DYDRA

Sinds vrijdagavond ben ik bezig met het bewerken van een magazine. Ik ben nu vandaag maandag avond nog bezig. Ik word er telkens uitgegooid!!!! Bladzijdes kunnen niet worden opgeslagen, waardoor ik van alles telkens opnieuw moest schrijven en bewerken. Heel vervelend en hier door ben ik veel tijd kwijt. Aangezien ik een deadline heb komt dit echt helemaal niet uit. Nu is het niet eens mogelijk om in te loggen en krijg ik een HTTP eror. Ik kan dus nu helemaal niks. Er is niemand waar ik even snel contact mee kan opnemen, want dat kan natuurlijk alleen via de mail... Echt heel slecht. Hopelijk haal ik me deadline nog!

Reactie Jilster B.V.:

Hi Dydra,
Wat ontzettend vervelend dat je dit zo ervaart. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Twee weken geleden zijn wij overgegaan naar een nieuw platform waarop veel meer mogelijk wordt. We zijn druk bezig met het doorvoeren van alle verbeteringen en doen ons uiterste best om jouw ervaring zo mooi mogelijk te maken. Ik heb zojuist proberen in te loggen in jouw account en dit gaat zonder problemen. Helaas stuurde jij jouw bericht gisteravond en hebben wij deze pas vanochtend kunnen behandelen. We willen je heel graag helpen en ondersteunen tijdens het maken van jouw tijdschrift. Schroom dus niet om contact met ons op te nemen.
We willen jou bedanken voor de feedback en nemen dit zeer serieus. We zullen jouw verbeterpunten in acht nemen en meenemen naar de toekomst.
Hartelijke groet,
Het Jilster Team

Score voor Jilster B.V.: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee