Gonny

Het is heel dubbel, Het programma zit goed in elkaar en heeft veel mogelijkheden. Maar het is traag en er zijn vaak storingen, heel frustrerend. Als het je lukt, heb je een mooi tijdschrift, maar... Het is heel dubbel, Het programma zit goed in elkaar en heeft veel mogelijkheden. Maar het is traag en er zijn vaak storingen, heel frustrerend. Als het je lukt, heb je een mooi tijdschrift, maar ja, de weg ernaar toe is soms echt vervelend.

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel voor jouw review, Gonny. We stellen het op prijs dat je hier de tijd voor hebt genomen. We waarderen jouw feedback, maken hier notitie van en hopen dit in de toekomst voor jou te kunnen... Dankjewel voor jouw review, Gonny. We stellen het op prijs dat je hier de tijd voor hebt genomen. We waarderen jouw feedback, maken hier notitie van en hopen dit in de toekomst voor jou te kunnen verbeteren. We wensen jou veel plezier van je mooie tijdschrift.

We hebben als collega's een mooie glossy gemaakt in verband met het jubileum van een directielid. Enorm veel mogelijkheden om op een eenvoudige manier tot een mooie opmaak te komen. Ook erg handig... We hebben als collega's een mooie glossy gemaakt in verband met het jubileum van een directielid. Enorm veel mogelijkheden om op een eenvoudige manier tot een mooie opmaak te komen. Ook erg handig dat het de mogelijkheid biedt om online samen te werken met meerdere mensen. We hebben wat problemen gehad met tekst die 'overhoop' ging, maar er werd een goede service geboden waardoor we toch precies op tijd het prachtige blad binnen kregen!

Hagi Snel

Slechte ervaring, instabiele software, slaat wijzigingen niet op hetgeen mij veel tijd heeft gekost. Vooral niet aan beginnen!

Pleun

Top! Ik raad het iedereen aan. Goede kwaliteit, snelle service en een mooi tijdschrift.

Reactie Jilster B.V.:

Heel erg bedankt voor jouw mooie feedback Pleun! Dankjewel dat je hiervoor de tijd neemt. We worden hier erg blij van. Veel plezier gewenst met jouw mooie tijdschrift :)

Annette Res

Fantastisch blad gemaakt, super kwaliteit, echt TOP👍

emine eren

De laatste tijd is er elke keer een storing of fout op jullie pagina. Hij is traag en soms slaat hij een wijziging niet op. Wij hebben nu 3 x bij jullie aan een tijdschrift gewerkt, maar deze keer... De laatste tijd is er elke keer een storing of fout op jullie pagina. Hij is traag en soms slaat hij een wijziging niet op. Wij hebben nu 3 x bij jullie aan een tijdschrift gewerkt, maar deze keer echt heel traag (doe het niet via Google Chrome) dat was jullie advies, maar via internet explorer probeer ik het nu. Wij moeten over 1,5 tijdschrift klaar hebben, maar op deze manier gaat het niet lukken.
Wij willen graag dat jullie hier een oplossing voor vinden.
Ik kan jullie niet eens via contactformulier bereiken want zelfs dat zegt het 504 Gateway Time Out.
Echt zo slecht dit.

Inge Kiemeneij

Via Jilster is het een fluitje van een cent en krijg je een prachtig resultaat. Wat geef je je moeder die 75 jaar wordt?... Een Glossy!!! Een mooier cadeau kan je je moeder niet geven.
Via Jilster is het een fluitje van een cent en krijg je een prachtig resultaat.
Het programma is zeer gebruiksvriendelijk en er zijn allerlei tools en sjablonen die je op weg helpen. Ik heb er met ongelooflijk veel plezier aan gewerkt, want tijdens het maken krijg je steeds een overzicht van je resultaat. Dat is zeer stimulerend en geeft veel voldoening. Wat ook handig is dat je eerst een proefdruk kunt maken zodat je nog aanpassingen kunt doen voor dat je je definitieve oplage besteld.

Tenslotte wil ik nog de service aanprijzen. Indien je een vraag hebt wordt er dezelfde dag nog gereageerd en blijven ze vriendelijk en steeds met je in contact net zolang tot er een bevredigende oplossing is gevonden voor je vraag.
Kortom een sympatieke club mensen met een geweldig programma.

Mijn moeder geniet nu al 2 maanden elke dag van haar glossy!
Inge

Marjolein

Als hoofdredacteur heb ik heel veel klachten over het niet opslaan gekregen. Ik dacht toen nog dat de mensen iets niet goed deden. Mijn pagina’s gingen goed. Totdat er zaterdag 24 aug bij mijzelf... Als hoofdredacteur heb ik heel veel klachten over het niet opslaan gekregen. Ik dacht toen nog dat de mensen iets niet goed deden. Mijn pagina’s gingen goed. Totdat er zaterdag 24 aug bij mijzelf ook een pagina niet werd opgeslagen. Veel werk dat opnieuw gedaan moest worden( en ja, ik sla nu vaker op tussendoor).
Nu vandaag zondag 25 augustus kom ik helemaal niet meer in het programma. Er wordt aangegeven dat de beveiliging niet op orde is of verlopen. Dus waar dit punt in een eerdere beoordeling nog werd weggewimpeld, blijkt toch niet alles op orde. Nu dus het probleem dat we met de deadline zitten en niks kunnen doen. Er intussen al heel veel tijd in hebben gestoken. Dus JILSTER, hoe nu verder?Mijn beoordeling is vandaag van een 8 naar een 4 gezakt.

Hi Marjolein,
Hi Marjolein,
Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. De website was afgelopen 25 augustus inderdaad een periode niet online. Wij hebben deze dag hard aan de website gewerkt. De website is nu weer gewoon toegankelijk en jij kan je tijdschrift bewerken. Ik kan jou verzekeren dat de website goed beveiligd is. Mocht je vragen hebben, dan kan je ons altijd een bericht sturen of ons bellen. We willen je graag helpen en jouw 4 weer omtoveren tot een 8.
Hartelijke groet,
Het Jilsterteam

Elma

De basis van de software is mooi; maar de uitvoering er van... Veel problemen met het tijdschrift opslaan, plotseling uitgelogd worden en er blijkt ook een datalek in de site te zitten.
Dus de...
Dus de 1,5 ster is geen halve ster geworden omdat ik uiteindelijk (maar na héél veel gedoe en extra tijd) een mooi tijdschrift in elkaar heb gekregen. Net besteld en hopelijk begin volgende week in huis.
Maar voor ons de laatste keer om hier een tijdschrift te maken en ik zou het zéker niet aanbevelen als je wil dat je gegevens ergens veilig bewaard worden en niet zo maar op straat kunnen komen te liggen.

Beste Elma,
Helaas zijn er op het moment een aantal technische problemen op onze website. We proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Wat betreft het datalek die jij benoemt. Wij...
Beste Elma,
Wat betreft het datalek die jij benoemt. Wij hebben onze beveiliging goed op orde en er is geen sprake van een datalek. Indien je er zeker van bent dat dit daadwerkelijk wel het geval is, dan zijn wij erg geinteresseerd om hier meer over te horen. We wachten je reactie hierover af.
Ik wil je verder nog heel veel plezier wensen van het tijdschrift dat volgende week bij jou binnenkomt!

DYDRA

Sinds vrijdagavond ben ik bezig met het bewerken van een magazine. Ik ben nu vandaag maandag avond nog bezig. Ik word er telkens uitgegooid!!!! Bladzijdes kunnen niet worden opgeslagen, waardoor ik... Sinds vrijdagavond ben ik bezig met het bewerken van een magazine. Ik ben nu vandaag maandag avond nog bezig. Ik word er telkens uitgegooid!!!! Bladzijdes kunnen niet worden opgeslagen, waardoor ik van alles telkens opnieuw moest schrijven en bewerken. Heel vervelend en hier door ben ik veel tijd kwijt. Aangezien ik een deadline heb komt dit echt helemaal niet uit. Nu is het niet eens mogelijk om in te loggen en krijg ik een HTTP eror. Ik kan dus nu helemaal niks. Er is niemand waar ik even snel contact mee kan opnemen, want dat kan natuurlijk alleen via de mail... Echt heel slecht. Hopelijk haal ik me deadline nog!

Hi Dydra,
Wat ontzettend vervelend dat je dit zo ervaart. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Hi Dydra,
Twee weken geleden zijn wij overgegaan naar een nieuw platform waarop veel meer mogelijk wordt. We zijn druk bezig met het doorvoeren van alle verbeteringen en doen ons uiterste best om jouw ervaring zo mooi mogelijk te maken. Ik heb zojuist proberen in te loggen in jouw account en dit gaat zonder problemen. Helaas stuurde jij jouw bericht gisteravond en hebben wij deze pas vanochtend kunnen behandelen. We willen je heel graag helpen en ondersteunen tijdens het maken van jouw tijdschrift. Schroom dus niet om contact met ons op te nemen.
We willen jou bedanken voor de feedback en nemen dit zeer serieus. We zullen jouw verbeterpunten in acht nemen en meenemen naar de toekomst.
Hartelijke groet,
Het Jilster Team