loodgieter laten komen en die had al heel snel door (door 2 simpel onderzoekje) dat het aan de ketel lag. Om alles uit te sluiten heeft hij ern nieuw t-stuk gezet en de leidingen gecontroleerd maar conclusie was toch echt dat de ketel de boosdoener was (vermoedelijk kapotte warmtewisselaar)
Voor Jan met de korte achternaam 142 euro uitgegeven aan de loodgieter

Relatief korte wachttijd

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteur beleefd en netjes was

Betere kennis monteur

Beste Jurgen,
Beste Jurgen,
Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over de storing aan uw installatie. Ik zal hier intern het een en ander nagaan, ter verbetering van onze service.
Kemkens BV

Ik vind dat iedereen het zelf moet weten waar hij/zij het onderhoud van een cv ketel laten onderhouden. De storing is netjes gegaan.

Kunt u dit toelichten?

Er waren veel wachtende voor mij. En de telefoniste stelde veel vragen, waarop geen antwoord kon geven.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid en de accuraatheid van de monteur.

Reactie Kemkens Storing:

Beste mijnheer/mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat een mooie beoordeling voor onze service, goed om te lezen dat de monteur u snel heeft kunnen helpen met... Beste mijnheer/mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat een mooie beoordeling voor onze service, goed om te lezen dat de monteur u snel heeft kunnen helpen met het verhelpen van de storing.