Elma

De basis van de software is mooi; maar de uitvoering er van... Veel problemen met het tijdschrift opslaan, plotseling uitgelogd worden en er blijkt ook een datalek in de site te zitten.
Dus de 1,5 ster is geen halve ster geworden omdat ik uiteindelijk (maar na héél veel gedoe en extra tijd) een mooi tijdschrift in elkaar heb gekregen. Net besteld en hopelijk begin volgende week in huis.
Maar voor ons de laatste keer om hier een tijdschrift te maken en ik zou het zéker niet aanbevelen als je wil dat je gegevens ergens veilig bewaard worden en niet zo maar op straat kunnen komen te liggen.

Reactie Jilster B.V.:

Beste Elma,
Helaas zijn er op het moment een aantal technische problemen op onze website. We proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Wat betreft het datalek die jij benoemt. Wij hebben onze beveiliging goed op orde en er is geen sprake van een datalek. Indien je er zeker van bent dat dit daadwerkelijk wel het geval is, dan zijn wij erg geinteresseerd om hier meer over te horen. We wachten je reactie hierover af.
Ik wil je verder nog heel veel plezier wensen van het tijdschrift dat volgende week bij jou binnenkomt!

Score voor Jilster B.V.: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee