Marjolein

Programma waar iedereen mee kan werken. Duidelijk maar toch met veel mogelijkheden. Ook de klantenservice is top. Snel een duidelijk antwoord in het Nederlands. Ik zou het zeker aanbevelen en zelf... Programma waar iedereen mee kan werken. Duidelijk maar toch met veel mogelijkheden. Ook de klantenservice is top. Snel een duidelijk antwoord in het Nederlands. Ik zou het zeker aanbevelen en zelf nog een keer gebruiken. Zo leuk om je eigen tijdschrift te kunnen maken!

Reactie Jilster B.V.:

Wauw, wat een mooie feedback, Marjolein. Hier worden wij heel blij van. Gaaf dat jij zo'n mooi tijdschrift met Jilster hebt kunnen maken. Dankjewel voor jouw review :)

Super mooi tijdschrift gemaakt voor onze zoon met daarin zijn levensverhaal met foto's. Dit is het 4e tijdschrift dat ik gemaakt heb in de loop der jaren. Het blijft leuk om te doen en gemakkelijk... Super mooi tijdschrift gemaakt voor onze zoon met daarin zijn levensverhaal met foto's. Dit is het 4e tijdschrift dat ik gemaakt heb in de loop der jaren. Het blijft leuk om te doen en gemakkelijk met Jilster.

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel voor je positieve reactie Jolanda. De kinderen zijn inderdaad altijd enorm blij met de tijdschriften. En het is van blijvende waarde voor hen.
Je kunt daarnaast nog veel nieuwe...
Je kunt daarnaast nog veel nieuwe verbeteringen ervaren in de nabije toekomst bij Jilster.
We komen deze week met een nieuw sjabloon vooral gericht op Vakantieglossy's. Wellicht leuk voor jou ook. Het voorbeeld vind je onderaan dit bericht.
Jilster (eigenaar)

Snelle levering en van goede kwaliteit voor een goede prijs

Hi Leo,
Dank je wel voor je positieve reactie. Daar doen we het voor.
We komen deze week met...
Hi Leo,
Dank je wel voor je positieve reactie. Daar doen we het voor.

Hilde

Een woord SUPER

Hi Hilde,
Dank je wel voor SUPER-reactie :)
We zijn blij dat je er veel plezier aan beleeft. Daar doen we het voor.
Je kunt daarnaast nog veel nieuwe verbeteringen ervaren in de nabije...
Hi Hilde,
Dank je wel voor SUPER-reactie :)
We zijn blij dat je er veel plezier aan beleeft. Daar doen we het voor.

Joske

Fijn programma om een leuk tijdschrift te maken. Handig dat er al veel templates in zitten die je kunt gebruiken. Prima klantenservice die mij geholpen hebben.
Tijdschriften zagen er mooi uit....
Tijdschriften zagen er mooi uit. Allemaal blije groep 8 kinderen!

Reactie Jilster B.V.:

We zijn blij dat jullie zulke mooie tijdschriften met Jilster hebben kunnen maken, Joske. Dankjewel voor jouw feedback. Dit waarderen wij zeer.

Rien van de Kerkhof

De bestelde tijdschriften werden keurig netjes verpakt afgeleverd. Zagen er prima uit. Dus kortom: helemaal 🔝.

Reactie Jilster B.V.:

Bedankt voor de positieve review, Rien! Fijn om te horen dat je de tijdschriften top vond :)

Prins Mauritsschool De Lier

Gaaf aandenken voor onze groep8ters !!

Reactie Jilster B.V.:

Fijn dat we jullie konden helpen met een gaaf aandenken te creëren. We hopen dat de groep achters er nog lang plezier aan zullen hebben!

Vera Botti

Beste, jullie hebben me zeer correct en zéér snel geholpen met het oplossen van een probleempje om de order te plaatsen, waarvoor dank.
Het was een groot plezier om via jullie site een...
Het was een groot plezier om via jullie site een tijdschrift te ontwerpen en het resultaat mocht er echt wel zijn! Iedereen 100% tevreden ! Ik zal zeker terug bij jullie een volgend project laten maken.

Reactie Jilster B.V.:

Goed om te horen dat we je zo fijn hebben kunnen helpen, Vera! We kijken er naar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn :)

Margriet

Ik ben zeer tevreden over Jilster. Het format en de werkwijze zijn niet moeilijk, er wordt goed uitleg gegeven en het geleverde product is prachtig. De service is uitstekend.

Reactie Jilster B.V.:

Bedankt voor jouw positieve woorden, Margriet! We hopen dat je nog lang geniet van jouw tijdschrift.

Conny

Superleuk om met alle collega's een tijdschrift te maken voor een collega die met pensioen is gegaan. Enthousiaste reacties en ook leuk om te zien hoe iedereen op zijn eigen manier met of zonder... Superleuk om met alle collega's een tijdschrift te maken voor een collega die met pensioen is gegaan. Enthousiaste reacties en ook leuk om te zien hoe iedereen op zijn eigen manier met of zonder gebruik te maken van alle sjabloon's tot iets moois komt.Echt een aanrader om een blijvende herinnering te maken en te geven.Ook als je vragen hebt en je stuurt een mail heb je binnen een handomdraai een antwoord.

Reactie Jilster B.V.:

Leuk om te horen dat jullie met alle collega's aan een tijdschrift gewerkt hebben, Conny. En wat fijn dat het gebruik van Jilster zo positief ervaren is!