Erwin

Het is super leuk om via Jilster een gids aan te maken, wij hebben dit gedaan voor een groep 8. Het eindproduct is fantastisch, met veel blije gezichten als gevolg. Super tevreden!

Het...

Het was het tweede jaar. Vorig jaar hebben we een proefexemplaar aangevraagd voordat we definitief gingen bestellen, en dat werkt perfect. Dit jaar dachten we het met een pdf versie te doen, om zo de laatste controle uit te voeren. Dit is niet aan te raden. De PDF versie is van een dusdanige slechte kwaliteit, dat je flink gaat twijfelen of je de gids daadwerkelijk moet gaan aanschaffen. Het was vanwege onze eerdere ervaring van een jaar ervoor dat we besloten hebben alsnog te bestellen, maar ik kan me voorstellen dat mensen afhaken op basis van de pdf.

Dit is iets voor Jilster om bewust van te zijn.

Maar het eindproduct is fantastisch, met veel blije gezichten als gevolg. Super tevreden!

Reactie Jilster B.V.:

Wat gaaf om te horen dat jullie eindproduct zo mooi is geworden, Erwin :)
Wat gaaf om te horen dat jullie eindproduct zo mooi is geworden, Erwin :)
Dankjewel voor jouw feedback. Dit waarderen we zeer. Wat betreft de pdf die jullie hebben aangevraagd is van lage resolutie inderdaad. Deze is bedoeld om digitaal door te kijken en eventueel te printen om zo fysiek te kunnen nakijken. Uiteraard is dit niet de kwaliteit waarin uiteindelijk gedrukt wordt. We drukken namelijk in 300dpi. Nogmaals dank voor de complimenten, Erwin. Geniet van het eindproduct en de blije gezichten!

Werkt prettig, opslaan en laden van pagina’s gaat een beetje langzaam

Hi Laura,
Dankjewel voor jouw feedback. Dit waarderen wij zeer en nemen dit uiteraard ter harte :)
Veel plezier van jouw tijdschrift!

Marlous

Fijn om met sjablonen te kunnen werken, dat maakt het een echt magazine qua opmaak! Het magazine werd zeer enthousiast ontvangen door het bruidspaar, een mooi en origineel cadeau waarmee zij nog... Fijn om met sjablonen te kunnen werken, dat maakt het een echt magazine qua opmaak! Het magazine werd zeer enthousiast ontvangen door het bruidspaar, een mooi en origineel cadeau waarmee zij nog eens kunnen terugkijken op hun dag. Snelle levering en goede kwaliteit.

Reactie Jilster B.V.:

Bedankt voor je positieve woorden, Marlous. Wat fijn dat het bruidspaar zo enthousiast was met het magazine!

Suzette Van Dam

Geweldige website! Heel duidelijk wat je moet doen en gelukkig zijn er sjablonen. Scheelt een hoop werk!

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel Suzette voor de fijne reactie. We hopen dat je nog veel plezier van je tijdschrift zult hebben :)

Je moet het even ontdekken, maar dan maak je met gemak gebruik van alle mogelijkheden die het systeem je biedt. Wij maakten met meerdere redactieleden in binnen en buitenland een geweldig... Je moet het even ontdekken, maar dan maak je met gemak gebruik van alle mogelijkheden die het systeem je biedt. Wij maakten met meerdere redactieleden in binnen en buitenland een geweldig tijdschrift. Een pluspunt is de mogelijkheid om ook in het Engels gebruik te maken van het systeem. Het is gebruiksvriendelijk, maar je moet wel over een snelle internetverbinding beschikken. De ontvanger van het tijdschrift was blij verrast en en kon haar ogen niet geloven. Een eigen glossy!

Reactie Jilster B.V.:

Wat fijn dat jullie de ontvanger zo blij konden maken met haar eigen glossy. En wat leuk om te horen dat jullie vanuit verschillende landen met Jilster gewerkt hebben. Dankjewel voor deze fijne... Wat fijn dat jullie de ontvanger zo blij konden maken met haar eigen glossy. En wat leuk om te horen dat jullie vanuit verschillende landen met Jilster gewerkt hebben. Dankjewel voor deze fijne terugkoppeling :)

Debbie

Voor verjaardag van m’n man een boek gemaakt met al zijn maffe uitspraken, foto’s en verhalen van vrienden. We zijn er enorm blij mee.
Het werkt lekker overzichtelijk en boek is van goede...
Het werkt lekker overzichtelijk en boek is van goede kwaliteit 👍🏻

Reactie Jilster B.V.:

Wat goed om te horen dat je zo fijn gewerkt hebt met Jilster, Debbie! We wensen je nog heel veel plezier met jouw tijdschrift.

Barbera

Onlangs een afscheidstijdschrift voor groep 8 gemaakt. Het systeem werkt wat langzaam, maar wel eenvoudig en duidelijk. De verwerking van de bestelling ging super snel! We hadden het 2 dagen later... Onlangs een afscheidstijdschrift voor groep 8 gemaakt. Het systeem werkt wat langzaam, maar wel eenvoudig en duidelijk. De verwerking van de bestelling ging super snel! We hadden het 2 dagen later al binnen, kwaliteit van papier en druk is heel goed!
Helaas was er iets misgegaan in het drukproces, waardoor 3 pagina's niet goed waren, maar na 1 telefoontje hebben ze dat perfect opgelost en ook nog voor de geplande afscheidsavond. Service een dikke 10 dus!!!
Zeker aan te raden.

Reactie Jilster B.V.:

Hi Barbera, wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. We zijn blij met de waardering!

Gity

Zeer tevreden over het resultaat en vooral de service! Ze zijn zeer behulpzaam en staan je te woord als je ze nodig hebt. Mooi werk... ERG Bedankt!!!

Nautilus SO

Voor groep 8 hebben we een afscheidstijdschrift gemaakt. De kinderen mochten hun eigen pagina maken. Ze hebben dat vol enthousiasme gedaan. Het eindresultaat was super. Snel geleverd, goede... Voor groep 8 hebben we een afscheidstijdschrift gemaakt. De kinderen mochten hun eigen pagina maken. Ze hebben dat vol enthousiasme gedaan. Het eindresultaat was super. Snel geleverd, goede klantenservice. Wij zijn zeer tevreden!

Reactie Jilster B.V.:

Gaaf om te horen :) dankjewel voor jullie mooie woorden. We zijn blij dat jullie met Jilster zo'n mooi tijdschrift hebben kunnen maken. Veel plezier ervan!

Marleen

Een tijdschrift gemaakt voor een collega die afscheid nam. Heel mooi programma, vraagt wel doorzettingsvermogen als je doorhebt hoe het werkt is het erg leuk om te maken,daarom de pagina's maar aan... Een tijdschrift gemaakt voor een collega die afscheid nam. Heel mooi programma, vraagt wel doorzettingsvermogen als je doorhebt hoe het werkt is het erg leuk om te maken,daarom de pagina's maar aan laten leveren en zelf verder bewerkt. Veel mogelijkheden. Mooi resultaat en snelle levering.

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel voor jullie mooie review. We waarderen het erg dat je hier de tijd voor hebt genomen. Supergaaf om te horen dat jullie zo tevreden zijn en een mooi tijdschrift hebben kunnen maken. Veel... Dankjewel voor jullie mooie review. We waarderen het erg dat je hier de tijd voor hebt genomen. Supergaaf om te horen dat jullie zo tevreden zijn en een mooi tijdschrift hebben kunnen maken. Veel plezier ervan!