Afscheidstijdschrift voor de juf gemaakt. Superleuk eindresultaat. Mooi papier, mooi gedrukt. Veel mogelijkheden binnen het ontwerpprogramma. Zou hier en daar nog beter kunnen;-) Bijvoorbeeld de... Afscheidstijdschrift voor de juf gemaakt. Superleuk eindresultaat. Mooi papier, mooi gedrukt. Veel mogelijkheden binnen het ontwerpprogramma. Zou hier en daar nog beter kunnen;-) Bijvoorbeeld de vorm van foto's aanpassen, aan twee pagina's naast elkaar op je scherm werken. e.d. Maar vergeleken met andere opties verreweg de beste aanbieder! Ook snel in het afleveren. Wel duur overigens. bijna € 40,- voor 1 glossy...

Reactie Jilster B.V.:

Wauw, Heidi. Wat een mooie review heb je geschreven. Ook dank voor jouw feedback. Hier hechten we veel waarde aan. Gaan/zijn aan de slag met jouw suggesties :)

Avond4daagseNesselande

Het tijdschrift is prachtig geworden! Mooi papier mooie afdruk! Fijn programma, alleen foto's uploegen werkt niet altijd even soepel.

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel voor jouw review, Petra. Tof dat je het programma als fijn hebt ervaren. Te gek dat je zo'n mooi tijdschrift met Jilster hebt gemaakt. Veel plezier ervan :)

Het tijdschrift voor een afscheid nemende collega is super mooi geworden.
Het tijdschrift voor een afscheid nemende collega is super mooi geworden.
Het vergt enige inzet van de redacteuren en het programma zou iets vlotter kunnen werken maar al met al een prettige manier van werken.
Kwaliteit van de afdruk was ook boven verwachting.

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel voor jullie waardering :) Wat gaaf dat jullie zo'n mooi tijdschrift voor jullie collega met Jilster hebben gemaakt.

Afscheidstijdschrift gemaakt voor groep 8.
Super mooi geworden. Mooie kwaliteit papier.

Reactie Jilster B.V.:

Gaaf om te horen, Karin :) dankjewel voor jouw waardering. Hartelijke groet, het Jilsterteam

Arno schapendonk

Mooi huwelijks tijdschrift gemaakt voor onze zoon en schoondochter . Met hulp van jilster een onvergetelijk boek geworden

Miriam Gossens

Tijdschrift gemaakt voor een goede vriendin die 50 jaar is geworden. Een zeer gewaardeerd cadeau. Het was voor mij de eerste keer om met Jilster te werken, zeker niet de laatste keer. Je moet er... Tijdschrift gemaakt voor een goede vriendin die 50 jaar is geworden. Een zeer gewaardeerd cadeau. Het was voor mij de eerste keer om met Jilster te werken, zeker niet de laatste keer. Je moet er even handigheid in krijgen. En als je op tijd begint en input krijgt dan is het al feest achter de laptop.

Zeer gebruiksvriendelijk, prachtig resultaat en goede kwaliteit papier.

Melanie Jacobs

Eindresultaat is echt top geworden! Je bent er wat meer tijd aan kwijt dan verwacht, en het ligt er helemaal aan wat je voor input van collega's & vrienden krijgt. Maar het is zo de moeite waard.

Tijdschrift voor vriendin gemaakt met inbreng van vele familie en vrienden. Is een erg mooie glossy geworden, zeer waardevolle tastbare herinnering die erg dankbaar werd ontvangen.
Platform...
Platform is stabiel, laden duurt soms paar tellen, zeer gebruiksvriendelijk. Proefdruk bestellen duurde iets langer dan verwacht maar bezorging was toen ineens weer sneller geregeld. Top. Absolute aanrader!!

Charles van der Wal

Super - ziet er mooi uit en goed geholpen met een herdruk nadat ik een pagina vergeten was, de herdruk kwam ook mooi op tijd! Volgend jaar is er weer een afscheid - dan gaan we Jilster weer... Super - ziet er mooi uit en goed geholpen met een herdruk nadat ik een pagina vergeten was, de herdruk kwam ook mooi op tijd! Volgend jaar is er weer een afscheid - dan gaan we Jilster weer gebruiken hebben we al afgesproken.

Reactie Jilster B.V.:

Hi Charles, dankjewel voor jouw mooie woorden. Gaaf om te horen. Wat een compliment dat jullie volgend jaar weer jullie afscheidsboek met Jilster gaan maken.