Roelof Moorlag

Het nieuwe online programma is supertraag, niet te doen. Waarom is er geen offline alternatief?
Ik zou graag gebruik maken van de sjablonen die Jilster biedt, die zie ik bij andere aanbieders namelijk niet.

Ook is de interface niet intuïtief, zijn er wel echte gebruikers betrokken bij het ontwikkelen ervan?
Zo moet je voor iedere pagina opnieuw uit een sjabloon kiezen. Waarom kan niet het volledige sjabloon (met alle pagina's) in één keer aan je ontwerp worden toegekend? Het opslaan van een pagina, doorgaan naar de volgende en dan weer een selectie maken uit het (hetzelfde) sjabloon als de pagina ervoor is enorm tijdrovend. Het opslaan alleen al duurt meer dan een minuut.

Het is dat er (nog) geen goed alternatief is voor Jilster.

Beste Roelof,
Dank je wel voor jouw waardevolle feedback. We werken hard aan de verbeteringen die je voorstelt. We weten dat een aantal daarvan deze zomer gaan lukken.
We nodigen je graag...
Beste Roelof,
We nodigen je graag uit in de toekomst daar jouw voordeel mee te doen.

H. Bijker

Het was zo geweldig om wederom een glossy te maken. Na het huwelijk van mijn dochter, nu ook voor het huwelijk van mijn zoon. Vele uren heb ik er aan besteed, maar het is dan ook verslavend en het... Het was zo geweldig om wederom een glossy te maken. Na het huwelijk van mijn dochter, nu ook voor het huwelijk van mijn zoon. Vele uren heb ik er aan besteed, maar het is dan ook verslavend en het is fantastisch om te geven. Het lijkt me nu nog een mooie uitdaging om een mooi blad te maken over het leven van mijn ouders. Ik ben benieuwd naar de aanpassingen van Jilster om er nog makkelijker mee te werken. Vriendelijke groet, Truus

Dank je wel Truus.
We waarderen jouw feedback en complimenten. We herkennen het verslavende van Jilster.
We werken ook hard aan een nog beter programma.
Het...
Dank je wel Truus.
We werken ook hard aan een nog beter programma.

Moon

Ik heb echt een heel mooi tijdschrift gemaakt voor mijn dochter. Het is helemaal geworden zoals ik gehoopt had.

Fijn Moon.
En tot de volgende keer :)
Groet,
Het Jilster-team

Het is een mooi uitgebreid programma, alleen het werkt niet altijd even goed. Het laden kost vaak veel tijd en sommige dingen werken wat omslachtig.
En een minpunt vind ik, dat ik voor een...
En een minpunt vind ik, dat ik voor een proefdruk in totaal iets meer dan €14 moest betalen. Eigenlijk zou je die gecompenseerd moeten krijgen wanneer je definitief gaat bestellen. Het is nog best prijzig alles bij elkaar. Ons tijdschrift was voor het afscheid van groep 8 en gelukkig konden het door sponsors worden betaald.
Het resultaat is wel erg mooi geworden, mooie kwaliteit van afdrukken.

Beste Jacqueline,
Dank je wel voor je bericht en waardering.
We zijn ook blij met de tips naar ons. We nemen die heel serieus en werken daaraan.
Hartelijke...
Beste Jacqueline,
Dank je wel voor je bericht en waardering.

Ronduit

We hebben met een team van 20 personen een heel mooi tijdschrift kunnen maken voor een collega die met pensioen gaat. Samenwerking ging prima. Toen er op het laatste moment iets misging met de... We hebben met een team van 20 personen een heel mooi tijdschrift kunnen maken voor een collega die met pensioen gaat. Samenwerking ging prima. Toen er op het laatste moment iets misging met de bezorging leverde Jilster een enorm goede service! De investering en prijs kwaliteit verhouding meer dan waard!

Dank je wel :)
We zijn blij met de waardering.
Het Jilster-team

We hebben een prachtig mooi huwelijksmagazine gemaakt, het bruidspaar en de gasten waren erg enthousiast over het resultaat(lees kwaliteit)! Fijne hulp gehad toen we op het laatste moment toch nog... We hebben een prachtig mooi huwelijksmagazine gemaakt, het bruidspaar en de gasten waren erg enthousiast over het resultaat(lees kwaliteit)! Fijne hulp gehad toen we op het laatste moment toch nog een paar foutjes hadden ontdekt, snelle service, echt top! Een dik compliment voor het team van Jilster!

Dank je wel :)
Een tien is mooi.

TP Heesch

Super leuke glossy gemaakt voor een collega die met pensioen ging.Sommige collega’s hadden moeite met hun inspiratie. Toen ze eenmaal de smaak te pakken hadden waren ze niet te stoppen. Hij is erg... Super leuke glossy gemaakt voor een collega die met pensioen ging.Sommige collega’s hadden moeite met hun inspiratie. Toen ze eenmaal de smaak te pakken hadden waren ze niet te stoppen. Hij is erg mooi geworden en het was een super leuk cadeau om te geven.

Reactie Jilster B.V.:

Wauw, wat mooi om te horen :) Dankjewel voor jouw feedback. Gaaf dat jullie met Jilster zo'n mooie glossy hebben kunnen maken voor jullie collega.

Annemarie

We hebben een blad gemaakt voor onze jarige zus. De sjablonen zijn leuk, het tijdschrift is heel mooi geworden maar het is een programma waar echt niet mee te werken is. Vaak liep het vast, soms was... We hebben een blad gemaakt voor onze jarige zus. De sjablonen zijn leuk, het tijdschrift is heel mooi geworden maar het is een programma waar echt niet mee te werken is. Vaak liep het vast, soms was de tekst opeens weg, je kunt niet knippen en plakken vanuit een document, als je het blad wilt verzenden om te bestellen moet je elke pagina gereed maken, dit duurt heel lang, sjablonen van foto’s kun je niet zo overnemen, lettertypen zijn alleen over te nemen als je de eerste letter laat staan, etc, etc...Hopelijk wordt dit allemaal gauw verbeterd want zo is het echt niet werkbaar. Jammer!

Wil Mes

Een glossy voor het huwelijk van onze zoon. Heel mooi geworden, iedereen was onder de indruk van de mooie kwaliteit

Renate

Leuk tijdschrift om als cadeau te geven en zeer goede, snelle service! Ook contact met klanterservice verliep uitstekend en zeer snel!

Reactie Jilster B.V.:

Heel erg bedankt voor de complimenten, Renate. Wij waarderen dit zeer :)