Brechina

De module financieel management is een algemene opleiding en niet echt toegespitst op de zorg , terwijl dat wel in de titel van de module staat , dat vond ik jammer

Reactie ISBW:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende de module met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende de module met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Jeroen

Ik heb bewust voor ISBW gekozen vanwege de mogelijkheid in de avond klassikaal les te kunnen volgen. Dit is helaas voor de laatste module niet mogelijk, heel jammer dat hier geen betere oplossing... Ik heb bewust voor ISBW gekozen vanwege de mogelijkheid in de avond klassikaal les te kunnen volgen. Dit is helaas voor de laatste module niet mogelijk, heel jammer dat hier geen betere oplossing voor wordt gezocht.

Reactie ISBW:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Francine

Ik ben zwaar teleurgesteld in deze opleiding. Ik kreeg geen enkele feedback van mijn docent, geen enkel contact. ben behoorlijk wat weken uit de running geweest maar er is van de kant van de docent... Ik ben zwaar teleurgesteld in deze opleiding. Ik kreeg geen enkele feedback van mijn docent, geen enkel contact. ben behoorlijk wat weken uit de running geweest maar er is van de kant van de docent op geen enkele manier contact met mij ogenomen. niet op mijn vragen, niet op het feit dat hij al weken geen opdrachten meer van mij gestuurd kreeg. Ik heb na 2.5 week van bellen en mailen eindelijk een bericht via de portal gekregen dat ik mijn examen kon inplannen. dik 2.000 euro voor twee boeken, een examen en een virtueel klaslokaal dat nooit gebruikt wordt is echt veel te veel.

Reactie ISBW:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
ISBW

Heel theoretisch en weinig interactie. Kan ook aan de deelnemers gelegen hebben.

Reactie ISBW:

Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!
Met...

Inge

Ik vond het een heel leerzame, leuke en interessante opleiding. Niet direct toepasbaar op mijn eigen werkzaamheden, maar dat heeft alles te maken met mijn functie en mijn groei naar een andere... Ik vond het een heel leerzame, leuke en interessante opleiding. Niet direct toepasbaar op mijn eigen werkzaamheden, maar dat heeft alles te maken met mijn functie en mijn groei naar een andere functie. De lesstof is goed te lezen en zeer herkenbaar toepasbaar op mijn eigen organisatie. Het heeft voor mij veel inzichtelijk gemaakt. Een mooie vraag die paste binnen de organisatiepsychologie was 'en hoe vaak vragen ze op je werk naar je studie? En waren ze trots dat je de eerste modulen hebt gehaald? Op welke manier mag je nu deze informatie toepassen op je werk?' Toen werd ik me heel bewust van het feit dat ik de opleiding vanuit mijn werk mag volgen, maar dat ze verder nooit meer iets vragen over de studie aan mij. Dus daarmee dacht ik.... he hier ligt nog wel iets te winnen voor onze organisatie.

Het aantal opgegeven uren voor de opleiding per week, dat was voor mij zeker niet voldoende. Enkel het lezen van de stof was de tijd voor nodig. Voor het maken van beide moduleopdrachten heb ik een week vrij genomen van mijn werk en dat had ik ook werkelijk nodig.

Door COVID was de opleiding online en dit vond ik een groot nadeel. Ik zat de hele dag online naar een scherm te kijken en de dynamiek onderling was er niet of nauwelijks. Het is dan erg zenden vanuit de leerkracht in plaats van samen de opleiding volgen. Er ontstaat geen band met andere deelnemers en dat is jammer want juist het discussiëren samen levert veel inzichten op.

Bij verandermanagement was de groep iets kleiner en daarbij zaten we allemaal online live in de meeting. Bij organisatiepsychologie was de groep groter en waren we alleen via een tegeltje aanwezig. Dus dan zie je alleen de leerkracht en presentatie. Dat vond ik echt een dooddoener. Om dan je concentratie erbij te houden, vond ik heel erg lastig.

Privé vond ik het vrij pittig omdat ik naast mijn studie 34 uur werk en twee kinderen thuis heb. Vooral dat de kinderen niet meer vroeg op bed liggen, maakt dat ik 's avonds niet veel kon doen. Dus al het leeswerk kwam neer op de weekenden en de opdracht daar heb ik dus twee keer een week vrij voor genomen. De opdracht is ook groter dan ik in eerste instantie dacht. Overigens wel heel erg leuk om te doen.

Reactie ISBW:

Bedankt voor je feedback, Inge! Je feedback zullen we intern doorzetten ter verbetering van de opleiding. Verder kunnen wij ons goed voorstellen dat online les, niet de vorm naar je voorkeur is... Bedankt voor je feedback, Inge! Je feedback zullen we intern doorzetten ter verbetering van de opleiding. Verder kunnen wij ons goed voorstellen dat online les, niet de vorm naar je voorkeur is geweest. Echter door de COVID-19 maatregelen was dit buiten onze macht om. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Nicole

De training is niet HBO+-waardig en komt niet overeen met wat er op de website beschreven staat. Inmiddels werk ik al een paar jaar als projectmanager en ik had echt gehoopt nieuwe dingen te leren,... De training is niet HBO+-waardig en komt niet overeen met wat er op de website beschreven staat. Inmiddels werk ik al een paar jaar als projectmanager en ik had echt gehoopt nieuwe dingen te leren, waardoor ik nog effectiever en beter te werk kan gaan. Dat was helaas niet het geval. De docent vroeg veel voorbeelden uit mijn praktijk om zo de theorie verder aan te stippen. De medestudenten waren allemaal in loondienst en net startend in projectmanagement dus voor hen was alles totaal nieuw.

Ik ben niet tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding en de inhoud van de trainingen.

De docent was top! Heel geduldig en gedreven met het systeem. Probeerde er op zijn manier iets van te maken en vond het heel vervelend dat hij mij niet kon bieden wat ik nodig had. Dat had hij gekund, maar dan was het voor de groep om een te hoog niveau geweest. Hij heeft gedaan wat hij kon.

Reactie ISBW:

Dat spijt ons te lezen. We zullen je feedback intern met ons meenemen. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Anja

Onduidelijke opdrachten, geen enkele input van medeleerlingen gekregen. Ook standaard antwoorden van de leraar, heb geen enkele keer contact met iemand gehad.

Reactie ISBW:

Jammer om te lezen, dat je niet tevreden bent over onze docent. We zullen je feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. Bedankt voor je review!
Met vriendelijke...
ISBW

Projectmanagement is enkel gericht op de commerciële sector. Ondanks dat de studie beschreven staat als overheid en non profit, de oefeningen die je moet maken gaan over omzetverhoging van een... Projectmanagement is enkel gericht op de commerciële sector. Ondanks dat de studie beschreven staat als overheid en non profit, de oefeningen die je moet maken gaan over omzetverhoging van een alcoholische drankje. Docent is enkel bekend in de commerciële sector en heeft geen kennis kunde over maatschappelijke stukken omzetten naar een project.
Ik vond de opleiding enorm tegen vallen, en zal niet nogmaals bij isbw een opleiding doen. Het was het geld absoluut niet waard.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
ISBW

Inspire online, is geen goed platform. Er zit zelfs een max. aan sheets voor een docent.... Alhoewel ik de module 'Insipirerend leiderschap' erg leuk vond, vraag ik mij af of die qua inhoud niet... Inspire online, is geen goed platform. Er zit zelfs een max. aan sheets voor een docent.... Alhoewel ik de module 'Insipirerend leiderschap' erg leuk vond, vraag ik mij af of die qua inhoud niet meer gericht kon worden op non-profit ipv zo algemeen. Denk hierbij aan het betrekken van theorieën over culturen, zoals die van Mintzberg. Dus wat past bij non-profit en hoe ga je als leidinggevende daarmee om of borg of verbeter je die? De module strategisch management was ook algemeen van aard, en werd gegeven door iemand niet afkomstig uit de non-profit sector. De onderwerpen gingen dan niet altijd over een maatschappelijk vraagstuk die om een mogelijke oplossingen vraagt. Het neigde meer naar beleidskunde ipv strategisch management: dus hoe stel je jouw afdeling hiertoe in staat als leidinggevende om op termijn beleidszaken te halen (vaak 1 - 4 jaar)?

ISBW

De opleiding is erg theoretisch, met name de eerste 2 hoofdstukken uit t boek zijn voor een leek heel moeilijk te volgen, jammer dat de opleiding/module daar mee begint. De docent uitermate... De opleiding is erg theoretisch, met name de eerste 2 hoofdstukken uit t boek zijn voor een leek heel moeilijk te volgen, jammer dat de opleiding/module daar mee begint. De docent uitermate vriendelijk, behulpzaam en vakkundig. Jammer dat de klasgenoten elkaar niet kunnen zien tijdens de les, dat komt de interactie niet ten goede.

Reactie ISBW:

Bedankt voor het achterlaten van de review! Goed dat je jouw feedback ten aanzien van de online leeromgeving aan ons meegeeft. Dank daarvoor!