Marjolein

Als hoofdredacteur heb ik heel veel klachten over het niet opslaan gekregen. Ik dacht toen nog dat de mensen iets niet goed deden. Mijn pagina’s gingen goed. Totdat er zaterdag 24 aug bij mijzelf ook een pagina niet werd opgeslagen. Veel werk dat opnieuw gedaan moest worden( en ja, ik sla nu vaker op tussendoor).
Nu vandaag zondag 25 augustus kom ik helemaal niet meer in het programma. Er wordt aangegeven dat de beveiliging niet op orde is of verlopen. Dus waar dit punt in een eerdere beoordeling nog werd weggewimpeld, blijkt toch niet alles op orde. Nu dus het probleem dat we met de deadline zitten en niks kunnen doen. Er intussen al heel veel tijd in hebben gestoken. Dus JILSTER, hoe nu verder?Mijn beoordeling is vandaag van een 8 naar een 4 gezakt.

Reactie Jilster B.V.:

Hi Marjolein,
Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. De website was afgelopen 25 augustus inderdaad een periode niet online. Wij hebben deze dag hard aan de website gewerkt. De website is nu weer gewoon toegankelijk en jij kan je tijdschrift bewerken. Ik kan jou verzekeren dat de website goed beveiligd is. Mocht je vragen hebben, dan kan je ons altijd een bericht sturen of ons bellen. We willen je graag helpen en jouw 4 weer omtoveren tot een 8.
Hartelijke groet,
Het Jilsterteam

Score voor Jilster B.V.: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee