Diana Zoon

Super programma en zo leuk om te maken! Ondersteuning van de helpdesk is ook uitstekend én snel.
Heb inmiddels al voor meerdere gelegenheden tijdschriften gemaakt:
- 25 jarige bruiloft...
Heb inmiddels al voor meerdere gelegenheden tijdschriften gemaakt:
- 25 jarige bruiloft van een vriend van mij
- afscheid van een collega die met pensioen ging én één die ging verhuizen
- vakantie herinneringen voor mijn zus die geheugenproblemen heeft (helpt echt als we samen de glossy doorbladeren)
- vakantie herinneringen van 8 citytrips met het zelfde clubje vrienden (was een leuk verjaardagscadeau)
Ik denk dat er nog wel een paar bij gaan komen.

Reactie Jilster B.V.:

Wauw, Diana, dankjewel voor jouw mooie woorden. Superleuk om dit teruggekoppeld te krijgen. Gaaf dat je al zoveel mooie tijdschriften met Jilster hebt kunnen maken :)

Ingrid Jonathans

Zeer positief

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel voor je compliment, Ingrid :) we zijn blij dit te horen.

Mireille Awater

Het tijdschrift is echt heel erg gaaf geworden.
Daarnaast is jullie service super, want het is allemaal goed gekomen nadat ik een foutief leveringsadres had opgegeven.

Reactie Jilster B.V.:

Te gek, Mireille :) dankjewel voor jouw mooie woorden. Dit waarderen wij zeer. Veel plezier van jouw tijdschrift.

Marjan

Het tijdschrift is supermooi geworden, wel goed om een glossy buitenkant te nemen.
En de levering was heel snel!

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel, Marjan. Wat een mooie feedback. Erg fijn om te horen over jouw ervaring met Jilster :)

Debby

Het is een prachtig tijdschrift geworden en snelle levering, top!

Desiree Van Haaften

Een mooi boek gemaakt ter gelegenheid van afscheid collega (pensioen) zag er fantastisch uit!

Pauline de Kroon

Het levensboek dat als bruidscadeau gemaakt is voor mijn broer en schoonzus is een groot succes geworden. Met familie en vrienden hebben we er samen aan gewerkt. Het boek is prachtig geworden. Door... Het levensboek dat als bruidscadeau gemaakt is voor mijn broer en schoonzus is een groot succes geworden. Met familie en vrienden hebben we er samen aan gewerkt. Het boek is prachtig geworden. Door de goede service van Jilster konden we het cadeau ook nog op tijd geven. Het pakketje was namelijk kwijt geraakt in de post. Een dag voor de bruiloft heeft Jilster het boek nog een keer met spoed laten drukken, en kon ik het in Almere ophalen. Dat heeft ons heel veel stress gescheeld. Het boek dat was kwijtgeraakt met de post is afgelopen week alsnog bij me bezorgd, gratis. Hartstikke tof.

Het programma werkt overigens niet perse heel goed. Er zitten nog een paar 'bugs' in. Het opslaan van een pagina kan ellenlang duren, en ook het verwijderen van pagina's tussendoor is niet zo simpel als het nu klinkt. Tip voor de nieuwkomers, zorg dat je ruim 3 weken de tijd neemt om het boek te finetunen nadat je iedereen z'n pagina hebt laten inleveren. Dan heb je tijd genoeg om te ordenen, dingen te verwijderen, op te slaan, te finaliseren, etc.

Ik heb jarenlang goede ervaringen gehad met Jilster en diverse tijdschriften gemaakt maar de laatste gemaakt in de nieuwe opmaak.
Dit is echt mijn laatste. Ik was blij dat hij klaar was maar...
Dit is echt mijn laatste. Ik was blij dat hij klaar was maar begin er nooit meer aan. Het was zo leuk maar het is het niet meer. Ik hoor ook van anderen dat zij ook balen van de nieuwe opmaak en het niet meer kunnen gebruiken van de oude pagina's. Verder is het nieuwe programma zeer gebruiksonvriendelijk. Een collega die nieuw is met het programma zegt zelfs dat ze er niets aan vindt. Veel succes, ik ga op zoek naar iets anders mocht ik ooit nog overwegen iets te gaan maken. Sorry voor de reactie maar ik kan er niets anders van maken. Ik beveel het dus ook niet aan.
Groeten Wilma Biel

Seren

Ik moest een tijdschrift maken voor mijn afstudeeropdracht. Dankzij jullie heb ik een mooi product geleverd en een cijfer gekregen om mee te pronken! Een verbeterpunt misschien, ik heb dezelfde... Ik moest een tijdschrift maken voor mijn afstudeeropdracht. Dankzij jullie heb ik een mooi product geleverd en een cijfer gekregen om mee te pronken! Een verbeterpunt misschien, ik heb dezelfde beoordeling voorbij zien komen. De programma is inderdaad erg traag, ik was er 4 uur mee bezig terwijl ik mijn teksten kant en klaar had vanuit een andere programma. Voor de rest was alles prima, het is ook heel snel geleverd. Er is ook veel keus op het gebied van lettertypen, kaders en achtergronden. Bedankt!

TL

Ik heb hier twee keer een glossy tijdschrift gemaakt en besteld. Beide keren was het resultaat prachtig, de tweede keer was het zelfs nog mooier dan de eerste. Ik heb zelf lang voor diverse... Ik heb hier twee keer een glossy tijdschrift gemaakt en besteld. Beide keren was het resultaat prachtig, de tweede keer was het zelfs nog mooier dan de eerste. Ik heb zelf lang voor diverse vrouwenbladen gewerkt en heb dus een redelijk hoge standaard, haha, maar ik ben niet teleurgesteld. Gedurende het maken van het blad heeft de klantenservice mij enorm geholpen met mijn vragen en uiteindelijk hebben ze me eveneens erg geholpen met leveren.