ik f een ooievaar

Irritant programma. het niet eens 1 ster waard . niet gebruiksvriendelijk

Reactie Jilster B.V.:

Hi, het spijt ons dat je het programma als gebruiksonvriendelijk ervaart. Onze klantenservice is doordeweeks bereikbaar via Whatsapp/telefoon/mail van 09:00 tot 17:00. We staan graag voor je klaar!

washi tape poepjes:)

HEEL irritant Heel ongebruiksvriendelijk(doe hier iets aan NU) ʷᵃˢʰᶦ ᵗᵃᵖᵉ ᵖᵒᵉᵖʲᵉˢ:⁾ en het programma zelf werkt gewoon NIET mee

Reactie Jilster B.V.:

Hi Lize, het spijt ons dat je het programma als gebruiksonvriendelijk ervaart. Onze klantenservice is doordeweeks bereikbaar via Whatsapp/telefoon/mail van 09:00 tot 17:00. We staan graag voor je... Hi Lize, het spijt ons dat je het programma als gebruiksonvriendelijk ervaart. Onze klantenservice is doordeweeks bereikbaar via Whatsapp/telefoon/mail van 09:00 tot 17:00. We staan graag voor je klaar!

zeg ik niet

PROGRSMMS WERKT VOOR GEEN ENE METER MEE ECHT HEEL IRRITANT

Reactie Jilster B.V.:

Hi, wat vervelend dat het programma niet meewerkt voor jou. We zijn ook bereikbaar telefonisch of via WhatsApp. We staan graag klaar om je te helpen!

Kim

Zeer positief. Het was voor ons makkelijk en goed te doen om een mooi uitziend magazine te maken. We hadden hier geen ervaring in. Maar het is echt leuk en niet moeilijk. De kwaliteit is boven onze... Zeer positief. Het was voor ons makkelijk en goed te doen om een mooi uitziend magazine te maken. We hadden hier geen ervaring in. Maar het is echt leuk en niet moeilijk. De kwaliteit is boven onze verwachting. Erg snelle levering. Een aanrader!

nan kroon

Het maken van een boek gaat prima, maar er wordt dan weer eens iets veranderd en niet altijd ten goede. In de nieuwste versie kan ik geen geprinte versie maken, alleen een digitale, maar dat wil ik... Het maken van een boek gaat prima, maar er wordt dan weer eens iets veranderd en niet altijd ten goede. In de nieuwste versie kan ik geen geprinte versie maken, alleen een digitale, maar dat wil ik niet.

nan kroon

Na een kleine negatieve ervaring, alsnog het probleem snel opgelost. Zeer snelle reactie van jilster.

Marjolijn

Met veel plezier weer een tijdschrift gemaakt via Jilster. Het eindresultaat is erg mooi geworden. Complimenten voor de goede aftersales. Het team van Jilster is ook supervriendelijk en behulpzaam.

Verpleeghuis

Wat een ongelofelijk klantonvriendelijke site

Chayenne

Super!
Super!
Ontzettend leuke site om zelf je magazine etc. te ontwerpen en ook nog eens een snelle levertijd. Maar ik ben vooral tevreden over de goede service! Een foto lukte niet goed om juist te zetten (verspreid over 2 pagina’s) en hier hebben de mensen van Jillster me ontzettend goed bij geholpen! Ook waren ze erg vriendelijk aan de telefoon en ontzettend behulpzaam! Ik ben heel blij met mijn cadeau en weet zeker de ontvangers ook.

Masja

Eerst had ik een tijdschrift gemaakt voor een vriendin. Aangezien ik best onhandig ben in dit soort dingen was ik blij met de gebruikersvriendelijkheid van Jilster. Dat was de reden dat ik via... Eerst had ik een tijdschrift gemaakt voor een vriendin. Aangezien ik best onhandig ben in dit soort dingen was ik blij met de gebruikersvriendelijkheid van Jilster. Dat was de reden dat ik via Jilster ook een tijdschrift heb gemaakt voor de 75e verjaardag van mijn moeder. Een hele klus, omdat iedereen van onze (grote) familie een bijdrage had geleverd. Helaas was er iets niet goed gegaan in de planning bij Jilster en zou het te laat klaar zijn. Maar ze hebben het prima opgelost en uiteindelijk met wat kunst-en vliegwerk van hen en de drukker werd het toch op tijd geleverd. Dus wij waren uiteindelijk toch weer blij!