Niek

Erg slecht. Software is dramatisch te noemen. Gebruik dit alstublieft niet, tekst verander je en de stijl is weg, het lijkt wel alsof dit bedrijf net bestaat. Erg slechte editor.

Ineke Renée

Slechte ervaring helaas, wel snel antwoord op vragen

Mooi resultaat en prachtig cadeau.
Mooi resultaat en prachtig cadeau.
Voor het 50-jarig huwelijk van mijn ouders hebben wij een magazine gemaakt. Vol met herinneringen en prachtige verhalen. Ze waren blij verrast en er ontzettend blij mee!

Zoe

Erg leuk om zelf een tijdschrift te ontwerpen met Jilster en mooi resultaat!

Mar

Verbaasd over de mogelijkheden. Zag er heel professioneel uit. Tof product om mee te werken.

Software gratis, maar dramatisch

Het bewerkingsprogramma is wat traag, maar het resultaat is echt fantastisch!

Zou leuk zijn als ze ook flipbooks om te downloaden aan zouden bieden...

Programma software echt dramatisch! Alles klapt er steeds uit. Niet opgeslagen enz enz. Als ik dit had geweten was ik er niet aan begonnen. Het eindresultaat was mooi, maar de weg er naartoe... Programma software echt dramatisch! Alles klapt er steeds uit. Niet opgeslagen enz enz. Als ik dit had geweten was ik er niet aan begonnen. Het eindresultaat was mooi, maar de weg er naartoe frustrerend en vreselijk

Reactie Jilster B.V.:

Hi Linda,
Hi Linda,
Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. We zijn blij dat het resultaat naar wens is. We nemen jouw feedback mee en zijn continu bezig met verbeteren. Bedankt dat je tijd hebt genomen om een review te schrijven. We nemen dit serieus en nemen het ter harte.
We wensen je veel plezier van jouw bestelling.
Hartelijke groet,
Het Jilsterteam

Vero

Magazine gemaakt voor 50 jarig huwelijksfeest. Heel veel mogelijkheden en heel mooi eindresultaat!!!!
Het programma om het magazine te maken is traag. Als je wil wisselen tussen bladzijdes, moet je deze altijd opslaan (dit duurt lang). Als je het magazine wil doorbladeren, duurt het soms een dag voordat je de veranderingen ziet. (Deze zijn dan wel opgeslagen, maar nog niet zichtbaar).
Klantenservice nodig gehad en binnen 5 minuten antwoord, dus dat is top. En ook het eindresultaat is dus TOP!
TIP: begin op tijd, want een mooi magazine kost heel veel tijd! Ik had ook een PDF gemaakt voordat het magazin gedrukt werd. Dat is een aanrader, en binnen 30 minuten in mijn mailbox.

Geen aanrader...

Reactie Jilster B.V.:

Wat jammer dat je Jilster niet zou aanraden. We stellen het op prijs als je jouw mening met ons wilt delen. We leren van jouw feedback en nemen dit serieus.