Charlotte

Jilster, ik wil jullie allemaal bedanken voor de geweldige service! Jullie stonden altijd klaar om te helpen en nauwkeurig mee te kijken. De klant staat bij jullie centraal. Echt heel mooi om zo’n... Jilster, ik wil jullie allemaal bedanken voor de geweldige service! Jullie stonden altijd klaar om te helpen en nauwkeurig mee te kijken. De klant staat bij jullie centraal. Echt heel mooi om zo’n klantgericht bedrijf te zien! Daarnaast bieden jullie een programma aan die voor iedereen bruikbaar is, met de meest prachtige templates en het eindresultaat is prachtig! Heel erg bedankt!

Hi Charlotte,
Hi Charlotte,
Wauw, dankjewel voor jouw mooie review. Ik lees dit met een stralende lach op mijn gezicht. Wat fijn om jou zo van dienst te kunnen zijn. Geniet van het eindresultaat.
Namens het hele Jilsterteam,
Sophie

Liesbeth Schoenmakers

Ik heb met heel veel plezier aan het programma van Jilster gewerkt, om een magazine voor mijn dochter haar 21ste verjaardag te maken.
Een goed programma, waardoor ik een prachtig mooi magazine...
Een goed programma, waardoor ik een prachtig mooi magazine in elkaar kon zetten, heel makkelijk ook om andere uit te nodigen in het programma zelf.
Het is werkelijk prachtig geworden, een mooie kwaliteit papier, een genot om te geven en te krijgen!
Ook de klantenservice zeer klantvriendelijk en correct!
Liesbeth Schoenmakers

Hi Liesbeth,
Dankjewel voor jouw mooie review.
Hartelijke groet van het hele Jilster team

Vullings

Onze ervaring met dit bedrijf zijn zeer goed.
Ze zijn erg klantvriendelijk.
Ga zo door.

Reactie Jilster B.V.:

Dank voor jouw review, A. Vullings. We zijn blij dit te horen en zullen zo doorgaan :)
Namens het hele Jilsterteam,
Sophie

F

Heel slecht

Hi F,
Wat jammer dat je een slechte ervaring hebt. Wat kunnen we volgens jou verbeteren? We waarderen jouw feedback en horen graag van je terug.

John van den Berg

We zijn ontzettend tevreden over Jilster. Het geleverde magazine zag er erg goed uit. Er was 1 pagina niet goed gegaan met de tekst (viel net gelijk met de rand). Contact gehad met de... We zijn ontzettend tevreden over Jilster. Het geleverde magazine zag er erg goed uit. Er was 1 pagina niet goed gegaan met de tekst (viel net gelijk met de rand). Contact gehad met de klantenservice, het werd meteen opgepakt, meegekeken en oplossing aangeboden ( zonder extra kosten!). Het ging als vanzelf. Hier kunnen veel bedrijven nog iets van leren!

We zijn erg enthousiast over het eindproduct. :-) Een aanrader.

Hi John,
dankjewel voor jouw beoordeling.
Leuk dat je je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven.
Wij worden blij als jij blij bent :)
Hartelijke groet

Anne Maartje

Wauw we hebben de tijdschriften ontvangen! En ze zijn super gaaf geworden! Wat ontzettend fijn dat jullie dit zo snel hebben opgepakt en ons belletje serieus hebben genomen, waardoor we het nu op... Wauw we hebben de tijdschriften ontvangen! En ze zijn super gaaf geworden! Wat ontzettend fijn dat jullie dit zo snel hebben opgepakt en ons belletje serieus hebben genomen, waardoor we het nu op tijd hebben gekregen.
Nogmaals dank voor jullie extra inzet!

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel voor jouw review, Anne Maartje. Superfijn dat de tijdschriften op tijd zijn binnengekomen. Daar worden wij ook heel blij van. Veel plezier ervan gewenst.
Hartelijke groet van het...
Hartelijke groet van het Jilster Team

Brigitte

Prima service, top!!
Snelle reactie!

Reactie Jilster B.V.:

Dank, Brigitte, voor jouw mooie woorden. Gaaf dat jij jouw eigen creatie met Jilster hebt gemaakt. Veel plezier ervan.

Lonneke

Perfecte ervaring. Blij met het afscheidstijdschrift. Hele goede kwaliteit en goede service.

Peter

Fantastische ervaring gehad met het maken van het boek van mijn vader. Het programma werkte prima en het uiteindelijke boek zag er echt prachtig uit.

Harm

Heel erg slecht. Even snel een sjabloon gebruiken kan niet. Het zijn geen sjablonen, maar voorbeelden. Met andere woorden je kan niet zo even een foto in het sjabloon slepen en dat het er dan in... Heel erg slecht. Even snel een sjabloon gebruiken kan niet. Het zijn geen sjablonen, maar voorbeelden. Met andere woorden je kan niet zo even een foto in het sjabloon slepen en dat het er dan in staat. Je zal zelf moeten bewerken, wat allemaal erg gebruikers onvriendelijk is. Er zijn veel betere programmas beschikbaar